[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - spowiednik - czyli wszystko nt nowego lancera
Anonymous - 18-03-2009, 18:53 Temat postu: spowiednik - czyli wszystko nt nowego lancera Proponuje tutaj przeniesc wszelkie dyskusje za i przeciw.
Tak zeby nie zasmiecach innych watkow.
Pozdr
AK
filippoz - 18-03-2009, 19:12
OK
- Miekki lakier podatny na zarysowania
- Słabe wyciszenie auta (upierdliwe przy wyższych prędkościach i nie mam na myśli silnika ale wszelkie opory powietrza itp itd)
- Brak poziomej regulacji koła kierownicy
nie będę się więcej nad moim kochanym autkiem pastwił
Anonymous - 18-03-2009, 19:18
Zdecydowanie najbardziej awaryjne auto - 37 stron watku w przeciagu kilku miesiecy i 550 postow na ten temat...
Chyba powinnismy sie leczyc..
Pozdr
AK
Anonymous - 18-03-2009, 19:26
dwakola napisał/a: | Zdecydowanie najbardziej awaryjne auto - 37 stron watku w przeciagu kilku miesiecy i 550 postow na ten temat...
Chyba powinnismy sie leczyc..
Pozdr
AK |
w takim przypadku chyba nie znajdzie się specjalista który może pomóc
pawelek32 - 18-03-2009, 19:27
do minusów dodałbym:
- brak podświetlania w schowku pasażera
- beznadziejny podłokietnik- zarówno z prawej jak i lewej strony nie bardzo jest jak oprzeć rękę. no chyba, że zimny łokieć z lewej na lato.
- trochę niewygodne rozmieszczenie przycisku INFO
a tak ogólnie to auto marzenie
Anonymous - 18-03-2009, 19:30
Specjalista to by sie przydaal z innego powodu.
Bo z reguly jak troche mocniej przegonie smoczyce,
to jak wychodze z auta to albo glaszcze kierownice,
albo po masce i przepraszam..
Juz nie mowie o wejchaniu w jakas nierownosc na drodze
I zawsze rzucam jeszcze spojrzenie jak wchodze na klatke z garazu albo wchodze do pracy..
To chyba nie jest normalne...
Pozdr
AK
macadoshis - 18-03-2009, 19:32
pawelek32 napisał/a: |
- trochę niewygodne rozmieszczenie przycisku INFO
|
Z tym przyciskiem rzeczywiście się nie postarali, mogli go umieścić np. w kierownicy lub z prawej strony żeby ułatwić obsługę kompa w czasie jazdy.
Anonymous - 18-03-2009, 19:38
W sumie to powiem wam szczerze ze moze i ten przycis moglby byc gdzies indziej
ale mi sie nie zdarzylo w czasie jazdy zmieniac ustawien.
Z reguly na poczatku jazdy mam temperature, a potem przelaczam na spalanie,
tudziez dystans do tankowania i przy tym zostaje az do parkowania..
Wiec chyba nie jest to tragedia..
Pozdr
AK
jaca71 - 18-03-2009, 19:51
dwakola napisał/a: | Z reguly na poczatku jazdy mam temperature, a potem przelaczam na spalanie, |
Silnika? A raczej płynu chłodzącego?
Anonymous - 18-03-2009, 19:59
jaca71 napisał/a: | dwakola napisał/a: | Z reguly na poczatku jazdy mam temperature, a potem przelaczam na spalanie, |
Silnika? A raczej płynu chłodzącego? |
Dokladnie, dopoki sie nie nagrzeje staram sie jechac spokojnie,
Dopiero jak sie nagrzeje to jade swoim tempem.
