To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - jakie sprzęgło do lancera 2.0 sport 2004

kwiatol - 08-04-2009, 20:23
Temat postu: jakie sprzęgło do lancera 2.0 sport 2004
padło sprzęgło w moim miśku, znalazłem komplet firmy exedy za 1580pln oraz w serwisie 2800pln czy są inne alternatywy?
MisiekNM974 - 09-04-2009, 07:46

Witam,

a co dokladnie masz na mysli piszac "komplet". Czy sa to same tarcze, czy moze jeszczed docisk i widelec? Ja wymienilem rok temu wszystkie te trzy elementy a ze Misiek byl jeszcze na gwarancji wiec musialem zaplacic tylko za tarcze bo auto mialo ponad 2 lata (gwarancja na tarcze do dwoch lat lub do 50 tys km). Przynajmniej takie warunki gwarancyjne sa w Niemczech a tu tymczasowo mieszkam i serwisuje Miska. Za tarcze zaplacilem 250 Euro i teraz najsmieszniejsze -- w przyszla srode musze jechac na wymiane jeszcze raz bo znowu sprzeglo zaczelo skrzypiec przy wciskaniu. Sledzac inne posty i znajac wlasne doswiadczenia uwazam ze sprzeglo i tylne zawieszenie Miska to pod wzgledem jakosci jakas kpina. Jesli poczekasz do srody to postram sie wyciagnac jakies wiadomosci na temat sprzegiel od mechanika w niemieckim ASO.

Pozdrawiam
Marcin

kwiatol - 09-04-2009, 22:58

Szczerze mówiąc nie wiem z czego dokładnie składa się sprzęgło, ani która z tych części wymaga wymiany, dlatego zakładam najgorszy scenariusz i pytam o komplet.

Ustaliłem dzisiaj, że mozna kupić komplet Valeo za ok.600-700zł, co (przy Exedy za 1600zł i serwisem za 2800zł), wydaje się ciekawą propozycją, tylko czy to nie jakieś badziewie i jak długo wytrzyma moją ciężką nogę :?:

sla - 10-04-2009, 00:48

Valeo niezły producent, jeżeli pasuje to przy tej cenie ja bym montował.
MisiekNM974 - 17-04-2009, 07:44

Witam,

wczoraj wymienili mi piszczace tarcze ktore byly na gwarancji wiec musialem zaplacic tylko za robocizne -- ile? Wole nie pisac :) .
Natomiast jesli chodzi o firmy produkujace sprzegla do Lancera to mechanik z ASO polecal Valeo albo ATE.

Pozdrawiam

Artii - 17-04-2009, 08:41

MisiekNM974 napisał/a:
wiec musialem zaplacic tylko za robocizne -- ile? Wole nie pisac :)


A szkoda może by się ta informacja komuś przydała.

MisiekNM974 - 17-04-2009, 10:13

Witam,

wlasciwie to nie ma z tym problemu. Chodzilo mi tylko o to zeby nikogo nie zszokowac :) .
Koszt robocizny w niemieckim ASO 360 Euro.

Pozdrawiam

Anonymous - 17-04-2009, 10:59

Jakie przebiegi mieliscie przy problemach ze sprzeglem? Moj Misiek ma 76kkm i zadnych problemow.
MisiekNM974 - 17-04-2009, 11:17

U mnie pierwsze skrzypienie sprzegla pojawilo sie okolo 46 tys km. Wtedy bylo wymienione kompletne sprzeglo: tarcze, docisk i widelec.
Nastepne problemy pojawily sie po 11 tys km ale tym razem to byla wada materialowa tarcz. Po wymianie na "niewadliwe" przestalo skrzypiecie.
Zobaczymy na jak dlugo.

krzychu - 27-05-2009, 12:39

Ja mam dziwny efekt. Wygląda to tak zapalam samochód wyjeżdżam z garażu albo ruszam z parkingu jest ok. Ale jak potem ruszam wyjeżdżając na drogę (czyli 2-3 puszczenie sprzęgła) auto potrafi zszarpać tak jakby sprzęgło nierówno łapało. Też się Wam to zdarza? W odpowiedzi na pytania od razu mówię że niezależnie czy koła są skręcone czy prosto. Efekt występuje raz potem już można robić co się chce i efekt nie występuje. Dopiero jak auto dłużej postoi może się zdarzyć znowu z tym że i tak nie zawsze. Też tak czasem macie?
mfniwins - 27-05-2009, 20:12

No ja mam co prawda 1,6, ale obserwuje to samo. Na razie nie moge tego skorelować, ani z temperatura, ani z czasem/liczbą wysprzęgleń, ale raz na kilkadziesiąt jest taki efekt. Jest to jakby szarpanie, tak jakby jedno koło "przeskakiwało" - jakby na obwodzie opony było jedno miejsce z dobrą przyczepnością, a reszta śliska, ale wiem że to ze strony sprzęgła. Na razie nic nie robię.
pozdrawiam
KN

krzychu - 27-05-2009, 20:18

No dokładnie taki efekt i to takie dość brutalne szarpanie. No mi się to zdarza tylko jak auto stoi na dworze (z garażu raczej nie) za 2-3 puszczeniem sprzęgła. Podczas późniejszej jazdy już nigdy.
mfniwins - 27-05-2009, 22:09

Są dwie różnice u Ciebie szarpie 136 kucy, u mnie mniej więc mniej brutalnie i druga: u nas auto stoi "na polu", a u Was "na dworze" - to też może wpływać.
sla - 28-05-2009, 00:10

krzychu napisał/a:
Też tak czasem macie?

Nie

tomekrvf - 30-05-2009, 09:32

krzychu, winny jest materiał okładziny tarczy sprzęgła i docisk. Mitsu wprowadziło na to zmodyfikowane sprzęgło.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group