To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] EGR

mały 55 - 02-04-2009, 15:33
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] EGR
jakie powinny być objawy gdy odłącze zawór EGR tz. odpięcie kostki od niego,pytam bo po jej odłączeniu nie ma widocznej różnicy w pracy silnika ,nie świeci sie również kontrolka silnika ,czy ECU nie powinno wyłapać braku EGR.
rodman26 - 04-04-2009, 21:58

Jezeli odłączyłeś kostke od zaworu i nie masz żadnej zmiany w pracy silnika to ten zawór już musi być jakiś czas niesprawny,wiąże sie to z częstym czyszczeniem przepustnicy bo miedzy innymi ten ERG odpowiada za zasyfianie przepustnicy co skutkiem jest brak mocy,"wielka dziura"i ogólny mół.Bynajmniej ja tak miałem
demeone - 04-04-2009, 22:44

A Ktore to jest złacze od EGR te nad przepustnica?
mały 55 - 05-04-2009, 07:28

To złącze jest nad przepustnicą po jej lewej stronie ,jeszcze mam pytanie ,odpiąłem kostke pare dni temu i zauważyłem znaczną poprawe w pracy silnika ,czy to może znaczyć że zawór jest niesprawny lub zanieczyszczony.dalej mam problemy z obrotami ale jest znaczna poprawa po jego wypięciu ,przypomne że wymieniłem pompe wysokiego,alternator ,czujnik temperatury silnika,cewki,przepustnica czyszczona ,sonde lambde,w ASO na MUT 2 żadnych błędów a jednak jak sie zagrzeje obroty spadają drastycznie pod cienką kreske ,prawie gaśnie,jak włącze do tego jakieś obciążenie elektryczne prawie gaśnie.

[ Dodano: 05-04-2009, 07:30 ]
Dodam że obroty uczone na wiele sposobów ,i ustawia je idealnie coś ok.800,jednak po wyłączeniu silnika i jego ponownym włączeniu lipa objawy wracają.

Anonymous - 08-04-2009, 08:09

Kolego spróbuj wyczyścić silniczek krokowy, może to jest tego przyczyną
Student - 08-04-2009, 08:14

Dajcie zdjęcie jak ten zawór wygląda i jak go wyczyścić, będę robił w sobotę hamulce to i tam bym zajrzał.
Anonymous - 11-04-2009, 08:15

Kolego wejdź na dział Carisma - FAQ i zobacz temat: Reanimacja silnika krokowego w GDI. Tam jest wszystko opisane krok po kroku więc powinno Ci się udać.
Pozdrawiam :wink:

mały 55 - 11-04-2009, 09:42

Tylko w mojej Cari jest elektroniczna przepustnica i jak wiadomo elektyczny krokowiec,więc nie za bardzo jest co przy nim robić,w Cari przed liftem owszem można się bawić w reanimacje silniczka krokowego ,po lifcie niestety nie.
saphire - 16-04-2009, 12:12

Jak myślisz, co obraca tą "elektroniczna przepustnicą" ?
SHARK1979 - 17-06-2009, 20:23

demeone napisał/a:
A Ktore to jest złacze od EGR te nad przepustnica?

Ma ktoś foty tego czegoś :?: :mrgreen:

demeone - 17-06-2009, 20:36

SHARK1979

Skorzystam ze zdjecie saphire i wydaje mi sie że to te złącze nad przepustnicą

SHARK1979 - 18-06-2009, 17:51

demeone, no i git coś już jest, podziękować :mrgreen:

[ Dodano: 18-06-2009, 17:52 ]
Więc jeszcze raz, co się dzieje z autem jak to się spsuje :?: drogie to i musi być włączone :?: :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group