[96-02]Colt CJ0 - 4G92 + GT (Chojnacki)
RECHA - 10-04-2009, 18:42 Temat postu: 4G92 + GT (Chojnacki) Tak sobie mysle czy bylby sens w przyszlosci zrobienia wersji GT u Pana Chojnackiego. GT legitymuje sie wzrostem o 12% wiekszym momentem i moc. Mniej wiecej powinno wyjsc finalnie 100 koni i 150 niutonometrow. Moze wowczas colcik zszedlby ponizej 10 sekund do 100km/h.
mkm - 10-04-2009, 18:45
Zawsze jest sens probowac. Szczegolami tuningu, ich kosztem, a takze efektami pochwal sie na Forum.
Misiek :) - 10-04-2009, 22:46
pytanie jaka cena...
też powiększa moc kompresor, czy turbo , zmiana filtrów, kata, tłumika
mkm - 10-04-2009, 23:31
Misiek napisał/a: | pytanie jaka cena...
|
okolo 3tys. Pisze okolo ,poniewaz z reguly "cos wypadnie".
czarnuch23 - 11-04-2009, 00:04
jak bylem na etapie "przemyslen" modow do 1.6 chojnacki zaspiewal mi dokladnie 2400 za modyfikacje GT z wymiana wszytkich uszczelek na oryginalne mitsubishi (oczywiscie sama gora) silnik 4g92 ale ca0 czyli o 180 stopni odwrocony i te 113km w serii ale nie byl tak optymistyczny zeby dac mi gwarancje 10% wzrostu:) bo stwierdzil ze 1.6 z 113km jest juz dosc dobrze zrobione......
Tuning silnikow wolnossacych jest kosztowny i malo wydajny... przykre ale prawdziwe.
Jesli masz 3000 na modyfikacje GT dozbieraj jeszcze i zaloz soft-turbo (kompressor bylby fajniejszy ale drogie sa ;( )
soft turbo pozwoli ci osiagnac spokojnie moc 130-140 koni z 1.6
Jesli juz bawic sie w mody bez dmuchania trzeba zrobic nie tylko glowice ale i dolot i wdech jak juz pwiekszy sie kanaly dobrze jest dac walki ktore to wykorzystaja i ecu ktore poradzi sobie ze zmianami.... Wykonalne ale drogie i duza ingerencja w silnik
mkm - 11-04-2009, 00:09
czarnuch23 napisał/a: |
Jesli masz 3000 na modyfikacje GT dozbieraj jeszcze i zaloz soft-turbo |
a jak zalezy Ci "tylko" na 100KM, to szukaj silnika po lifcie. Masz 103KM. W serii...
Misiek :) - 11-04-2009, 10:41
jak masz 3000 na wydanie to swój stary silnik sprzedasz, założysz poliftowy i zostanie na fajne opony dla przyczepności:)
jak taka cena to ja bym też myślał o turbo, ewentualnie jedno i drugie (turbo i inny silnik), i wtedy będziesz naprawde zadowolony
RECHA - 14-04-2009, 21:52
Jesli chodzi o silnik po lifcie to sie nie oplaca swap ktory da teoretycznie 13 koni wiecej no i musialbym zostawic skrzynie od 90 konnego poniewac ta od 103 ma dluzszy drugi bieg stad te same czasy od 0-100km/h. Myslalem o 4g93 bo czytalem, ze pasuje 100% plug&play. Ale znalezc silnik taki pozniej kupic nie odpalajac go to tez loteria.
Apropo soft-turbo.
http://cgi.ebay.co.uk/Mit...tem370183041044 i cena ladna choc chyba niekompletny kit. Pytanie czy mozna ustawic cisnienie doladowania na tylko np. 0.35 bara. Tak zeby dmuchnac 90 koni na 120 i 170Nm np.
Koyocik - 15-04-2009, 11:29
Silnik 4G93 z Carismy pasuje, byłem bliski swapowania, ale rozjechałem się na elektryce. Chciałbym, żeby wszystko działało (licznik, obrotomierz) prawidłowo i to mnie przerosło.
Morfi - 15-04-2009, 11:56
RECHA, Te turbo kity to jest ogolnie shit. Przerabiane na kilku forach, łącznie z streetracingiem. Za 3 TYS to najlepiej swapa zrobić na gti albo silnik z carismy gdi.
zielas87 - 21-04-2009, 15:24
rozmawiałem dopytywałem, cilnik z carismy GDI1.8 gorzej wstawic niż np 2.4 v6 z galanta, ja takie coś będę chciał wykonać pod koniec przyszłego roku wiec może uda mi sie tym pochwalic:) pozdrawiam aha koszt szacuje z wymiana ok 8000zl ale to zmienna wartość
RECHA - 02-06-2009, 22:08
Wiec tak postawilem silnik seryjny 1.6, zalozylem wkladke filtra powietrza JR + katalizator sportowy 100 CPSI + koncowy tlumik Ulter Sport, auto zrobilo sie ciut mocniejsze.
Wykres z hamowni po zakupie auta.
http://img200.imageshack.us/i/dscn1071o.jpg/
Planuje poprawic dalej w nim glowice (o ile to mozliwe i jest z czego zabrac).
I na koniec chcialbym go zestroic ale tu zupelnie nie wiem co i jak... Zadowoli mnie efekt koncowy cos kolo 115 koni i 155Nm.
ictus - 03-06-2009, 18:28
RECHA napisał/a: | auto zrobilo sie ciut mocniejsze. | a masz na to wykres??
RECHA - 04-06-2009, 17:28
Nie nie mam, nastepny wykres bede mial po GT glowicy... a kiedy to nie wiem bo ide wakacje i moja sikorka chce troche polatac.
Anonymous - 04-06-2009, 19:58
Zrób pomiar teraz i po modyfikacji.
Ale na hamownie jedź nie w to miejsce gdzie modyfikujesz samochód.
|
|
|