[XX-92]Colt C50 i starsze - Kolejny SWAP :)
Anonymous - 14-07-2006, 22:01 Temat postu: Kolejny SWAP :) No wiec zarazony wszystkimi tymi postami np. swapow proponuje zrobic liste dotyczaca swapowania colta c5x. Z uwagi na to ze moj colcik to jest samochod ze tak powiem trzeci-malo uzywany, bude ma w idealnym stanie + to ze ostatnio zrobilem rzezbe i wrzucilem przednie hamulce od rovera 820si(a mala buda to nie jest ) mysle ze moze stanowic podstawe do tego zeby stal sie on przyszlym malym "przecinakiem" Informacje nt swapow sa po forum rozrzucone dosyc wiec jakby stworzyc liste w stylu
silnik np 4g92
do zmiany: to to i to to byloby to dosyc przydatne.
No i jaki silnik radzicie wrzucic do takiego colta okolo 200KM zeby nie przesadzic bo to wkoncu napeed na przod i jakie wiaza sie z tym konkretnym silnikiem zmiany mechaniczne w samej komorze silnika? O elektryce nie mowie bo moj colt jest na gazniku wiec cala instalacje zaplonowa zakladalbym z 'dawcy" silnika. Nie wspominam tez o zawieszeniu i hamulcach bo to wiadome. Dodam ze warsztat,narzedzia, doswiadczenie itp jako takie posiadam (+znajomy ma warsztat mechaniki precyzyjnej). Nie problemem jest tez zabawa z instalacja elektryczne bo podstawa to schematy i duzo czasu. Pozdrawiam
Hubeeert - 14-07-2006, 22:13
Jak by to delikatnie powiedzieć - było na samym początku forum - komplet danych do swapa w Twoim Colcie
Ze swojej strony dodam tylko, że kopalnię wiedzy na ten temat zawiera www.4g61t.org a jak nie znasz angielskiego - pytaj.
Teraz nie wiem który temat powinien byc kontynuowany
Anonymous - 14-07-2006, 22:14
jak juz wrzucac to silnik 4G63T od eclipse turbo, 4g92 to 1.6 sohc 113KM
Hubeeert - 14-07-2006, 22:26
deenbe, czytaj uwazniej qbartx, wyraźnie napisał na przykład qbartx napisał/a: | silnik np 4g92 |
Anonymous - 14-07-2006, 22:28
oj to tak chlapnalem liczbe np, nie smiac sie
[ Dodano: 14-07-2006, 23:06 ]
Hubeeert, sadze ze ci sie pomylily linki
No wiec tak, jak wygladala by sprawa z silnikami 4g61/63t(sa takie same pod wzgledem mocowan z tego co wyczytalem?). Tzn dotyczy to mocowan silnika, skrzyni biegow, polosi.
No i jeszcze co do instalacji elektrycznej. To bedzie juz abstrakcja kompletna tak sadze
(Nie robilem jeszcze swapa wiec jestem w tym zielony, uprzedzam) Chce poznac opinie nt. instalacji. Czy trzebaby przerzucic cala instalacje elektryczna z np eclipsa czy jest jakas mozliwosc rozgraniczenia instalacji zaplonowej i reszty elektryki? Czy np musialbym przekladac cala instalacje lacznie z puszkami bezpiecznikow, kombinowac z deska rozdzielcza itp? Przypominam ze auto to gaznik wiec nie moge wykorzystac tego co mam :/
|
|
|