To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - Czy to fabryczna przejściówka, czy też jakiś "szczepan&

Anonymous - 02-03-2009, 10:12
Temat postu: Czy to fabryczna przejściówka, czy też jakiś "szczepan&
Witam,

Na tabliczce mam CB2WLKJL z silnikiem 4g15 (silnik jeszcze gaźnikowy) z automatem. Czy z taśmy zjechał kiedykolwiek taki samochód, czy też jest to 3 życie samochodu? Wiem, że OT, ale czy do 4g15 jest manual innny niż DE (ENG lub PL)?

pawela - 02-03-2009, 10:55

CB2W czyli Lancer 1.5 4G15 2WD w kombi ;)
Wszystko się zgadza, masz BAAAARDZO unikalny model.
CB1 - 1.3 4G13
CB2 - 1.5 4G15
CB4 - 1.6 4G92
CB5 - 1.8 4G93
CB6 - 2.0 D 4D68

C to Colt/Lancer
CAxA - Colt
CCxA - Colt 4x4
CBxA - Lancer
CDxA - Lancer 4x4
CBxW- Lancer Kombi
CDxW - Lancer Kombi 4x4

Anonymous - 02-03-2009, 10:59

A w jakim okresie był produkowany CB2W? Być może tabliczka jest w porządku, natomiast jest ona przytwierdzona do budy z modelu '93 (juz ta okrąglejsza).
pawela - 02-03-2009, 11:10

z tego co pamiętam z Manuala to do września 93, podobnie jak Colt CA2A.
Od października zastąpił go 4G92 MVV zdławiony do 90KM. Do wyczytania w manualu

Anonymous - 02-03-2009, 11:20

No wlasnie w manualu, dla modeli 92-95 nie ma silnika 4g15. Z manuala 88-92 DE wynika, że 4g15 z gaźnikiem montowali w Lancerze II, czyli dlugo przed 1993 rokiem
pawela - 02-03-2009, 11:44

nie masz auta na rynek US? Manual niestety nie podaje wszystkiego, czego żywym dowodem jest kilka unikatowych modeli na forum
Anonymous - 02-03-2009, 12:33

Kiedyś widziałem zdjęcie miśka na rynek US, ale on miał na tylnym zderzaku światła obrysowe, czego mój nie ma. Być może okaże się że mój misiek to auto kolekcjonerskie ;-D, ale jednak bardziej skłaniam się do drugiej części tematu tego wątku... Wątek ten założyłem, bo od 2 m-cy próbuję bezskutecznie znaleźć gaźnik do niego.
tomusn - 02-03-2009, 17:37

rynek US to zupełnie inna bajka
Hugo - 02-03-2009, 17:50

Pokaż zdjęcia auta.
pawela - 03-03-2009, 15:13



tak wygląda komora CB2 - czuli 4G15 12V w budzie CB0. Auto z Nowej Zelandii, kiera RHD. Domyślam się, że wygląda to tak u Ciebie

A coś co mnie rozwaliło:

4G15 16V DOHC :shock:


czytałem opis, to nie 4G93...

Anonymous - 03-03-2009, 17:17

Oto zdjęcie serca mojego samochodu. Stan samochodu jest kiepski, ale staram się go doprowadzić do porządku.

edit: Zdjecia nadwozia. Prosze o pomoc w odpowiedzi na pytanie z tytulu watku, a darujcie sobie komentarze o stanie auta. Zacząłem roboty od mechaniki, na blachy tez przyjdzie czas.




[ Dodano: 04-03-2009, 17:20 ]
Wrzuciłem zdjęcia, ale nie są widoczne. To które wczoraj zamieściłem jest ok, tak więc nie wiem o co chodzi.

EDIT2: OK, juz powinno być ok.

[ Dodano: 05-03-2009, 11:20 ]
Porównywałem swojego lanca do innych CBO i moj ma skromniejszy tylni zderzak - swiatlo przeciwmgielne ma zamontowane pod zderzakiem, a nie zintegrowany jak w wiekszosci aut.

Anonymous - 10-03-2009, 09:32
Temat postu: Czy taka konfiguracja jest ori?
Proszę o zerkniecie do tematu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33728 , gdyż nurtuje mnie pytanie czy możliwe jest by seryjnie auto w budzie CBO miało gaźnikowy silnik 4g15?
tomusn: nie zakładaj takich odsyłaczy

tomusn - 10-03-2009, 12:40

może tak być, mój znajomy na Cyprze ma Colta CA - gaźnikowy, no i automat

wpisz w przeglądarkę ten adres i podaj swój VIN po znaku =
Kod:
http://www.detali.ru/cat/mi/mi.dll?SelVIN&vin=

i zobacz co Ci wyskoczy, ewentualnie podaj mi VIN na gg

Anonymous - 11-03-2009, 07:23

Po wpisaniu vin na tej stronce, pojawila mi sie dluga tabelka z modelami mitsubishi, ale nie wiem jak to zinterpretowac. Podeslalem Ci na gg numer vin, tak wiec jak mozesz to zerknij co to za twór, ten moj misiek. Z góry dzieki.
tomusn - 11-03-2009, 08:12

mniechcial, VIN ma 17 znaków, od Ciebie dostałem 14, podaj numer ze ściany grodziowej, poszukaj, musi mieć 17, inaczej nici


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group