Chcę kupić Galanta! - 2,5 V6 srebrne kombi Manual z Tarnobrzega
Dman666 - 03-04-2009, 12:43 Temat postu: 2,5 V6 srebrne kombi Manual z Tarnobrzega Znazlezione dzisiaj (w archiwum nie spotkalem):
http://www.allegro.pl/ite...99r_2_5_v6.html
Na pierwszy rzut oka brak zasepki zderzaka, wgniotka na lewym tylnym blotniku, obtarty tylny zderzak z lewej strony, lewa tylna szyba przyciemniona a prawa tylna nie.
Poprosilem o szoty silnika i nadkoli...
Co sadzicie koledzy nt tego egzemplarza?
Na aucie kartka "hurtownia Centromat Tarnobrzeg".;)
prosba: Mamy kogos z Tarnobrzego i okolic coby mogl pojechac i rzucuc okiem na tego parcha?
jacekb - 03-04-2009, 13:05
Wg mnie to obie szyby są przyciemnione. Poza tym auto wygląda nieźle, patrząc na lewarek zmiany biegów wg mnie to i przebieg możliwy. Jak będziesz miał foty silnika to dawaj.
Coś mi się wydaje, że był gdzieś na forum omawiany (ale mogę się mylić).
Dman666 - 03-04-2009, 13:26
jacekb napisał/a: | Wg mnie to obie szyby są przyciemnione. . |
Co do szyby-masz racje....po prostu slonce inaczej pada. Zaczalem dialog ze sprzedawca-jedno nadkole juz wsuwa "ruda", drugie w lepszym stanie. Nadkola powyginane (zalozyl za duzy profil gum na 17tki). Szoty juz leza:
http://picasaweb.google.com/Dm4n666/Tarnobrzeg
I co szanowni koledzy na to (cena dosc wysoka biorac pod uwage, ze trzeba zainwestowac w blacharke na "dziendobry", nie liczac plynow, wymian i ew. niespodziewajek)?
jacekb - 03-04-2009, 15:49
Co ten koleś zrobił z tymi nadkolami
Wygląda jakby zakładał kapcie od jakiegoś pajero.
Co do silnika to koledzy posiadający taki motor się wypowiedzą ale ja bym sobie darował. Roboty z blachami za dużo (chyba że koleś zejdzie z ceny--- dużo zejdzie)
Rudy - 05-04-2009, 10:28
Jest juz ten samochod opisany przezemnie na forum Ogladalem go ze 3 miesiace temu i ogonie fura naprawde ladna, miala robiony tylny prawy blotnik, ale dobrze zrobiony i prawie nie widac. Najwiekszy problem to ... plyn chlodzacy w oleju. Ja sobie odpuscilem, bo albo uszczelka albo glowica do wymiany. Jak by koles opuscil do 16k to bym bral
A i jeszcze cos z tylu huczalo, wiec prawdopodobnie lozysko do wymiany.
Dman666 - 05-04-2009, 10:37
Rudy napisał/a: | Najwiekszy problem to ... plyn chlodzacy w oleju. Ja sobie odpuscilem, bo albo uszczelka albo glowica do wymiany. Jak by koles opuscil do 16k to bym bral
A i jeszcze cos z tylu huczalo, wiec prawdopodobnie lozysko do wymiany. |
Dzieki. A ja poznac, ze plyn w oleju?
Rudy - 05-04-2009, 13:57
Olej jest metny, a tu jeszcze byly taki biale grudki z plynu chlodniczego, nawet po wytarciu i jezdzie probnej pojawili sie ponownie. I z tego co pamietam na korku tez byl taki metny syf.
|
|
|