To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - [Cari 1.8 GDI] Klimatyzacja i ogrzewanie

robus75 - 10-04-2009, 21:05
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Klimatyzacja i ogrzewanie
Witajcie wszyscy Mitsumaniaki. Mam kilka pytan odnosnie klimy i ogrzewania. Moj misiek to GDI z 2000r wersja avance.Najpierw klima. Po pierwsze jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem czy mam klime automatyczna czy reczna. jak ma byc ustawiona tzn co oznaczaja przy pokretlach funkcje AUT. I od nawiewu i od regulacji czy nawiew ma byc na nogi, szybe itd. W jakiej pozycji powinna byc klima ustawiona. Jak mam na AUT to strasznie dmucha i wlacza mi obieg wewnetrzny.
I teraz ogrzewanie. czy jest jakis termometr wewnatzr autka bo w zimie jak dam np na 25 stopni to przez kratki nawiewu leci cieple powietrze. A teraz jak ustawie taka sama temperature to leci chlodniejsze. Czy cari sama steruje sobie cczy dac wiecej ciepla czy mniej?
Moze troszke nejasno napisalem ale jak by co to szczegolowo opisze dany temat.

mlun - 11-04-2009, 10:42

No to tak. Jak wciśniesz AUT i ustawisz żądaną temp.(podobno się wyświetla na ekranie ja nie wiem bo mam wersje przed liftem) to klima dąży do tego aby taką temp. utrzymać. To dlatego zaczyna dmuchać mocno a z czasem gdy temp. się unormuje zacznie zwalniać.
Z tą temp. jaka wydostaje się z kratek to jest tak że klima auto ma swój czujnik temp. i dlatego jeśli na dworzu jest zimno to może wiać ciepłym a jak jest ciepło to wiać zimnym przy ustawieniu takiej samej temp.

robus75 - 11-04-2009, 19:12

czyli mam rozumiec ze jest jakis termometr wewnatrz auta ze reguluje ta temperature? Piszesz mi ze klima na AUT dazy do danej temperatury. A tak samo jest z ogrzewaniem? Jak dam na AUT to tez bedzie dazyc do ustawionej temperatury?
demeone - 11-04-2009, 19:15

W Carismach przed liftem czujnik temp wewnatrz kabiny byl nad zegarkiem.