To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - PROGRAMOWANIE AUTOMATU

Anonymous - 18-03-2009, 13:50
Temat postu: PROGRAMOWANIE AUTOMATU
Witam i mam pytanko do bardziej obeznanych w temacie.Jakiś czas temu naprawiałem u mechanika automatyczną skrzynke padła jedynka i dwójka po naprawie niby wszystko ok a jednak,skrzynka reaguje z dość duzym opuźnieniem na kik-downa.wygląda to mniej więcej tak wciskam pedał na maksa i zamiast odrazu to kik-down przelącza na niższy bieg po jakich 5 do 10 sekund identycznie z opuźnieniem reaguje na przełącznik OD przed naprawą było ok.Moje pytanko to czy po naprawie trzeba coś programować ustawiać na kompie ,ewentualnie co może być powodem takiego zachowania.
lukasz12 - 18-03-2009, 14:42

O ile wiem nie ma żadnego programowania w tej skrzyni, za stara jest. Zresztą instrukcja o niczym takim nie wspomina. Najlepiej byłoby podłączyć skaner diagnostyczny i zobaczyć jak się skrzynia zachowuje podczas jazdy. Czy jest to problem elektryczny czy bardziej hydrauliczny
Anonymous - 18-03-2009, 14:48

biegi przełącza dobrze problem jest tylko przy kik-downie i przy dedukcji przełącznikiem OD przy drążku opuźna
lukasz12 - 18-03-2009, 16:43

a jak przełączysz z D na 2 lub z 2 na L ? (tylko w czasie jazdy < 100/40 (dla 2>L) kmh bo jesli jedziesz szybciej to i tak nie bedzie to możliwe)
Anonymous - 21-03-2009, 00:16

Witam!
Postaram Ci się przesłać jutro scan jak się ustawia "programuje " skrzynię
Pozdrawiam

Anonymous - 21-03-2009, 09:00

Był bym bardzo wdzięczny
Anonymous - 21-03-2009, 20:23

1.Zresetuj kompa przez zdjęcie klemy minus
2.Dźwignia zmiany biegów w pozycji P lub N
3.Uruchom silnik i zostaw do momentu włączenia się wentylatora
4.Po włączeniu się wentylatora odczekaj 1minutę, następnie włącz D na zaciągniętym hamulcu ręcznym i odczekaj 1 minutę, następnie zwolnij hamulec ręczny i zwiększ obroty o około 20-50% (jadąc) tak aby automat przełączył się na najwyższy bieg, następnie jedź pomiędzy niskimi i średnimi obrotami silnika, następnie naciśnij na hamulec i pozwól skrzyni zredukować bieg na niższy, następnie użyj hamulca już jak zwykle do zatrzymania.
Scan prześlę Ci na pw

Anonymous - 28-03-2009, 14:29

Syski jeszcze jedno pytanko czy można to zrobić przy ciepłym silniku
Anonymous - 28-03-2009, 19:55

Wg tej instrukcji silnik jest zimny i ma się nagrzać na włączonym P lub N. Mam nadzieję że doszedł e-mail z instrukcją .
Pozdrawiam

VirMan - 29-03-2009, 17:55

chodzi o to zeby olej miał temperature odpowiednia..
ja zrobilem wedlug twoich instrukcji i wedlug serwisówki diagnostyke
różnicy w pracy nie zauwazyłem.

Ale jedno napewno jest tak, że puki skrzynia sie nie nagrzeje/albo jakies cisnienie nie jest odpowiednie , to chodzi na awaryjnym/ startowym jakims na poczatku :)

Anonymous - 30-03-2009, 22:14

Ja ogólnie na zmiany biegów nie narzekam tylko ten kik-down jest z opuźnieniem a to już wkurza
VirMan - 30-03-2009, 22:36

jak ciepło teraz jest to spokojnie juz idealnie..

Btw. w diamante nie ma kickdown - jest przez cpu robione :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group