[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Reperaturki błotników tylnych do CA0
Anonymous - 15-07-2006, 17:15 Temat postu: [CAxA] Reperaturki błotników tylnych do CA0 Poszukuję reperaturek tylnych błotników do Colta CA0. Jedyna znana mi strona z takimi częściami to www.bhmd.pl , ale tam nic takiego nie znalazłem. Może ktoś z Was zna inny sklep? Z góry dzięki
brodzky - 15-07-2006, 19:35
a co to jest ta reperaturka?
josie - 15-07-2006, 22:10
brodzky napisał/a: | a co to jest ta reperaturka? |
takie coś
Anonymous - 16-07-2006, 14:40
Tak, tylko do CA0 potrzebuję, a nie do C50 Moje są OK
josie - 16-07-2006, 15:07
bartek_nkm napisał/a: | Tak, tylko do CA0 potrzebuję, a nie do C50 Moje są OK |
Ja tylko tłumaczyłem brodzky'emu co to reparaturka
cns80 - 16-07-2006, 18:12
Ja bym polecał kupić na szrocie cały błotnik i wyciąć sobie to co potrzebujesz bo oryginalna blacha jest 5 razy lepsz niż ta z BHMD. Poza tym bez szpachlowania i tak się nie obejdzie, bo raz że spawy, a dwa że to jest produkowane na starych rozklepanych maszynach i później przetłoczenia i łuki nie są na swoim miejscu.
Anonymous - 14-10-2006, 18:22
Może ktoś wie ile kosztuje reparaturka tylnego błotnika do Colta i gdzie ją można dostać. Błotniki na allegro ok. 200zł/szt. Nie wiem ile na szrocie. Pozdrawiam.
[ Dodano: 14-10-2006, 22:45 ]
[quote="cns80"]Ja bym polecał kupić na szrocie cały błotnik i wyciąć sobie to co potrzebujesz bo oryginalna blacha jest 5 razy lepsz niż ta z BHMD.
Dalczego wyciąć, nie można całego wstawić?
Anonymous - 14-10-2006, 22:53
[quote="K"]Może ktoś wie ile kosztuje reparaturka tylnego błotnika do Colta i gdzie ją można dostać. Błotniki na allegro ok. 200zł/szt. Nie wiem ile na szrocie. Pozdrawiam.
[ Dodano: 14-10-2006, 22:45 ]
cns80 napisał/a: | Ja bym polecał kupić na szrocie cały błotnik i wyciąć sobie to co potrzebujesz bo oryginalna blacha jest 5 razy lepsz niż ta z BHMD.
Dalczego wyciąć, nie można całego wstawić? |
Najszybciej używane części nadwozia znajdziesz w firmach które sprowadzają rozbite auta zza granicy i rozbierają je na części na sprzedaż. Niektóre z tych firm specjalizują się tylko w autach japońskich. Namiary na taką firmę w stolicy mogę Ci podać.
Można wstawić cały błotnik, ale po co - tylko roboty będzie więcej i gorzej będzie wszystko spasować (a część wycinasz, spawasz, szpachelka, papierek ścierny, lakierowanie i wuala ).
Anonymous - 14-10-2006, 23:17
Najszybciej używane części nadwozia znajdziesz w firmach które sprowadzają rozbite auta zza granicy i rozbierają je na części na sprzedaż. Niektóre z tych firm specjalizują się tylko w autach japońskich. Namiary na taką firmę w stolicy mogę Ci podać.
Można wstawić cały błotnik, ale po co - tylko roboty będzie więcej i gorzej będzie wszystko spasować (a część wycinasz, spawasz, szpachelka, papierek ścierny, lakierowanie i wuala ).[/quote]
dzięki za dobre chęci ale do Wawy mam ponad 400km jakbyś znał jakiś szrocik w Krakowie, Rzeszowie, Nowym Sączu itp. to chętnie Znalazłem błotnik do mojego colcika w tym samym kolorze i jakoś nie widzi mi się wycinanie fragmentu, ale na blacharce się nie znam widocznie tak trzeba Nie taniej wyjdzie jeśli lakiernik dorobi jakiś kawałek blaszki i "... spawasz, szpachelka, papierek ścierny, lakierowanie i wuala" Robota prawie ta sama ale nie płacę ponad dwie stówy za błotnik z którego i tak wytnie mały fragment? pozdrawiam
Anonymous - 15-10-2006, 12:21
A powiedz jak wymienisz tylny błotnik bez cięcia auta, i lakierowania? Ta część nie jest przykręcana na śrubki, zrób tak jak ci radzi slo_mo, a koszta będziesz miał dużo mniejsze niż byś wstawiał cały błotnik
Anonymous - 15-10-2006, 14:30
No dobra, co do błotnika to jesli trzeba ciąć to trzeba widzę, że nie ma wyjścia. Ale ponowię pytanie czy nie taniej jest dorobić z blachy mały fragment, niż kupować cały błotnik? w końcu jak się dobrze polakieruje i zakonserwuje to powinno być ok. czy może się mylę? pozdrawiam
Anonymous - 19-10-2006, 00:38
K napisał/a: | No dobra, co do błotnika to jesli trzeba ciąć to trzeba widzę, że nie ma wyjścia. Ale ponowię pytanie czy nie taniej jest dorobić z blachy mały fragment, niż kupować cały błotnik? w końcu jak się dobrze polakieruje i zakonserwuje to powinno być ok. czy może się mylę? pozdrawiam |
Zależy o jak "małym" fragmencie mówimy - ogólnie chodzi o to żeby całość dobrze wyprofilować nie kitując jednocześnie kosmicznej ilości szpachli.
Marcino - 19-10-2006, 19:26 Temat postu: Duzo częsci do Misków Cześci do Mitsubishi
Anonymous - 04-12-2006, 13:15
Witam,
A czy ktos z was się orinetuje gdzie mogę dostac w miarę tanio pas tylni nowy ale powiedzmy nie orginlany bo ten to pewnie kosmiczne pieniadze by kosztował.
Czy może lepszym rozwiązaniem jest wyciąć z jakiegos rozbitka??
Pozdrawiam
Colta CAO 92
Hugo - 04-12-2006, 20:37
ziutoon napisał/a: | Czy może lepszym rozwiązaniem jest wyciąć z jakiegos rozbitka?? |
To jest najlepsze rozwiązanie.
|
|
|