To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Łącznik elastyczny wydechu.

mały 55 - 31-03-2009, 18:26
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Łącznik elastyczny wydechu.
Witam Mitsumaniaków,prosze o wymiary łącznika elastycznego do cari 1,8 GDI,byłem w szukajce ale tematy odnośnie elementu zostały usunięte .Cari po lifcie ,i pytanie czy przy dziurawym łączniku mogą wystąpić problemy z obrotami?
axel83 - 02-04-2009, 21:07

Przyłączam się do pytania? Czy ktokolwiek zna te wymiary?
Student - 02-04-2009, 21:24

250mm długości , 55-56mm średnicy, z firmy "4max" nr katalogowy: 0219-04-0021P

koszt ok. 50-70zł.

axel83 - 02-04-2009, 22:06

Student napisał/a:
250mm długości , 55-56mm średnicy, z firmy "4max" nr katalogowy: 0219-04-0021P

koszt ok. 50-70zł.



Czy w Carismie po lifcie sa takie same wymiary?

Student - 02-04-2009, 23:12

Z mojej wiedzy wynika że tylko tłumik końcowy sie zmienił i dodali sondę, a elastyczny chyba pozostał taki sam.
Średnica na pewno jest ok. co do długości to można się schylić pod Cari i zmierzyć metrówką, jeżeli wyjdzie ok. 220mm to na pewno jest 250mm bo dochodzą obrączki do wspawywania.

demeone - 03-05-2009, 23:48

Ostatnio przy wymianie tarcz i klocków porobiłem sobie parę zdjęć starych tarcz i klocków Przy okazji zrobiłem jedno pod silnikiem i zauważyłem takie coś:



chyba na pewno kwalifikuje się do wymiany ten łącznik.
Z tego co przeczytałem w różnych tematach może to być wina spalania jak i słabej mocy auta.

Student - 04-05-2009, 08:29

Dokładnie do wymiany, Ja swój wymieniłem bo miał kilka drucików poszarpanych z zewnątrz, jak się okazało po wycięciu w środku był idealny a ten płaszcz środkowy to w ogóle go nie było widać, w porównaniu do twojego to wyglądał jak ze sklepu.
Rób zmianę bo i auto gorzej chodzi i głośniej się robi.
Nie daj się namówić na obcinanie osłony (Mi w jednym zakładzie tak zaproponowali) podziękowałem od razu i samochód zjechał z podnośnika, Pojechałem do znajomego i było odkręcanie wydechu od portek, demontaż osłony, spawanko , nowa uszczelka pasta i z powrotem montaż.
Nie wiem jak wstawić zdjęcie bo bym Ci przesłał zdjęcie nowego , zresztą masz numer katalogowy z 4maxa, nie wiem jaka jakość bo mam tydzień ale pewnie ze 3 lata wytrzyma.

Onek - 04-05-2009, 17:14

Moje pytanie dotyczy tej osłony:

Z ciekawości zerknąłem pod samochód i ku mojemu zdziwieniu nie ujrzałem tej osłonki, czy jest ona istotna?

Student - 04-05-2009, 22:12

Jak widać możesz bez niej jeździć, ale jeżeli była w oryginale to znaczy że miała określone zadanie np:
- izolować gorące elementy od reszty silnika (pod osłoną jest koc z waty szklanej lub azbestu nie dotykałem ale bynajmniej jakieś świństwo)
- trzymać temperaturę układu wydechowego
- chronić układ przed wodą (zmniejsza korodowanie elementów)
- wyciszać
itd.
Sam nie wiem co tam może jeszcze być.
Ja bym z niej nie zrezygnował.

demeone - 04-05-2009, 23:40

A dlaczego ta siatka np u mnie taka pozrywana? Otarła się o coś czy po prostu temperatura wypaliła ją. No i czy trudno jest to wymienić. Trzeba coś tam spawać?
Chooper - 04-05-2009, 23:44

bo to element z czasem zużywający sie podobnie jak reszta wydechu. Wypada to wyciąć i wspawać nową.
demeone - 04-05-2009, 23:47

aha czyli będę musiał zajechać na warsztat bo raczej nie znam nikogo kto by miał spawarkę. Dzieki


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group