To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - 1,9TD skrzynia biegow

slavko11 - 10-03-2009, 12:54
Temat postu: 1,9TD skrzynia biegow
Witam, jestem tu nowy wiec jesli pytanko juz bylo to z gory wielkie sorki ale nic podobnego nie znalazlem...
A mianowicie posiadam carisme 1,9 TD '99 dzisiaj po przyjezdzie do pracy po jakies 2 h od przyjazdu zauwazylem plame oleju pod autkie... zaraz obok robia przeglady wiec wiechalem zobaczyc co i jak... Okazalo sie ze kapie z gumy ktora laczy skrzynie z polosia, czy mial ktos taki problem? czy to tylko ta guma moze byc walnieta czy jeszcze zimerink w skrzyni czy moze cos jeszcze ????
z gory dzieki za info

Anonymous - 11-03-2009, 07:40

ja mialem podobnie. uszczelniacze pomiedzy skrzynia a silnikiem. bedzie troche kosztowac. pozdr
jolly69 - 11-03-2009, 18:48

według mnie to przegub półosi jest smarowany olejem ze skrzyni i przy uszkodzeniu osłony po prostu się leje... jeżeli kapie właśnie z tej gumy to nie wiem co ma do rzeczy uszczelniacz między silnikiem a skrzynią ?? sprawdź osłony gumowe..
slavko11 - 13-03-2009, 15:42

Witam dzieki za podowiedzi... jolly69 trafi w 100% guma byla walnięta :evil: i tamtędy uciakał olej... juz zrobione i hula dalej misiu... pozdrawiam 8)
Coto - 14-03-2009, 21:07

adamk4 napisał/a:
ja mialem podobnie. uszczelniacze pomiedzy skrzynia a silnikiem. bedzie troche kosztowac. pozdr

Witam i zapytam ile :?:
Mieniałem dzisiaj filtr paliwa w swojej cari i przy okazji odkryłem że kapie olej (kilka kropli czarny prawdopodobnie silnikowy, nie skrzynia) na łączeniu silnika ze skrzynią, pewnie uszczelniacz.
Czy samemu można to zrobić i co sprawia najwięcej trudności (chodzi mi głównie o to czy nie będzie potrzeby wyciągania silnika?

Kleszczak - 30-03-2011, 21:03

podwieszam temat.
Mam ten sam problem. Cieknie i wiem że to uszczelniacz, macie jakąś poradę na forum albo możecie jakoś opisać?
Sam to zrobię ale chciałbym kilka porad. Wiem że można poszukać ale mi już pomysły wychodzą bokiem jak określić problem.
Ile kosztuje uszczelniacz?
Czy sinik przesuwamy czy wystarczy skrzynie?
Jak lepiej, bokiem ją czy dołem?

Carismaniak - 31-03-2011, 09:53

powiem tak ostatnio z mechaniorem robilem taka naprawe przy okazji wymiany lozyska oporowego i wymienilem ow simering koszt jego to 28 zl po znizkach do mojego silnika 19 td z 98 r pasowal simering od DID poniewaz mialem sporo z nim klopotu kupilem taki jak dali z katalogu i nie pasowal a wziolem od did i gra wszystko nie wyjmowalem silnika lecz tylko i wylacznie odkrecilem lape boczna pod filtrem pow okablowanie na bok i skrzynia odsunieta troche zabawy ale mozna to smialo zrobic w 4 godziny ze zlozeniem
Kleszczak - 01-04-2011, 16:12

dzięki, czytam i szukam, okazuje się że Coto to znajomek z innego forum.
Za waszą poradą tak zrobię. Pozdrawiam.

Ppiotr - 02-04-2011, 21:12

skrzynię wyciągnąć w tym autku to pikuś męczyć się przesuwać i nie dokładnie zrobić łatwiej wyciągnąć proste. Wyciągnąć od raz tarczę zobaczyć jak wygląda może wymienić łożysko oporowe jeśli hałasuje . Może trzeba wymienić uszczelniacz w skrzyni bo zakładam że przebieg duży nawet bardzo. jak skrzynia na stole 1 godz i wymienione uszczelniacze.
Pozdrawiam Piotr

Kleszczak - 04-04-2011, 18:00

no własnie chcę wymienić uszczelniacze bo mi cieknie olej. łożysko sprawdzę i sprzęgło na miejscu. po przygodach z renaultem mam wielkie opory mimo że forda znam od każdej śrubki.
Ppiotr - 04-04-2011, 21:02

renówka jest fajna prosta skrzynia ,spokojnie dasz radę. Widzę że znasz się jak rozbierałeś inne auta więc nie potrzebujesz podstawowych rad.
Kleszczak - 04-04-2011, 21:54

W żadnym wypadku, mam jedną zabawkę w której zrobiłem już praktycznie wszystko. Swap silnika, hamulce czy inne drobiazgi to nie problem.
Tyle że chciałem tylko wiedzieć jak ze skrzynią, miał ojciec kiedyś Reno9 i był problem bi wychodziła na milimetry. Dzięki za rady.
Zresztą wyszukiwarka nie śmierdzi.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group