Chcę kupić Galanta! - Kto miał kontak z Honda Civic 1.8 vti?
pablozpuebla - 30-03-2009, 14:44 Temat postu: Kto miał kontak z Honda Civic 1.8 vti? Przymierzam sie do zakupu auta, ciagle mysle o galancie 2.5, ale ostatnio zainteresowala mnie honda civic 1.8 vti rocznik 97-00. Moze ktos cos wie na temat tego auta, zaznaczam, ze auto raczej sprowadze wiec co na minus u galanta to ok 2000 samej akcyzy i w moim przypadku gaz ok 4000(honda pali ok 3-4 litrow mniej).
Morfi - 30-03-2009, 14:52
polecam honda.slask.pl wielu tam ma taki silnik. Ogólnie fajny silnik wytrzymaly i ekonomiczny
pablozpuebla - 30-03-2009, 16:46
przegladalem to forum ale albo ja jestem niepełnosprytny albo tam jest taki bajzel, ze ciezko cos znalesc, dzieki tak czy inaczej
[ Dodano: 30-03-2009, 16:47 ]
ps jezeli wie ktos ile taki silnik wytrzymuje, bede wdzieczny
Lipek - 30-03-2009, 17:25
polecam : www.civicklub.pl dowiesz się wszyyyystkiego
Owczar - 30-03-2009, 17:50
Czemu taki temat w dziale EA? Masz na ten temat tutaj.
Robson86 - 30-03-2009, 18:43
pablozpuebla napisał/a: | honda civic 1.8 vti rocznik 97-00 |
jesli mowa o wwersji 169km to mialem mozliosc sie przejechania nia Tylko na fotelu pasazera, ale
Do 4000obr/min normalny zwyczajny samochod...pozniej ciezko mi znalezc takie slowo...demon..chyba najbardziej podchodzi Masakra Dla mnie bajka
Niestety baaardzo ciezko o zadbany egzepmlarz
Pozdroo
Morfi - 30-03-2009, 20:17
Robson86, bo wtedy vtec sie wlancza .
I tak chodzi o wersje 169 KM super jezdzi duzo wytrzymuje i mozesz zejsc ponizej 10 w miescie
Użytkownik tego forum nick baza, ma takie cos w Kombi
waka23 - 30-03-2009, 21:18
1,8 vti to chyba anglik, czyli produkowany w swindon w anglii, a nie w japonii jak 1,6 vti. angliki wg mnie są brzydkie w przeciwieństwie do japońców i bardziej awaryjne, plusem galanta jak sądzę będzie o wiele większy komfort i mała popularność, czyli się wyróżniasz. hondy bardzo lubią pić olej i to nawet kilka litrów. vti nie kupuje się po to żeby jeździć jak emeryt, więc o dobry egzemplarz może być ciężko
Robson86 - 30-03-2009, 22:44
Morfi napisał/a: | I tak chodzi o wersje 169 KM super jezdzi duzo wytrzymuje i mozesz zejsc ponizej 10 w miescie |
i wlasnie takich silnikow mi teraz brakuje... 1,8-2,0 z wyzylowana moca Bez tych turbo dodatkow, bo ich nie lubie
Moc z pojemnosci
Pozdroo
Morfi - 31-03-2009, 07:47
Robson86, My sie rozumiemy. Przykładów z końca lat 80 i poczatku lat 90 można by wymieniac mnóstwo.
Sie miało Honde
waka23 napisał/a: | lubią pić olej i to nawet kilka litrów | zgadza sie ale przy czestej jezdzie na VTEC -u . Tak to jest ok. Silniki łatwo tuningowalne
A samochody naprawde dbane to bezawaryjne
waka23 napisał/a: | o dobry egzemplarz może być ciężko | o tak dlatego tez m.in mam Mitsu.
Oznaczenie tego silnika to B18C4
kubasiw - 31-03-2009, 09:44
Jest to naprawdę świetne autko.
Ja miałem akurat civica Vgen coupe z motorkiem 1.6 VTEC sohc czyli 125 (trche podkręcony ) km i moja opinia jest taka, że nie da się kupić lepszego auta w tym przedziale rocznikowym (a nawet znacznie wykraczając poza rocznik) oraz cenowym.
Co do VTI, o którym mowa to mi zdecydowanie bardziej podoba się w wersji Areodeck a jedyną jego wadą jest to, że jest to właśnie tzw. anglik. Nie mniej motor jest japoński i jest to super jednostka. Porównując osiągami z galantem V6 jest trochę szybszy (sprawdzone osobiście ) z tym, że wykładając około 2000 pln odtykamy ten motor bez żadnych problemów na 180 km albo i więcej bez żadnego wpływu na żywotność, osiągając tak magiczne w motoryzacji 100 KM z litra pojemności bez doładowania.
Co do tego, że VTEC bierze olej to jest to ponoć normalne. Nie mniej ja u siebie przy mocy ok. 140 km z 1.6 nie musiałem dolweać ani kropli pomiędzy wymianami (10.000 km) a silnik przy przebiegu 220000 chodził jak żyletka.
No i właśnie dochodzimy do kwestii, jak trafić zadbany egzemplarz. Trzeba szukać.
|
|
|