To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Kilka sprecyzowanych pytan...

vtec - 08-03-2009, 15:18
Temat postu: Kilka sprecyzowanych pytan...
Zadalem kilk pytan w watku http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#446823 niestety moderator skasowal , faq czytalem ale nie ma tam tak precyzyjnych odpowiedzi o jaki mi chodzilo.


Poza tym powod skasowaia tematu jest przeciwienstwem zasaday tego forum o "UWAGA!!! Odsyłanie do szukaj niemile widziane - nie masz nic do dodania to nie pisz."


Ale do rzeczy:

1.Na forum nigdzie nie moge znalezc "how to" wyregulowac zawory w silniku z colta CJ 1,3 12V....jest jeden opis dotyczacy starszego colta ale tam jest kilka zmian ktore nie wiem na ile sa istotne w poroznaniu z nowszym - bardzo bym prosil o pomoc w tym temacie.



z reszta pytan juz sie uporalem , jutro dalszy ciag walki z coltem. Jak mi sie cos przypomni to napisze. Z gory dziekuje za pomoc.

Hubeeert - 08-03-2009, 16:51

vtec napisał/a:
Poza tym powod skasowaia tematu jest przeciwienstwem zasaday tego forum o "UWAGA!!! Odsyłanie do szukaj niemile widziane - nie masz nic do dodania to nie pisz."
Zachowaj takie uwagi do działu Ogłoszenia i Problemy.
Ciekawe jak MOD ma Ci zwrócić uwagę? Hmm?
Ciągnięcie tematu tutaj spowoduje eskalację mojego niechętnego nastawienia do autora.

Jak regulować? Na gorącym silniku. Dokładną instrukcje znajdziesz w service manualu do tego silnika http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3455 lub w tym do CJ0 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3445.

vtec - 08-03-2009, 22:08

o , dzieki - zaraz sprawdze te instrukcje...

co do moderatora - szkoda ze wykasowal nasze(moj i jego) dwa ostatnie posty. Dziwi mnie takie zachowanie :roll:
W razie pytan zaraz napisze , jesli takowe sie pojawia po przeczytaniu tych instrkcji naprawczych.


jescze raz dzieki za pomoc.

[ Dodano: 09-03-2009, 00:32 ]
jednak z tych mauali po angielsku nic nie bedzie(dla mnie sa niezbyt czytelne - przyznaje sie bez bicia).....moglby ktos opisac jak ma wygladac regulacja lda w/w silnika - bede dozgonnie wdzieczny.

[ Dodano: 09-03-2009, 01:09 ]
doprecyzuje swoje pytanie jescze bardziej....jak okreslic pozycje gdy nastepuje zaplon na danym cylindrze - reszte z lektury forum o regulacji juz wiem. dziekuje z gory za pomoc.

Krzyzak - 09-03-2009, 09:07

vtec napisał/a:
doprecyzuje swoje pytanie jescze bardziej....jak okreslic pozycje gdy nastepuje zaplon na danym cylindrze - reszte z lektury forum o regulacji juz wiem. dziekuje z gory za pomoc.

nie da sie okreslic, bo ECU steruje zaplonem dynamicznie - w zaleznosci od aktualnego stanu silnika przyspiesza lub opoznia

jest cos takiego jak bazowe wyprzedzenie zaplonu - ustawia sie wtedy zaplon na stan podany w instrukcji (+5st) wczesniej podlaczajac do masy zlacze zaplonu (jesli jest) lub poprzez odpowiednia funkcje wybrana na kompie serwisowym MUT II/III

na dolnej obudowie rozrzadu masz wystajacy kawalek plastiku z oznaczeniami T...|... 10
srodkowa kreska to +5 st a znacznik T to gorne polozenie tloka cylindra 1 i 4
odpowiadajacy znacznik dla walu jest na kole pasowym napedzajacym dalej alternator i wspomaganie

vtec - 09-03-2009, 09:54

hmmm, czyli opierac sie o ten znacznik T?


dobra bede probowal , zobaczymy co z tego wyjdzie..... :roll:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group