[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Rozpórka przednia, górna
zuku3210 - 29-03-2009, 00:40 Temat postu: [EAxx] Rozpórka przednia, górna Czy ktos sie spotkał z większą iloscia części tuningowych firmy innoparts?? Znalazłem ciekawą rozpórke, co prawda wyrób a aluminium, nie podano jakiego stopu, tylko ze czworokątna pusta w środku. Mam zegary HC innoparts i są praktycznie bezawaryjne . Co myslicie o tym produkcie? cena 529zł troche duża ale design bardzo ciekawy..
http://www.bmtuning.pl/sk...products_id=156
Anonymous - 29-03-2009, 11:48
zuku3210 napisał/a: | cena 529zł | za cos kolo 150 - 200 $ z przesylka kupisz orginalnego strut bara na ebayu http://shop.ebay.com/item...fromZR40QQ_mdoZ
Anonymous - 29-03-2009, 14:01
wlasnie lepiej dolozyc ze 100-200pln i miec orginal
seir - 30-03-2009, 06:55
Mam zegary z innoparts i nie dość, że są świetne to jeszcze nic złego się z nimi nie stało
Edit:
Aktualnie dolar = 3,40 PLN.
99$ za rozpórkę + 70$ za wysyłkę (!) daje 574 PLN. Cena fajna, ale wysyłka baaardzo droga (taką kwotę podaje właściciel rozpóki na stronie aukcji)
Owczar - 30-03-2009, 10:29
Podobna kalkulacja, a oryginał to oryginał. Tak jak zuku3210 napisał, nawet nie podano z jakiego stopu itd. Według mnie nie wygląda zbyt solidnie, a przecież chodzi o sztywność. A to, że zegary są ok, to chyba o niczym nie świadczy. Zupełnie inny proces wytwarzania.
swinks_UK - 30-03-2009, 10:55
To ten Galant się wygina jakoś, że tak nagle trzeba mu zapewnić sztywność?? Znaczy problem z zawieszeniem...
A tak na poważnie, moje zdanie wielokrotnie wyrażone na forum jest takie, że Galant EA jest wystarczająco sztywną budą. Ale jeśli ktoś chce o tych kilka kilo więcej obciążyć przednią oś, która i tak jest już dociążona, to jego wybór.
I jak PLPynton wspomniał - eBayowa szukarka, bo pojawiają się rozpórki z rozbitych VR4 i cena takich to coś w granicach 30 do 50 GBP. No i przesyłka z UK tańsza.
Student - 30-03-2009, 11:10
Dla mnie ta rozpórka jest w zbyt wielu miejscach łączona, lepiej szukać ori , a może z VR4 podejdzie , ta jest solidna tylko nie wiem czy taka sama w rozstawie otworów i kącie pochylenia kielichów.
Bartek może będzie wiedział.
Owczar - 30-03-2009, 11:13
swinks_uk wyżej napisał, żeby takiej szukać, więc masz już odpowiedź czy pasuje.
batman - 09-04-2009, 21:42 Temat postu: ROZPÓRKA W GALU Czy rozpórka przednia od Eclipsy (95-99) bedzie pasować do galanta od 98roku?
robertdg - 25-12-2009, 14:45
Rozpórka VR-4 w zwyklym EA0 2.0, oraz wymiarówka dla majsterkowiczów
rozpórka ALUTec:
Hugo - 26-12-2009, 16:56
robertdg napisał/a: | Rozpórka VR-4 w zwyklym EA0 2.0, oraz wymiarówka dla majsterkowiczów | Nie podoba się. robertdg napisał/a: | rozpórka ALUTec: | Fantastyczna. Gdzie to kupić?
robertdg - 26-12-2009, 17:17
Hugo napisał/a: | Fantastyczna. Gdzie to kupić? | Na stronce nie było opcji kup, etc. jedynie była informacja po niemiecku i po przetłumaczeniu wyszło: producent z Tajwanu, może być określony w projekcie z innymi producentami, którzy w systemie produkują części do Galanta. Więc pozostaje szukanie pod hasłami "Galant Strut Brace(Bar)"
Owczar - 28-12-2009, 11:58
Hugo napisał/a: | Nie podoba się. |
Hugo to nie ma wyglądać tylko być sztywne....
Hugo napisał/a: | Fantastyczna. Gdzie to kupić? |
O gustach się nie rozmawia... a co do sztywności tego cuda było już kiedyś pisane na forum, że wątpliwa może być funkcjonalność tej rozpórki.
swinks_UK - 28-12-2009, 15:40
Co do użyteczności rozpórek w Galantach z silnikiem 2.0 już się nie raz wypowiadałem. Auto ważące blisko 1.5 tony i 136KM mocy... buda raczej nie ma okazji do "gięcia sie na zakrętach" .
Tuning zawieszenia jest użyteczny jeśli myślimy o wypróbowywaniu naszego autka na torach, w ekstremalnych warunkach (wchodzenie w ostre zakręty z dużą prędkością). W czasie regularnej jazdy nie ma takich sił, by wzmacniać zawieszenie - wtedy działamy na niekorzyść auta (dociążamy je balastem).
Dobra, jeśli ktoś uparty, to taki tuning zawieszenia powinien wyglądać a Galu następująco:
1. niskie sprężyny plus twarde amortyzatory - budżetowo sprężyny SPAX i amory KYB Ultra SR, a idealnie coilovery Tein'a.
2. górna rozpórka. Ta z VR4 jest bardzo sztywna, z lepszych polecam Cusco (inne to są blaszane podróby co wyglądają ładnie)
3. dolna rozpórka Cusco (jak się chce sztywną budę to trzeba zrobić również dół), taka: http://www.jdmperformance...atTypeNumber=30
4. wzmocnione anti-roll bary (stabilizatory) przód i tył
http://www.jdmperformance...umber=333000378
W przypadku nadwozia kombi jeszcze rozpórka na tylne amory.
I wtedy mozna mówić o zawiasach z prawdziwego zdarzenia.
Krzys - 06-01-2010, 23:41
a moze by tak zrobic zrzutke na tą dolna rozpórke go gala a pozniej dorobic u kogos mądrego pare sztuk?? ja bylbym chetny i mysle ze pare innych osób tez... co Wy na to??
|
|
|