To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - Lancer 1.8 4WD 4G37 kombi - przegub wewnętrzny lewy przód

Anonymous - 02-03-2009, 17:02
Temat postu: Lancer 1.8 4WD 4G37 kombi - przegub wewnętrzny lewy przód
Witam!

Wszystko jak w temacie ;)
A zatem poleciała mi osłona lewego przegubu wewnętrzengo w autku i teraz sam przegub zaczyna stukać :|
Chodzi o Lancera 1.8 4WD 4G37 90'.
Jeśli ktoś posiada taki przgub i osłonę lub przynajmniej ma namiar na kogoś, kto potencjalnie mógłby mieć byłbym dozgonnie wdzięczny 8)

Autko jest u nas bardzo rzadie i jak na razie znalazła się tylko jedna firma, która mogłaby spróbować regeneracji...
Tymczasem czas ucieka, a przegub sobie stuka coraz głośniej...

Z góry dzięki za pomoć ;)

docencik87 - 02-03-2009, 21:08

Najlepiej INTER-CARS

Przegub o numerach

Przegub napędowy
SPIDAN
21381
Przegub napędowy
Informacje Inter Cars o towarze
indeks: 0.021381
Cena brutto: 232,69 zł
nazwa: Przegub napędowy zewn.
opis : Przegub zewn.(kpl) MITSUBISHI Colt/Lancer 78-92,
Galant 84-89, HYUNDAI Pony 85-89, S Coupe 90-96;
A:25/F:22/DF:22.65/O:50/Z
producent: SPIDAN
W MAGAZYNIE: 1
Ograniczenia
Zewn. uzębienie, od strony koła: 25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 22
Średnica 1 [mm]: 22,65
Średnica pierścieńia uszczelniającego [mm]: 50
Skrawanie: z rowkiem w elemencie wewnętrznym
Strona zabudowy: od strony koła
Strona zabudowy: oś przednia
Typ skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna
Typ skrzyni biegów: przekładnia automatyczna

Anonymous - 03-03-2009, 09:09

Tyle że to jest właśnie przegub zewnętrzny, który został już wymieniony, bo pierwsze podejżenie było, że to on poleciał tradycyjnie...

Tymczasem rozchodzi się o przegub wewnętrzny, którego w tym komplecie nie ma, a którego nigdzie dostać nie mogę jak do tej pory :|

Krzyzak - 03-03-2009, 09:18

od Galanta E32 nie pasuje? pytam, bo nie wiem jaki wplyw procz silnika (jest ten sam) ma naped 4WD (bo inna jest skrzynia)
Anonymous - 03-03-2009, 09:45

Szczerze powiem, że nie wiem :|

Wersja 4WD ma inną skrzynię biegów i jest inaczej zawieszona (dość wysoko), ale diabli wiedzą, czy części nie są kompatybilne...

Trzeba by było chyba na żywca sprawdzać albo dorwać kogoś kto się dobrze zna na tym autku (np wojmi1 ;) )

Przejadę się do tego Inter-Cars i może na miejscu goście będą umieli mi coś powiedzieć

Czyżbyś posiadał taki przegub na zbyciu? Tak na wszelki zapytam ;)

Krzyzak - 03-03-2009, 14:21

mam cala skrzynke do 4G37 - ale FWD czyli F5M22 a nie W5
skrzynka jeszcze zalana olejem i oba przeguby wewnetrzne w niej siedza...

wojmi1 - 06-05-2009, 15:05

wymoczyć przegłub w nafcie albo wd 40 rozebrać wymienić osłony gumowe producent np firama Hard
przy składaniu przegłubu wysmarować go smarem grafitowym ---- regeneracja wymiana kulek
albo zamiana przegóbów stronami ------- to w temacie przegóbów wewnętrznych zewnętrzne pasują
z innych modeli - piasty są identyczne --------- orginalnie w lancerze c37v obydwa przeguby są kuliste tj mają kulki a nie łożyska-rolki.
Osony kupisz u Japaneze lub w dowolnym sklepie na zamówienie trzeba trochę uważać przy wymianie przegóbów bo te wew. do c12v mogą być krótsze :P mój tel 604294014

[ Dodano: 06-05-2009, 15:12 ]
kwestia konstrukcji skrzyni i jej ułożenia w c37v ---- skrzynia jest identycznie zawieszona zewnętrznie jedyna różnica to podciśnieniowy wodzik blokady centralnego dyfra i bokiem obudowy sprzęgła wychodzi wałek zdawczy na przekładnie kątową /kardanową
Ostatnia mi znana cena przegubu wew. do c37v to około 700,- koszt regeneracji około 20 - 30 zł/wymiana kulek/
Wewnątrz skrzyni 4wd dochodzi jeden mechanizm różnicowy



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group