[XX-92]Galant E3xA i starsze - obnizenie przodu
Anonymous - 26-03-2009, 22:20 Temat postu: obnizenie przodu
Macie może jakieś sprawdzone sposoby na obniżenie zawieszenia z przodu?
siudii - 27-03-2009, 20:57
Można też podnieść tył bo często w Galach siedzi za nisko i przód obniży się na swoje miejsce.
swinks_UK - 27-03-2009, 20:59
Kupić zestaw sprężyn i przy okazji zmienić amorki.
Anonymous - 28-03-2009, 19:13
No właśnie tył mi siedzi i mnie to z deka drażni.
Kiepsko to wygląda. W takim razie jak podnieść zadek?
jacek11 - 28-03-2009, 21:34
pem77 napisał/a: | W takim razie jak podnieść zadek? |
Kupić nowe sprężyny,sprawdzić stan amortyzatorów,jeśli są zużyte wymienić również.
Pozdro.
siudii - 28-03-2009, 22:03
pem77 napisał/a: | No właśnie tył mi siedzi i mnie to z deka drażni.
Kiepsko to wygląda. W takim razie jak podnieść zadek? |
U mnie od czasu zagazowania tył się obniżył, na razie o dziwo nic nie trze ale w najbliższej przyszłości trzeba będzie wybulić ok. 260zł za tylne sprężynki.
A jak się ma wymiana sprężyn na nowe (wyższe) do pracy amortyzatorów? Nic im się nie będzie działo w nowych warunkach?
nemezis - 05-09-2009, 23:07
No właśnie...czy wymiana sprężyn tylnych gwarantuje podniesienie tyłu? Nawet po obciążeniu tyłu butlą gazową??
charzun - 06-09-2009, 09:20
Ja wymieniłem sprezyny na nowe oryginalne z tyłu i nic jak siedzial tak siedzi Moim zdaniem trzeba zalozyc minimalnie dluzsze lub twardziejsze.. Pozdro
siudii - 06-09-2009, 12:51
Ja na tył założyłem lesjoforsy i poszedł do góry, niewiele bo ok. 4cm ale zawsze. Za to 5 osób + bagaż + gaz - nie ma problemu. Ogólnie jestem zadowolony z wymiany.
nemezis - 06-09-2009, 16:51
taka odpowiedz mnie interesowała
i_Lolek - 13-05-2010, 02:43
siudii napisał/a: | Ja na tył założyłem lesjoforsy i poszedł do góry, niewiele bo ok. 4cm ale zawsze. Za to 5 osób + bagaż + gaz - nie ma problemu. Ogólnie jestem zadowolony z wymiany. |
gdzie kupowałeś sprężyny.
znalazłem właśnie Lesjoforsy i sie zastanawiam czy ich nie kupić.
http://moto.allegro.pl/it...ant_87_92r.html
amortyzatory mam jeszcze dobre.
a może ma ktoś doświadczenia z dorabianymi na zamówienie twardszymi/dłuższymi sprężynami ?
albo czy można dobrać jakieś inne np. od sigmy kombi.
zależy mi na tym żeby tył był wysoko.
ewentualnie czy sa jakies dłuższe amortryzatory ?
robertdg - 13-05-2010, 09:32
i_Lolek napisał/a: | a może ma ktoś doświadczenia z dorabianymi na zamówienie twardszymi/dłuższymi sprężynami ? | jak zrobią Ci za twarda i sztywna sprezyne, to tył bedzie Ci kangurzył, najbardziej w momencie zaladowania auta, takze w tej dziedzinie trzeba miec pojecie cosie robi, ew mozesz dobrac sprezyny z innego auta.
i_Lolek - 13-05-2010, 10:01
robertdg napisał/a: | i_Lolek napisał/a: | a może ma ktoś doświadczenia z dorabianymi na zamówienie twardszymi/dłuższymi sprężynami ? | jak zrobią Ci za twarda i sztywna sprezyne, to tył bedzie Ci kangurzył, najbardziej w momencie zaladowania auta, takze w tej dziedzinie trzeba miec pojecie cosie robi, ew mozesz dobrac sprezyny z innego auta. |
widziałem na tym forum posty o dorobieniu sprężyn, ale nie chciałem pisać w tej samej sprawie w kilku topikach. też jestem sceptykiem co do jakości i żywotności takich sprężyn, dlatego jeśli nikt nie potwierdzi że jest ok. to sobie to daruję
a dobranie z innego samochodu, to tak też brzmiało jedno z moich pytań. wiem że kombi mają mocniejsze. ale galantów E33A nie było. były Sigmy produkowane równolegle. bo to że da sie od czegoś podpasować to sie domyślam. pytanie od czego by pasowało ?
robertdg - 13-05-2010, 10:10
ja bym zapukal do drzwi koncernu VAG, ponadto znam kilka osob co jezdza na sprezynach dorabianych przez firmy tym sie zajmujace i nie narzekaja.
dave89 - 13-05-2010, 22:56
Ja w kwietniu kupiłem w InterCarsie sprężyny do tyłu OBK i amorki olejowe kayaby. Tył siedział strasznie jak wsiadły 2 osoby to prawie hakiem orałem asfalt ale po wymianie tył jest tak wysoko jak przód różnica z jazdy na wybojach ogromna na plus i przy dużych szybkościach 150-160km/h autko ładnie płynie po drodze.
|
|
|