Pajero Ogólne - [Pinin] Silnik 1.8 GDI
Daromen - 01-03-2009, 18:15 Temat postu: [Pinin] Silnik 1.8 GDI Witam wszystkich forumowiczów...
Posiadam pininna 1.8 gdi i powiem szczerze silnik nie sprawia mi zadnych problemow,jest bardzo oszczedny a zarazem mocny,troszke mnie dziwi fakt iz opinie niektorych mechanikow z ktorymi rozmawialem sa dosyc slabe co do tego silnika,ze po wiekszym przebiegu tworzy sie w komorze spalania duzy nagar i dlatego odradzaja wielu chcacym kupic auto z takim silnikiem... chcialem was spytac drodzy uzytkownicy czy te "plotki" to jednak prawda? pozdrawiam.
[ Dodano: 01-03-2009, 18:25 ]
Daromen napisał/a: | Witam wszystkich forumowiczów...
Posiadam pininna 1.8 gdi i powiem szczerze silnik nie sprawia mi zadnych problemow,jest bardzo oszczedny a zarazem mocny,troszke mnie dziwi fakt iz opinie niektorych mechanikow z ktorymi rozmawialem sa dosyc slabe co do tego silnika,ze po wiekszym przebiegu tworzy sie w komorze spalania duzy nagar i dlatego odradzaja wielu chcacym kupic auto z takim silnikiem... chcialem was spytac drodzy uzytkownicy czy te "plotki" to jednak prawda? pozdrawiam. | A i przepraszamm bardzo w zlym miejscu zamiescilem moje pytanie
Anonymous - 01-03-2009, 20:19
Na pod forum 4x4 raczej nikt ci nie pomoże, chyba tylko Gene, bo podobne cudo powoził.
Radzę spytać na pod forum np. dla Carismy, gdyż tam jest wielu użytkowników silników GDI zarówno 1,6 jak i 1,8.
Robson86 - 01-03-2009, 20:36
bartek2800 napisał/a: | zarówno 1,6 jak i 1,8. |
GDI jest tylko 1,8 i 2,4 (ale to Galant)
Pozdroo
Anonymous - 01-03-2009, 20:41
Możliwe, ale byłem pewien, że GDI są 1,6, 1,8 i właśnie 2,4GDI.
Ale to nie moja specjalność...
Gene - 02-03-2009, 16:14
2.0 tez sa, byly montowane wlasnie w Pininach.
Daromen jak wroce ze snowboardowych ostatkow to postaram sie odpowiedziec na Twoje pytanie.
Pozdrawaim
Daromen - 02-03-2009, 16:47
Z tego co wiem to napewno silniki gdi w pininach to 1.8 i 2.0 a i wiekszy tez napewno jest w pajero 3 generacji...
Anonymous - 02-03-2009, 16:50
W Pajero III jest 3,5 GDI o mocy 202km przy 5000 rpm, a moment obrotowy wynosi 318Nm i uzyskiwany jest przy 4000 rpm
Gene - 04-03-2009, 15:41
Ten GDI 3.5 z Pojary cieszy sie dobra opinia. Choc ewentualne naprawy sa koszmarnie drogie w ASO. Pininnow z 2.0 i 1.8 GDI jest w Polsce coraz wiecej ale to i tak niszowe auta.
Najgorzej chyba mechanicy psioczyli na tego typu silniki w Carisma'ch.
- silnik na pasku
- srednio oszczedny
- glosny
- czesto padajace przepustnice
- klopoty z nagarem
Anonymous - 04-03-2009, 17:28
Robiąc małe OT:
W Carismach może być całkiem oszczędny, bo GDI daje wyższy moment obrotowy przez co nie "trza" wysoko kręcić i zachowujemy oszczędność
Jeśli chodzi o nagar - trzeba stosować naprawdę bardzo dobry olej
[ Dodano: 04-03-2009, 17:34 ]
Na temat oleum w GDI tu jest baaardzooo szeroko opisane:
http://forum.mitsumaniaki...&highlight=olej
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=6554
Daromen - 04-03-2009, 17:37
Musze przyznac ze oszczedny jest,w moim pininie rowniez,z tym ze jesli szanujemy gazu,kiedys go sprawdzilem jezdzac tak do 70 km/h i nie chwalac sie przejechalem 100km od pelnego baku i weszlo mi nie cale 7.5 litra!!!
Gene - 05-03-2009, 08:31
Daromen, ta oszczednosc wynika glownie z tego, ze napedzana jest tylko jedna os. Mi w moim Pinine bylo ciezko zejsc ponizej 10l/100km ale przy mega delikatnej jezdzie bylo to mozliwe. Do silnikow GDI takze mechesi zalecaja lanie dobrej jakosci paliwa a to tez moze miec wplyw na pragnienie auta.
Robson86 - 06-03-2009, 19:11
Gene napisał/a: | Najgorzej chyba mechanicy psioczyli na tego typu silniki w Carisma'ch.
- silnik na pasku
- srednio oszczedny
- glosny
- czesto padajace przepustnice
- klopoty z nagarem |
na 2,4 GDI
silnika na pasku, wiekszosc silnikow jest na pasku...
srednio oszczedny, bo nie kazdy ume jezdzic oszczednie, jak sie wciska gaz do dechy to gdzie szukac oszczednosci?? Znajomemu w astrze 3 generacji 1,9 120km (diesel) po miescie bierze 9litrow ropy, ale jezdzi agresywnie...
padajace przepustnice nastepny mit.... co jakis czas przeczyscic ja i koniec klopotow
Pozdroo
|
|
|