To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - mitsubishi "rycerski" by fck

fck - 16-03-2009, 19:35
Temat postu: mitsubishi "rycerski" by fck
Jestem nowy, chcialbym wam pokazac moj nowy nabytek, ktorego posiadaczem jestem od jakiegos miesiaca. Jest to galancik w wersji kombi (niestety). Silnik to 2.0 136 koni, 1999 rok, z wyposażenia ma 4x el. szyby, abs, 4 x poduszka powietrzna, dach panoramiczny, el. lusterka. Od kiedy tylko pojawila sie ta generacja zachorowalem na galanta, zawsze marzylem o sedianie sport edition, przypadkowo w zasadzie stalem sie posiadaczem tego kombi. Moim poprzednim autem byl vw scirocco mk2, 1.8 swietne i piekne autko jednak juz troszke leciwe, znajomy sprzedawal galanta ktorym jezdzil ponad rok za dobrą cene, wiec sie zdecydowalem. Auto jest pelen orginal poza alusami, ktore mam w planach zmienic. Teraz sa borbety 17" malowane proszkowo, a co bedzie zobaczymy.
jak znajde wiecej czasu ogarne ten temat.....




Wszyc - 16-03-2009, 20:45

Piękny Misio :) a co do tego niestety kombi to zaraz będziesz miał tu na karku właścicieli Legnum'ów :p :mrgreen: nie no spoko wiadomo każdy lubi co innego :) ... oby Misiek Ci długo i bez awaryjnie służył :wink:
pawliku - 16-03-2009, 20:47

fajny misio i ten kolorek też fajny :) a do kombi się przyzwyczaisz i z czasem będzie ci się coraz bardziej podobało ;) a co do alusków to ich nie zmieniaj bo fajnie wyglądają i pasują do gala :)
fck - 16-03-2009, 21:46

co do planow, hm....
napewno chcialbym troszke obniżyc przód bo teraz idzie glowe wsadzic miedzy kolo, a nadkole. Poza tym chyba nic wielkiego. Zastanawialem sie nad zderzakiem od editiona po liftingu i innym wydeszkiem, a co z tego zostanie zobaczymy.
W tej chwili galancik ma 142 tys. przebiegu, jezdzi sie elegancko no ale wkoncu przesiadlem sie w zasadzie z 2 miejscowego auta tak wiec przestrzen robi wrażenie. Bardzo podoba mi sie dach i zmyslne schowki w bagazniku no i bardzo szybko nagrzewajace sie wnetrze i ogladajacy sie ludzie na ulicy. A co mi sie nie podoba???
W sumie to chyba nic :lol:

beny132 - 16-03-2009, 22:02

- :lol: dobra gleba i perełka jak się patrzy...
Piospi - 16-03-2009, 23:01

ładny Galant, ale felgi mi nie pasują ;)
KaWu - 17-03-2009, 10:08

fck, a jakie masz opony w aucie (rozmiar) :?:
fck - 17-03-2009, 11:14

przod to dunlop sp sprt 235/45 R17 a tyl 225/45 R17 Kumho
Anonymous - 17-03-2009, 12:36

uwazaj z tymi szerokosciami opon podczas kontroli. zdaje sie, ze u nas nie mozna miec szerszego przodu niz tylu.
btw, galant bardzo fajny
pozdrawiam!

mkm - 17-03-2009, 15:00

Gorzkim napisał/a:
uwazaj z tymi szerokosciami opon podczas kontroli. zdaje sie, ze u nas nie mozna miec szerszego przodu niz tylu.

pierwsze slysze. Sam od lat mam 175/65 przod i 185/60 tyl. Przeglady, kontrole, wyplata odszkodowan... Nikt nigdy nie informowal mnie, ze cos jest niezgodnego z przepisami.

Juiceman - 17-03-2009, 15:12

mkm napisał/a:
Gorzkim napisał/a:
uwazaj z tymi szerokosciami opon podczas kontroli. zdaje sie, ze u nas nie mozna miec szerszego przodu niz tylu.

pierwsze slysze. Sam od lat mam 175/65 przod i 185/60 tyl. Przeglady, kontrole, wyplata odszkodowan... Nikt nigdy nie informowal mnie, ze cos jest niezgodnego z przepisami.


Hmm...

§ 11. 1. Pojazd samochodowy wyposaża się:

....
10) w błotniki lub inne elementy nadwozia lub podwozia, o szerokości nie mniejszej niż szerokość opony, a w przypadku kół bliźniaczych - nie mniejszej niż odległość między zewnętrznymi krawędziami opon; przy czym błotniki samochodu osobowego i motocykla, przy masie własnej pojazdu, powinny odpowiadać następującym warunkom:
a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował co najmniej z przodu 30° i z tyłu 50° od pionowej płaszczyzny przechodzącej przez oś koła,
b) odległość między zewnętrzną krawędzią błotnika a osią koła w wymaganym kącie opasania nie może być większa niż dwukrotna wartość statycznego promienia opony,
c) najniższy punkt tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu pełniącego jego funkcję znajdujący się w płaszczyźnie symetrii opony nie może znajdować się wyżej niż 150 mm ponad poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła,
d) błotników nie wymaga się w pojeździe nietypowej konstrukcji;


=)

fck - 17-03-2009, 16:35

Panowie pomylilem sie. Oczywiscie szersze gumy mam z tyłu :)
pawela - 17-03-2009, 16:54

chodzi o to by koła nie wystawały poza błotnik, co mi dobitnie pokazywał pan na przeglądzie ;)

fck, pięknie się koła komponują z budą

Anonymous - 17-03-2009, 17:55

ja pisalem TYLKO o syt. szerszego przodu od tylu,
no kurhte dalbym sobie reke odciac ze byl kiedys taki przepis (znam nawet przypadek, ze policja sie do tego przypiela), ale jakoś nie moge nic teraz znalezc na ten temat :oops:
tak czy siak sorry za ot
pozdrawiam!

Rafal_Szczecin - 17-03-2009, 17:58

fck napisał/a:
1999 rok,


hmm ale to chyba nie jest 99 rok ...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group