To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - RAZ DUSI INNYM RAZEM JAK RAKIETA IDZIE:///

Anonymous - 01-04-2009, 23:39
Temat postu: RAZ DUSI INNYM RAZEM JAK RAKIETA IDZIE:///
witam mam taki problem zreszto od czasu jak jezdze na benzynie raz idzie super przyspiesza zaje.... 1,2(bieg) i 100km/h a inny razem wrecz hamuje jak dodam gazu , niewiem czy zalewa go czy dusi zwyczajnie brak mocy czasem boje sie wyprzedzac i niema reguły czy zimny ciepły jak chce tak jedzie pozatym obroty sa w granicach 800rpm i skacza miedzy 900-400 i przerywa slychac w tlumiku takue stuki kiedy przerywa nawet jak trzymam na 1500 obrotow to zalamuje go delikatnie, takie przerwy jakby przebicie na siewcy czy cos, z tym ze niezawsze nawet ciezko mi to opisac w kazdym raziew silnik rowno niepracuje cos przerywa. dodam tez ze na czujniku zamknircia przepustnicy niema napiecia a powinno byc w granichach 5V przewod sprawdzony ECU niedaje napiecia

zmienione;
filtry powietrza paliwa
swiece
przewody wn
cała listwa wtryskowa z regulatorem na 100% sprawna
czujnik ssania sprawdzany kilkokrotnie
sonda dziala tak jak w manualu serwisowym
przed wymiana bylo dokladnie to samo co teraz
przeplywomierz tez ok sprawdzany
krokowy nowy
przepustnica zmieniona

naprawde brak mi pomysłow ewentalnie czujnik wałka zostaje cewka zapłonowa

czujnik spalania stukowego niewiem czy ma cos do tego ale sprawdzalem wedlog manuala i jest ok

zadne lewe powietrze niewchodzi w gre te przetrwy sa z wiazane z zaplone bardziej niewiem juz sam mysle tez ze z tym ECU cos nietak wymiana kondensatorow nic niedala nic co do tej pory robilem niepomoglo

POMOCY

Maretzky85 - 02-04-2009, 01:00

Jak jesteś pewien, że powinno być te 5V to spróbuj od kogoś podmienić ECU.
Ewentualnie podmień cewkę zapłonową. Może też pompa paliwa nie wyrabiać...

Bartek - 02-04-2009, 07:37

Stawiam na czujnik położenia wału i wałka....
macia - 02-04-2009, 08:16

Mam bardzo podobny problem... Z tym, że u mnie brakuje mocy non stop, obroty są ciągle 1500 rph, no i pali jak smok. Wkręca się na obroty ale nie ma to zupełnie przełożenia na moc, przyspieszenie itd. Reszta objawów jak u Ciebie, podobne graty wymienione i nic... :roll:
Anonymous - 02-04-2009, 17:35

... pompa paliwa odpada cisnienie jest okej zreszta jak mialm zatarta poprzednia pompe to inaczej to sie objawialo wogole

co do czujnika wałka to mozna jakos go sprawdzic czy tylko przez podmiane?
a ten czujnik polozenia wału to ten sam co spalania stukowego wkrecony w blok bo pozatym wiecej niemam czujnikow

i co do cewki to niesprawdzalem opornosci jakie podaje manual jesli byly by prawidlowe to cewka bedzie ok? czy tez tylko przez podmiane moge sprawdzic?

Krzyzak - 02-04-2009, 20:49

akurat do tego Gala swietnie sie nadaje TMO.exe czy tez MMCd na PalmOS i wyjdzie ile knockow lapie czujnik (jesli w ogole)

natomiast ja mialem podobny przypadek kiedys i bylo to wyrobione kolo zebate rozrzadu na wale korbowym - pod spodem jest taki polkiezyc, ktory wytarl sobie sciezke szerokosci niemal 2 zebow i podczas przyspieszania/zwalniania kolo zebate sie przesuwalo
efekt taki, ze zaplon skakal od -10 do +40 i raz byla rakieta a raz mul totalny

po naspawaniu i zrobieniu zebatki byl :twisted:
niestety do sprawdzenia musisz zdjac pasek rozrzadu, wiec pracy troche jest, a w DOHC juz w ogole wiecej niz gdziekolwiek i miejsca malo...

tamten silnik to byl 4G67, wiec niemal ten sam blok co u Ciebie (roznica tylko w wymiarze cylindra)

Bartek - 02-04-2009, 20:53

oba czujniki wału i wałka są w puszce na końcu wałka ssącego - podmień na chwilę od kogoś - może być z Eclipsa i sprawdź - nie zapomnij tylko ustawić zapłonu po wymianie
Anonymous - 02-04-2009, 20:58

niestety kolo zebate odpada poniewaz niedawno zmieniałem rozrzad i tam bylo wszytko okej kolo zostalo dokrecone odpowiednim momentem przed wymiana bylo tez tak samo zreszto zawsze tak było..

TMO mam taki program uzywalem go niepamietam czy mpozna tym sprawdzic czujnik wałka a chwilowo niemoge sprawdzic tego

a jutro jade do "ctx-a" z forum eclipse moze ktos kojazy, z tym ECU zeby go sprawdził moze cos pomorze

[ Dodano: 02-04-2009, 21:00 ]
no własnie niemam od kogo porzyczyc i podmienic nieznam nikogo kto by mi pomogł



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group