To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I Ogólne - [I 2.0T] PRZYZNAJMY DLACZEGO PALI 13L / KONIEC MITÓW BESTIA

Anonymous - 12-03-2009, 23:21
Temat postu: [I 2.0T] PRZYZNAJMY DLACZEGO PALI 13L / KONIEC MITÓW BESTIA
nie chwalimy się na forum łamaniem przepisów
Anonymous - 13-03-2009, 22:51

Zgadzam się kiedyś jechałem spokojnie nie przekraczałem 100km/h wyszło 7,8 <szok>
desti - 10-02-2011, 12:25

Ja też się zgadzam jadąc spokojnie 80 za samochodem i tak na odcinku 25km spalił mi 0,6l więcej niż jak trzymałem twardo 100-110 i często, ostro wyprzedzałem
13zbyszek13 - 01-03-2011, 12:57

desti napisał/a:
Ja też się zgadzam jadąc spokojnie 80 za samochodem i tak na odcinku 25km spalił mi 0,6l więcej niż jak trzymałem twardo 100-110 i często, ostro wyprzedzałem


Wszystko zależy na którym biegu sie poruszasz.
Ja od kilku tankowań zmieniłem trochę styl jazdy i pali poniżej 8,00 w miesicie.
Jak nie zamierzam wyprzedzać tylko jechać spokojnie to przy predkosci powyżej 60 km/h wrzucam 6 bieg i efekty są.

DJ Fazi - 01-03-2011, 14:14

a dwumasa się nie psuje jak jedziesz poniżej 2k obr/min ?
lexus - 01-03-2011, 16:57

Wydaje mi się ze pomijając styl jazdy często OII palą więcej gdyż podawana jest większa dawka paliwa aby zwiększyć temperaturę spalin i wypalić sadzę z DPf-a typu otwartego.Często ta sama trasa ten sam styl jazdy a zupełnie inne spalanie . tak jest jeżeli się nie jeżdzi po autostradach. Oczywiście mowa o 2,0did
13zbyszek13 - 02-03-2011, 17:20

DJ Fazi napisał/a:
a dwumasa się nie psuje jak jedziesz poniżej 2k obr/min ?


Spoko nic się nie dzieje .

DJ Fazi - 02-03-2011, 18:09

Uczeni w mowie i piśmie mówią że jak sie jeździ na niskich obrotach to właśnie dwumasa siada. Czy ktoś wie jakie są "niskie" ?
karol_alasz - 02-03-2011, 20:48

lexus napisał/a:
podawana jest większa dawka paliwa aby zwiększyć temperaturę spalin i wypalić sadzę z DPf-a typu otwartego

Eeee,to chyba tylko jakis domysł, bo w instrukcji zapisane żeby od czasu do czasu popędzić traktora tak pod 3000 obr/min przez jakiśczas właśnie dla wypalenia syfu.... Na zimnym wystarczy wyłączyć wentylator i obroty spadają z podwyższonych do normalnych.... Kolezka nawet się mnie spytał ostatnio ,bo w garażu trochę chuczał traktor i po wyłączeniu rzeczonego wentylka jak ręką odjął i można było spokojnie pogadać,czy ja mogę tak sam wyłączyć mu ssanie? :lol: :lol: :lol:

lexus - 02-03-2011, 21:04

Cytat:
Karol_ Alasz. Wydaje mi się że jednak tak jest jak piszę,trzeba go przegonić dlatego że spaliny muszą osiągnąć odp.temperaturę ,jeśli chodzi o wyłączanie wentylatora ,to nie on powoduje wzrost obrotów tylko grzałki które są włączane jeżeli temp. na zewnątrz jest niższa od tej ustawionej na klimie :roll: :Może jakaś mądra głowa roztrzygnie czy mam rację :finga:
rezon - 02-03-2011, 22:16

lexus napisał/a:
Może jakaś mądra głowa roztrzygnie czy mam rację
masz
desti - 06-05-2011, 09:07

Nie sądziłem, że ktos to czyta ale w obu przypadkach jechałem na 5 biegu gdzie przy 80km/h silnik miał 2tyś obr a przy 110km/h 2700obr a wniosek z tego taki, że turbiak lubi jak mu się depnie a nie jak się go muli

[ Dodano: 06-05-2011, 09:07 ]
opisałem przypadek pod numerem 3



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group