Pozdr
AK
elturu - 18-03-2009, 20:36
I ja dorzucę moich parę słów:
Wady:
- spalanie (chociaż czego można się było spodziewać)
- brak regulacji kierownicy w poziomie
- słaba widoczność do tyłu (ale tylko przy parkowaniu a czujniki załatwiają sprawę w sumie)
- moment maksymalny mógłby się zaczynać trochę wcześniej
Zalety:
- trzyma się drogi jak nienormalny
- frajda z jazdy ogólnie pojęta
- system audio (intense)
- mnogość bajerów
- mały promień skrętu (co mnie zaskoczyło bo samochód krótki nie jest)
- porażający wygląd przedniego grila
- komentarze znajomych - "o stary ale zaj..sta fura" hehe
Pozdrawiam!
p.s.
już się nie mogę doczekać ciepłych dni bo będę mógł założyć 18" alu z oponami typu placek
el_diablo - 18-03-2009, 21:04
Do wad dodam jeszcze:
- uboga regulacja foteli
- brak podświetlenia wszystkich przełączników
- podatność na boczny wiatr
- klimatronik, który nie do końca panuje nad temperaturą
Główną zaletą która pozytywnie mnie zaskoczyła jest wysoki jak na tą klasę samochodu komfort jazdy. A dodam że przesiadłem się z "kanapowatego" Mercedesa 124.
Skrzynię biegów CVT też oceniam pozytywnie.
Anonymous - 18-03-2009, 21:31
Ja zastanawiam sie troche nad wygluszeniem, tyle ze to nowe auto i albo robienie w ASO,
albo "Bariera dźwięku". Auto wydaje mi sie dosc glosne...Szczegolnie jak jest mokro.
Kumpel mowi ze u niego w Subaru jest to samo ze nadkola nie sa wygluszone i ze to ponoc norma.
Ale ja bym cos wykombinowal.. Nie mam pomyslu na nadkola, moze chociaz drzwi..
Jakie sa wasze odczucia ?
Pozdr
AK
mazin - 18-03-2009, 21:45
Wady
- na pierwszym miejscu ASO i nie chodzi o ceny, bo te są chore w większości ASO
- lakier (podobno)
- wszechobecny plastik, łączenia platsiku na kosoli (brrr)
- spalanie
- "głupie" oszczędności :- brak podgrzewania lusterek czy podświetlenia przycisków podnoszenia szyb
- tapicerka foteli, choć może nie jest brzydka, to jakościowo daleko jej do weluru
Zalety
- wyposażenie (porównywałem m.inn. z kilkuletnią - chyba z 2006? - octavią znajomego)
- komfort jazdy - zarówno zawieszenie jak i rozmiar kół "swoje robią"
- wygląd powodujący wyraźne podniesienie poziomu zainteresowania u płci przeciwnej i zazdrość u tej samej (poważnie, kilka znajomych pytało mnie "co to za furę sobie kupiłeś", paru znajmomych zaś łaskawie raczyło zauważyć, że z pewnością wykosztuję się na części Rówieśnicy zaś (wczesna faza stetryczenia) pokiwali ze zrozumieniem nad pierwszymi objawami kryzysu wieku średniego
- nienajgorzej brzmiący system audio, a skoro jest instalacja na tweetery to można go będzie tanim kosztem poprawić, Nie wiem jak z subem, ale niewykluczone, że też go będzie można dokupić (razem ze wzmacniaczem) i podpiąć bez przerabiania połowy instalacji. Wiem, że o gustach się nie dyskutuje, ale auto jest nieźle wyciszone, co sprawia, że na średnich głośnościach brzmi nieźle (jak na moje potrzeby)
- ogólnie pojęta frajda z jazdy
piomic - 18-03-2009, 22:06
elturu napisał/a: | Zalety:
- trzyma się drogi jak nienormalny | Zaaplikowałem to ostatnio żonie - stosunkowo łagodny łuk dwupasmówki pojechałem na tempomacie, tak jak na wcześniejszej 2km prostej (a wszystko co było zostawało z tyłu). Efekt był natychmiastowy — wychyliło ją w bok z fotela a samochód szedł jak po szynach...
|
|
|