To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Ogólne - Problem z kluczykiem

Witek - 28-02-2009, 11:57
Temat postu: Problem z kluczykiem
Witam wszystkich serdecznie!
Chciałem opisać swój dzisiejszy problem. Otóż z samego rana pospieszyłem do garażu żeby swoim miśkiem zrobić zakupy, próba odpalenia i nic, druga trzecia czwarta i nic. Żeby nie piłować akumulator postanowiłem poczytać na forum co mogło by być przyczyną, dowiedziałem się że immobilizer lub kluczyk.
Każdy kluczyk ma jakiś otwór na breloczek lub pilot, u mnie ten otwór pękł więc wczoraj za namową kolegów przewierciłem drugi. Okazało się że to była cała przyczyna dzisiejszej awarii. Zastanawia mnie co to ma wspólnego, całe wiercenie zrobiłem umiejętnie i nie uszkodziłem części którą się wkłada do stacyjki. Mój zapasowy kluczyk działa bez problemu a przewiercony tylko kręci rozrusznikiem.
Czy w zwykłym warsztacie mogę dorobić klucz?

Adaho_krak - 28-02-2009, 12:42

Witek napisał/a:
Każdy kluczyk ma jakiś otwór na breloczek lub pilot, u mnie ten otwór pękł więc wczoraj za namową kolegów przewierciłem drugi.

Kolego zepsułeś sobie kluczy, przewierciłeś immo które właśnie jest w główce kluczyka. Pozostaje Ci używać zapasu i dorobić nowy kluczyk.

xjacobs - 28-02-2009, 14:10

Adaho_krak napisał/a:
Witek napisał/a:
Każdy kluczyk ma jakiś otwór na breloczek lub pilot, u mnie ten otwór pękł więc wczoraj za namową kolegów przewierciłem drugi.

Kolego zepsułeś sobie kluczy, przewierciłeś immo które właśnie jest w główce kluczyka. Pozostaje Ci używać zapasu i dorobić nowy kluczyk.
tyle na ten temat :)
Witek - 28-02-2009, 16:14

Zawsze sądziłem że immobilizer jest w pilocie a tu ciekawostka, dlatego że kluczyk nie ma żadnych przycisków.
Adaho_krak - 28-02-2009, 16:28

Imobilaizer to plastik, wielkości pestki od czereśni lub szklana rurka wielkości połowy zapałki. Jest zatopiony w główce kluczyka.
futrzany - 28-02-2009, 20:09

Podpowiem bo ćwiczyłem kluczyk
po 1 klucz surowy z ASO, potem wycięcie- dorobienie i z powrotem do ASO w celu zaprogramowania go koszt jak pamiętam około 2 lata temu 80 zł surówka, 70 dorobienie i 80 zł kodowanie

cns80 - 28-02-2009, 20:18

Ok. 150 zł kosztuje odczytanie kodu immo + dorobienie kluczyka + zaprogramowanie go w punktach dorabiania kluczy w Warszawie.
oloolosz - 01-03-2009, 20:58
Temat postu: ale lamer ze mnie
czy w moim mss did jest odciecie zapłonu????????
mam oryginalny kluczyk i w nim 2 przyciski-czerwony-zamknięcie,szary-otwieranie ?
:? :? :?

Witek - 01-03-2009, 21:12

Sądzę że u nas jest odcięcie wtrysku a nie zapłonu bo przecież to diesle. Tyle że mam pilot osobno od kluczyka.
oloolosz - 01-03-2009, 22:41

:oops: ale walnałem gafe


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group