[97-04]Galant EAxA/W - Galant 1.8 Gdi import Japoński
Spooner_26 - 03-04-2009, 19:36 Temat postu: Galant 1.8 Gdi import Japoński Witam
Posiadam Galant 1.8 gdi z 97 roku impotowanego z Japoni i mam problem z obrotami, albo są za niskie a czasami faluja. Czasami dochodza do 3k i nie chce isc dalej. Czyscilem przepustnice, wymieniłem przepływomierz, i juz skończyly mi sie pomysły. Jak kupiłem samochod poprzedni właściciel powiedział że silnik potrzebuje regulacji. Pojechalem do warsztatu i pojawil sie bład (TPS) czyli czujnik położenia przepustnicy. Wymianilem go ale nikt nie wiedzial w jakim polozeniu powinien byc :/ Sam ustawilem go na 0,5V ale nadal jest cos nie tak. Wymienilem przepływomierz, oraz czyścilem przepustnice, wymienilem świece nadal to samo. Samochod ma przejechane 73k mil. Myślalem jeszcze o wymianie filtra paliwa, oraz przewodow wysokiego napiecia.
Czy ktos moglby mi powiedziec w jakim polozeniu powinien być czujnik polozenia przepustnicy ? Zastanawiam sie nad wymiana calej przepustnicy.
Silnik jest podobny do silnika w Carismie ale ma wieksza moc 140km.
Prosze o pomoc
Pozdrawiam
Bartek - 03-04-2009, 19:43
Pewnie jest popsuta przepustnica - masz może jej fotkę?
Spooner_26 - 03-04-2009, 19:50
[img=http://img24.imagesh...rontzjt.th.jpg]
Po czym poznac ze przepustnica jest niesprawna ?
Mam jeszcze inne zdjecia jezeli potrzeba
Pozdrawiam
Spooner_26 - 04-04-2009, 12:27
Po czy moge poznać że przepustnica jest niesprawna ?
Bartek - 05-04-2009, 22:06
Więc uszkodzony najprawdopodobniej jest silniczek krokowy....
swinks_UK - 06-04-2009, 22:39
Spooner_26 napisał/a: |
Bartek rozkęciłem cała przepustnice oraz ś. krokowy i nie widziałem w nim żadniej usterki.
W przyszłym tygodniu będe miał wolne poszukam przepustnicy z ś. krokowym mam nadzieje ze rozwiaże to mój problem.
Dziękuje wszystkim za podpowiedzi.
Pozdrawiam
|
[ Dodano: 06-04-2009, 21:41 ]
Temat OT wydzielony do "Galant Ogólne"
Bartek - 07-04-2009, 07:07
A sprawdziłeś oporności uzwojeń - często dopiero po rozgrzaniu zaczynają się problemy
Spooner_26 - 07-04-2009, 21:17
Bartek napisał/a: | A sprawdziłeś oporności uzwojeń - często dopiero po rozgrzaniu zaczynają się problemy |
Jak jest zimny to jest wmiare ok. Ale jak osiągnie tęperature to obroty stadają do około 450rpm.
|
|
|