To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

OFF ROAD - Pajero Montero REPSOL na Dakar 2008

monty - 12-03-2009, 00:12
Temat postu: Pajero Montero REPSOL na Dakar 2008
Z tego miejsca chciałbym się przywitać, gdyż jest to mój pierwszy post.

Chciałbym podzielić się fotkami, które przywiozłem z ubiegłorocznego Autosalonu w Genewie
Link do oficjalnej strony imprezy

Fotki przedstawiają Pajero/Montero REPSOL, które miało wystartować w Rajdzie Dakar 2008(który to z kolei się nie odbył, wszyscy wiemy dlaczego). Jak dla mnie, to Pajero na sterydach wyglądało imponująco :mrgreen:

Moją uwagę zwróciły dolne osłony. Jeśli chodzi o materiał, z których jest wykonana ta płyta, to żółty kolor wskazywałby na kevlar™ lub jak kto woli kompozyt na włóknach aramidowych. Podobaja mi się też te czerwone gumowe poziome osłony wahaczy. Domyślam się, że te osłony konieczne do jazdy po żwirze, tłuczniu, kamulcach, skałach itd. Ale zastanawiam się, czy duża powierzchnia tych wszystkich osłon i ta płyta nie przyczyniają się zwiększenia ryzyka zawieszenia się takiego pojazdu na wydmie?

Nie udało się zdobyć więcej fotek wnętrza. Cud, że udało się otworzyć drzwi :biggrin:











Gene - 12-03-2009, 08:19

Monty, do powitan jest odpowiedni temat ale skoro zaczales tu to ja rowniez serdecznie witam na forum. Fajne fotki choc juz troche historyczne.
monty napisał/a:
Ale zastanawiam się, czy duża powierzchnia tych wszystkich osłon i ta płyta nie przyczyniają się zwiększenia ryzyka zawieszenia się takiego pojazdu na wydmie?

Wiesz to jest tak ze Mitsubishi wygrywalo Rajd Dakaru tyle razy, ze mozna spokojnie uznac, ze wiedza co robia. Choc tegoroczna edycja jest wyjatkiem a moze pechowym zbiegiem wydarzen. Tyle teorii a jesli bys jezdzil w teren wiedzialbyc, ze jest dokladnie odwrotnie. Plaskie, gladkie powierzchnie oslon poza oczywistymi funkcjami ochronnymi pelnia role slizgow. Duzo latwiej auto pokona szczyt pagorka czy wydmy nie haczac elementami podwozia a przeslizgujac sie po nim. Rowniez przy zakopaniu sie samochodu latwiej wydostac auto z opresji.

p.s. Prosze rowniez o zmiane podpisu. Zasady sprzedazy na forum sa w regulaminie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group