To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - siłownik przeputnicy

qaz - 29-03-2009, 15:04
Temat postu: siłownik przeputnicy
witam mam problem z autem 1.8 gdi (przepustnica na linke), problem jest podobno z siłownikiem przepustnicy z tego co pokazał komputer. Co trzeba wymienic żeby było ok bo auto teraz sporo pali ponieważ na biegu jałowym mam ok 1200 ob. dzieki i pozdrawiam
(przepustnica czysta ,świece nowe)

Moomin - 29-03-2009, 15:18

Chyba całą przepustnicę musiałbyś wymienić bo nie wiem czy ktoś będzie Ci chciał sprzedać sam siłownik. To częsty problem w tych silnikach. Moje auto ma już 3 przepustnicę. Jak nie chcesz kupować to poszukaj użytkownika "Bartek", on chyba jako jeden z niewielu w Polsce potrafi regenerować te przepustnice. Lampka Check Engine się świeci?
qaz - 29-03-2009, 15:24

Lampka Check Engine się świeci?
nie i sie nie zapalała auto chodzi ma moc tylko tyle że dużo pali i obroty wysokie
wiedz tylko pozostało szukać drugiej przepustnicy :(

saphire - 29-03-2009, 15:46

qaz napisał/a:
wiedz tylko pozostało szukać drugiej przepustnicy :(


Nie desperuj, pogadaj z Bartkiem. Jak się dogadasz to ci ją naprawi/zregeneruje.

wazu - 29-03-2009, 19:08

Sorki, ale czegoś tu nie kumam, przepustnica na linkę, więc o jaki siłownik tu chodzi? Siłownikiem odchylającym klapkę przepustnicy jest nasza noga. Bardziej zainteresowałbym się silnikiem krokowym sterującym trzpieniem byppasu otwierającym dostęp "lewego" powietrza do kolektora. Jeżeli chodzi o wysokie obroty, to spróbuj podregulować śrubkami zgrubnymi na przepustnicy, potem sprawdź sondę lambda.
Anonymous - 29-03-2009, 19:17

qaz, http://moto.allegro.pl/it...zepustnicy.html sprawdż ten czujnik i silniczek krokowy, przeprowadż regulację a potem szukaj dalej

[ Dodano: 29-03-2009, 19:22 ]
qaz, http://moto.allegro.pl/it...ik_carisma.html masz tu widoczny silniczek krokowy

wazu - 29-03-2009, 19:32

Poczytaj ten temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=6493 dowiesz sie więcej o silniczku krokowym w GDI i jego renowacji.
PS. Ktoś podczepił konie trojańskie do tego topicu o krokowcu, może moderzy coś z tym zrobią?.

saphire - 09-04-2009, 13:39

wazu napisał/a:
Bardziej zainteresowałbym się silnikiem krokowym sterującym trzpieniem byppasu otwierającym dostęp "lewego" powietrza do kolektora.


O tym właśnie była mowa.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group