To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - [Cari 1.9 DID] Prośba o opinię

navi - 19-03-2009, 16:40
Temat postu: [Cari 1.9 DID] Prośba o opinię
Witam forumowiczów!

Zastanawiam się nad kupnem carismy z silnikiem diesla 1.9 115KM - hatchback.
Czytając forum czasem aż nie mogę wyjść z podziwu co ludzie potrafią powiedzieć
o samochodzie patrząc tylko na zdjęcia:) Dlatego proszę o opinię na temat dwóch modeli:

http://otomoto.pl/mitsubi...m-C8005133.html
oraz
http://otomoto.pl/mitsubi...e-C8127387.html

Przeglądając różne aukcje widzę, że cena bez "okazji" za model z 2001 czy 2002 to ok 20k.
Czy to dobre odczucia ?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

Robson86 - 19-03-2009, 17:05

Troszke mam malo czasu zeby sie uwazniej przypatrzeac...pozniej napisze dokladniej, ale poki co:
Jesli chodzi o pierwsza to ciezko mi sie do czego kolwiek przyczepic poza umytym silnikiem :? I warto by bylo zobaczyc przod auta, bo jakies mam przeczucia ze mogo chociaz nie musialo cos delikatnego chociaz sie stac...
nowy tlumik :)
druga:
Przod maska krzywo spasowana, emblemat Mitsubishi za wysoko przyklejony, brak oznaczenia Carisma z tylu pod prawa lampa, wiejski tlumik :P , na prawym wylocie powietrza wewnatrz autka brat tego "cycka" do ruszania nawiewem...
znowu umyty silnika :evil:
Pozdroo

navi - 05-04-2009, 15:29

Witam ponownie,

tym razem znalazłem coś blisko siebie i chciałbym podjechać w przyszłym tygodniu obejrzeć auto. Cena atrakcyjna - ale to co mi się rzuciło w oczy to brak znaczka z tylnej prawej strony oraz wypucowany silnik.

http://otomoto.pl/mitsubi...y-C7479292.html

Warto w ogóle jechać oglądać?

Anonymous - 05-04-2009, 21:20

faktycznie cena bardzo atrakcyjna. Ale jak właściciel zgadza się na sprawdzenie stanu technicznego w ASO to skorzystaj. Wiele się wyjaśni. To że właściciel pisze, że bezwypadkowy egz. to nie należy brac za dobrą monetę. Raczej w "dupala" dostał.
POzdr.

ZEROSUPER - 05-04-2009, 22:23

Brak znaczków to jeszcze nie tragedja. Mi przedni odpadł na myjce (wkleiłem sobię nowy) a GDI zmyłem sam karcherem i musiałem doklejać :)
Student - 05-04-2009, 22:40

Jak sobie zmyłeś to miałeś dupnie przyklejone i raczej nie oryginalnie.
JA myję 2 razy w tygodniu od 3 lat i nic mi sie nie odkleja.

Granatowa ładna, naprawdę żeby była bliżej to sam bym podjechał.
Fajny kolor.

Robson86 - 05-04-2009, 23:27

Jedna sruba mocujaca przedni reflektor jest zardzewiala a druga mocujaca drugi (przeciwlegly) reflektor jest bez rdzy :?
Lewy przedni blotnik jest pukniety
Pozdroo

navi - 06-04-2009, 00:00

Wcześniej jak patrzyłem na ten lewy przedni błotnik to nie miałem pewności czy puknięcie czy światło się tak odbija. Do tego jeszcze rzeczywiście 3 śruby mocujące z prawej strony na zdjęciu pod maska są bez rdzy - auto musiało być bite z przodu (braki znaczka z tyłu w porównaniu z tym to już nie taki wielki problem). Dowiem się co powie sprzedający ale i tak wybiorę się w przyszły weekend obejrzeć - dzięki za sugestie!
Student - 06-04-2009, 00:24

Ja bym nie rozpaczał, nie ma aut nie bitych kwestia tylko jak mocno :wink:
Jak by co to daj znać jak oględziny wyszły, Mi sie podoba.
Ciekawe jak turbinka i klima czy wszystko ok.
Jeszce można sprawdzić koło dwumasowe ale tu się trzeba troszeczkę znać :wink:

Anonymous - 06-04-2009, 07:35

Student napisał/a:

Jeszce można sprawdzić koło dwumasowe ale tu się trzeba troszeczkę znać :wink:


Naprostszym testem na koło dwumasowe jest.
Musi być w miarę cicho.
1. Wyłączyć autko kluczykiem bez wciśniętego sprzęgła.
2 Wyłączyć autko kluczykiem z wyłączonym sprzęgłem
3. Porównać obydwa dźwięki.

navi - 06-04-2009, 23:37

JackD napisał/a:
Student napisał/a:

Jeszce można sprawdzić koło dwumasowe ale tu się trzeba troszeczkę znać :wink:


Naprostszym testem na koło dwumasowe jest.
Musi być w miarę cicho.
1. Wyłączyć autko kluczykiem bez wciśniętego sprzęgła.
2 Wyłączyć autko kluczykiem z wyłączonym sprzęgłem
3. Porównać obydwa dźwięki.


Nie do końca rozumiem pkt 1 i 2 a raczej różnicy między nimi :) literówka?
1. Wyłączyć auto kluczykiem, luz na skrzyni biegów, sprzęgło wciśnięte
2. Wyłączyć auto kluczykiem, luz na skrzyni biegów, sprzęgło wyciśnięte ?

Jak dzwięk bedzie taki sam to ok ?

Anonymous - 06-04-2009, 23:42

navi napisał/a:
JackD napisał/a:
Student napisał/a:

Jeszce można sprawdzić koło dwumasowe ale tu się trzeba troszeczkę znać :wink:


Naprostszym testem na koło dwumasowe jest.
Musi być w miarę cicho.
1. Wyłączyć autko kluczykiem bez wciśniętego sprzęgła.
2 Wyłączyć autko kluczykiem z wyłączonym sprzęgłem
3. Porównać obydwa dźwięki.


Nie do końca rozumiem pkt 1 i 2 a raczej różnicy między nimi :) literówka?
1. Wyłączyć auto kluczykiem, luz na skrzyni biegów, sprzęgło wciśnięte
2. Wyłączyć auto kluczykiem, luz na skrzyni biegów, sprzęgło wyciśnięte ?

Jak dzwięk bedzie taki sam to ok ?


dokładnie tak... pkt 1 i 2
jak dźwięk będzie taki sam to jest ok..
POzdr.

navi - 10-04-2009, 16:27

Byłem wczoraj oglądać auto:

Oprócz tego błotnika i śrub mocujących reflektor doszła jeszcze źle spasowana maska oraz prawe drzwi pasażera, baaardzo mocno wytarty drążek skrzyni biegów(nie wyglądał na 150 tys) i sam sprzedający średnio zainteresowany pokazywaniem samochodu. Autokomis ze słabym podejściem do klienta :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group