To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - brak mocy w carismie 1,9 TDi

misqqq - 07-03-2009, 18:33
Temat postu: brak mocy w carismie 1,9 TDi
Witam. mam problem z Carisma 1,9 TDi.ma przejechane 200 tys. nie cale.zmienilem rozrzad wszystkie uszczelki. pojezdzilem z tydz i samoichod stracil moc i starasznie dymi gdy chce przyspieszyc. kolega poradzil ze mkoze byc turbo. wstawilem turbo po regeneracjii i....... i nic sie nie zmienilo dalej to samo brak mocy i dymi........ n co robic bo juz pomyslow nie mam. jest jeszcze opcja ze intercooler dziurawy ale jeszcze tego tylko nie sprawdzilem prosze o podanie mozliwych usterek i jak je usunac?? z gory dziekuje:)
Anonymous - 07-03-2009, 18:48

mozliwy dziurawy waz od turbo i ucieka cisnienie
Radeon - 07-03-2009, 23:07

Sprawdz podobny wątek parę tematów niżej.
misqqq - 08-03-2009, 07:33

kurde nie moge znalesc to o czym mowisz Radeon jak bys mogl to wstaw link tego tematu
Pieniek - 08-03-2009, 09:43

misqqq napisz jaką masz Cari bo TDi to nigdy nie było. Były TD do roku 2000 i potem DID. Wydaje mi się że dość pochopnie wymieniłeś turbo bez właściwej diagnozy. Jeśli silnik dymi na czarno to dostaje za mało powietrza. Powodem najczęściej jest nieszczelność w układzie dolotowym, musisz dokładnie sprawdzić wszystkie przewody począwszy od wyjścia z turbiny dalej cały intercoler aż do wejścia na kolektor dolotowy. W starszych egzemplarzach gdy coś pęknie to zwykle zaczyna w tym miejscu lać olejem.
Napisz czy regenerowałeś swoją turbinę czy kupiłeś używkę po regeneracji.
Pozdrawiam.

misqqq - 08-03-2009, 13:58

TD jest ale ze ma intercooler to pisze TDi:P cari jest z 98. turbo jest te moje po regeneracji.sprawdze w poniedzialek i napisze co i jak jak cos dojde o co chodzi:P ale dziekuje ze odpisujecie:)
Radeon - 08-03-2009, 21:49

http://forum.mitsumaniaki...7398aa36#446266
:axe:

misqqq - 09-03-2009, 20:26

hmm..... juz jest ok.coz wiec zrobilem tak. od filtra powietrza od rury odchodzi taka kostaka/czujnik nie wime dokladnie i ja przecczyscilem oraz jest taki zawor nie wiem co dokladnie. on powoduje ze spaliny wracaja do filtra i dopiero potem na zew i pewna osoba mi poradzila zebym to zaslonil.czyli odkrecil i zrobil podkladke ktora zasloni caly wlot i znow zakrecil tak jak bylo. bo ten zawor mial na celu cos z ekologia.....nie wazne w kazdym razie samochod juz jest ok i smiga swietnie:)) a i mam pytanie ile moj misiek moze miec koni?? 1,9 TD z intercoolerem.wszedzie jest ze 90 a niektorzy mowia ze ponad 100 ktos wie ile ma dokladnie ??dziekuje wszystkim za rady:) :lol:
jaca71 - 11-03-2009, 02:31

misqqq napisał/a:
hmm..... juz jest ok.coz wiec zrobilem tak. od filtra powietrza od rury odchodzi taka kostaka/czujnik nie wime dokladnie i ja przecczyscilem oraz jest taki zawor nie wiem co dokladnie. on powoduje ze spaliny wracaja do filtra i dopiero potem na zew i pewna osoba mi poradzila zebym to zaslonil.czyli odkrecil i zrobil podkladke ktora zasloni caly wlot i znow zakrecil tak jak bylo. bo ten zawor mial na celu cos z ekologia.....


Pierwsze grube to z opisu wygląda na przepływomierz - mierzy ile powietrza wleciało.
To drugie to EGR - zawór recylkulacji spalin - poprzez zawrócenie spalin do kolektora dolotowego obniża temperaturę spalania, dzięki czemu obniża sie ilość NO tlenku azotu w spalinach. Dobrze kombinujesz - ekologia to sprawiła.

A co do mocy to po zaślepieniu EGRa możesz mieć więcej niz fabryka obiecała ;)

misqqq - 11-03-2009, 09:03

no mam nadzieje ze bedzie miec wiecej koni w stadzie bo 90 to troche dla mnie malo:P :lol:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group