[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E32A 1.8] umarł silnik co dalej ?
Smalcyk - 14-03-2009, 18:47 Temat postu: [E32A 1.8] umarł silnik co dalej ? związku z tym że silnik umarł mimo prób remanicyjnych muszę kupić nowy silnik i teraz pytanie gdzie dostanę sam silnik bez skrzni , kolektorow , gaznika , głowicy itd... ?na co zwrocc szczegolna uwage przyzakupie? poradzicie coś? :/ motor to 1.8 8v 89r gaźnik ;/
Anonymous - 14-03-2009, 22:23
Na pewno bez głowicy ?
Poszukaj namiarów na kolegę o nicku TRAWOR, może będzie mógł pomóc w tej sprawie.
Smalcyk - 14-03-2009, 22:55
jeśli nie będzie opcji wstawienia innego silnika to kupie ten sam i wtedy głowica mi nie potrzebna z tego względu że moja jest dobra i narazie to co sprawne w silniku nie sprzedaje ze wzgledu na to że nie wiem jaki silnik kupię
Maretzky85 - 15-03-2009, 13:02
A co mu się stało ?:(
Nie lepiej zrobić mu remoncik ?
Smalcyk - 15-03-2009, 13:58
pierścienie , panewki korbowodowe i główne , wał korbowodowy ma owal na tym co sie tłok trzyma :/ mechanik stwierdził że lepiej bedzie jak kupie silnik
Maretzky85 - 15-03-2009, 15:10
Ile chcesz wydać na silnik ? Może mógłbym Ci pomóc przywrócić go do używalności za jakieś rozsądne pieniądze, mam trochę części do niego, np wał korbowy, mam gdzie to robić i przynajmniej byś wiedział na czym stoisz
Jeśli oczywiście byś chciał
Smalcyk - 15-03-2009, 15:17
nie wiem ile chcę wydać bo nie wiem ile konkretnie trzeba tzn za jakie pieniądze byś go odratował ?
Maretzky85 - 15-03-2009, 16:14
To zależy co naprawdę się stało. Jeśli to kwestia wymiany pierścieni, wału i panewek to w wersji oszczędnej pewnie około 800 zł. A jeśli trzeba by wyjmować blok i szlifować cylindry to nawet 2 tys.
Musiałbyś mi powiedzieć dokładniej co trzeba w nim zrobić, w jakim stanie są gładzie cylindrów, a ja Ci powiem co jeszcze trzeba by zrobić i ile to by kosztowało
Orientuje się w miarę dobrze, bo robiłem remont swojego silnika, który jest identyczny
waldi-1 - 17-03-2009, 10:00
za tysiaka kupisz silnik w bardzo dobrym stanie
Maretzky85 - 17-03-2009, 10:10
Najpierw trzeba znaleźć gaźnikowy silnik, co samo w sobie jest bardzo trudne, a i tak potem nie wiesz w jakim on jest tak na prawdę stanie
waldi-1 - 17-03-2009, 10:30
a czy nie chcesz zamontować na wtrysku silnika??
Maretzky85 - 17-03-2009, 10:53
A wiesz ile to roboty, żeby zamontować silnik wtryskowy zamiast gaźnikowego ?
waldi-1 - 17-03-2009, 11:07
wiem i wbrew pozorom nieduzo, a zalety t tego sa za to
czesci bardziej dostepne
Maretzky85 - 17-03-2009, 11:12
Hm, a czy wiesz, że trzeba bak zmieniać i dokładaj zwrotny przewód paliwa ?
Wiesz, że trzeba wiązkę zmieniać i dokładać ECU ? Przy czym trzeba wybebeszyć cały kokpit ?
waldi-1 - 17-03-2009, 11:14
jesli chodzi o bak to niekoniecznie trzeba zmieniac, pompke paliwa mozna zawsze dać na zewnątrz, wiazke cała mozna juz kupić razem z ecu a kokpitn po co??
[ Dodano: 17-03-2009, 11:14 ]
papatrz na linka tu maja wsio
http://moto.allegro.pl/it...ncja_dowoz.html
|
|
|