To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - 4G92 + GT (Chojnacki)

RECHA - 10-04-2009, 18:42
Temat postu: 4G92 + GT (Chojnacki)
Tak sobie mysle czy bylby sens w przyszlosci zrobienia wersji GT u Pana Chojnackiego. GT legitymuje sie wzrostem o 12% wiekszym momentem i moc. Mniej wiecej powinno wyjsc finalnie 100 koni i 150 niutonometrow. Moze wowczas colcik zszedlby ponizej 10 sekund do 100km/h. :)
mkm - 10-04-2009, 18:45

Zawsze jest sens probowac. Szczegolami tuningu, ich kosztem, a takze efektami pochwal sie na Forum.
Misiek :) - 10-04-2009, 22:46

pytanie jaka cena...
też powiększa moc kompresor, czy turbo , zmiana filtrów, kata, tłumika

mkm - 10-04-2009, 23:31

Misiek :) napisał/a:
pytanie jaka cena...

okolo 3tys. Pisze okolo ,poniewaz z reguly "cos wypadnie".

czarnuch23 - 11-04-2009, 00:04

jak bylem na etapie "przemyslen" modow do 1.6 chojnacki zaspiewal mi dokladnie 2400 za modyfikacje GT z wymiana wszytkich uszczelek na oryginalne mitsubishi (oczywiscie sama gora) silnik 4g92 ale ca0 czyli o 180 stopni odwrocony i te 113km w serii :) ale nie byl tak optymistyczny zeby dac mi gwarancje 10% wzrostu:) bo stwierdzil ze 1.6 z 113km jest juz dosc dobrze zrobione......

Tuning silnikow wolnossacych jest kosztowny i malo wydajny... przykre ale prawdziwe.
Jesli masz 3000 na modyfikacje GT dozbieraj jeszcze i zaloz soft-turbo (kompressor bylby fajniejszy ale drogie sa ;( )
soft turbo pozwoli ci osiagnac spokojnie moc 130-140 koni z 1.6
Jesli juz bawic sie w mody bez dmuchania trzeba zrobic nie tylko glowice ale i dolot i wdech jak juz pwiekszy sie kanaly dobrze jest dac walki ktore to wykorzystaja i ecu ktore poradzi sobie ze zmianami.... Wykonalne ale drogie i duza ingerencja w silnik

mkm - 11-04-2009, 00:09

czarnuch23 napisał/a:

Jesli masz 3000 na modyfikacje GT dozbieraj jeszcze i zaloz soft-turbo

a jak zalezy Ci "tylko" na 100KM, to szukaj silnika po lifcie. Masz 103KM. W serii...

Misiek :) - 11-04-2009, 10:41

jak masz 3000 na wydanie to swój stary silnik sprzedasz, założysz poliftowy i zostanie na fajne opony dla przyczepności:)
jak taka cena to ja bym też myślał o turbo, ewentualnie jedno i drugie (turbo i inny silnik), i wtedy będziesz naprawde zadowolony

RECHA - 14-04-2009, 21:52

Jesli chodzi o silnik po lifcie to sie nie oplaca swap ktory da teoretycznie 13 koni wiecej no i musialbym zostawic skrzynie od 90 konnego poniewac ta od 103 ma dluzszy drugi bieg stad te same czasy od 0-100km/h. Myslalem o 4g93 bo czytalem, ze pasuje 100% plug&play. Ale znalezc silnik taki pozniej kupic nie odpalajac go to tez loteria.

Apropo soft-turbo.
http://cgi.ebay.co.uk/Mit...tem370183041044 i cena ladna choc chyba niekompletny kit. Pytanie czy mozna ustawic cisnienie doladowania na tylko np. 0.35 bara. Tak zeby dmuchnac 90 koni na 120 i 170Nm np. :)

Koyocik - 15-04-2009, 11:29

Silnik 4G93 z Carismy pasuje, byłem bliski swapowania, ale rozjechałem się na elektryce. Chciałbym, żeby wszystko działało (licznik, obrotomierz) prawidłowo i to mnie przerosło.
Morfi - 15-04-2009, 11:56

RECHA, Te turbo kity to jest ogolnie shit. Przerabiane na kilku forach, łącznie z streetracingiem. Za 3 TYS to najlepiej swapa zrobić na gti albo silnik z carismy gdi. :)
zielas87 - 21-04-2009, 15:24

rozmawiałem dopytywałem, cilnik z carismy GDI1.8 gorzej wstawic niż np 2.4 v6 z galanta, ja takie coś będę chciał wykonać pod koniec przyszłego roku wiec może uda mi sie tym pochwalic:) pozdrawiam aha koszt szacuje z wymiana ok 8000zl ale to zmienna wartość
RECHA - 02-06-2009, 22:08

Wiec tak postawilem silnik seryjny 1.6, zalozylem wkladke filtra powietrza JR + katalizator sportowy 100 CPSI + koncowy tlumik Ulter Sport, auto zrobilo sie ciut mocniejsze.

Wykres z hamowni po zakupie auta.
http://img200.imageshack.us/i/dscn1071o.jpg/

Planuje poprawic dalej w nim glowice (o ile to mozliwe i jest z czego zabrac).
I na koniec chcialbym go zestroic ale tu zupelnie nie wiem co i jak... Zadowoli mnie efekt koncowy cos kolo 115 koni i 155Nm.

ictus - 03-06-2009, 18:28

RECHA napisał/a:
auto zrobilo sie ciut mocniejsze.
a masz na to wykres??
RECHA - 04-06-2009, 17:28

Nie nie mam, nastepny wykres bede mial po GT glowicy... a kiedy to nie wiem bo ide wakacje i moja sikorka chce troche polatac.
Anonymous - 04-06-2009, 19:58

Zrób pomiar teraz i po modyfikacji.
Ale na hamownie jedź nie w to miejsce gdzie modyfikujesz samochód.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group