To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - Carisma 1.6 16v LPG

Michalek168 - 12-04-2009, 14:25
Temat postu: Carisma 1.6 16v LPG
Witam Was poszukuje carismy z sekwencją lpg ostatnio znalzłem ową ofertę;http://moto.allegro.pl/it...r_oplacony.html Mam pytanko co wzrokowo o niej sądzicie , czy cena jest odpowiednia? jeszcze jak ktos z posiadaczy takiej cari moze wyrazić opinie na temat lpg w tym samochodzie będe wdzięczny. Pozdrawiam,
Robson86 - 12-04-2009, 16:26

szczeliny przy masce sa prawdopodobnie krzywe (chyba ze zdjecie jakos przeklamuje,chociaz na calych dlugosciach wydaja sie byc rowne)
mozliwe ze cos z prawej przedniej strony bylo majstrowane -ale to sa tylko moje domysly :?
przebieg prawdopodobnie realny
Cena wydaje sie byc tania jak na 99rok :?
Przyjrzyj sie czy to rok produkcji 98 czy 99. Bo w 99roku byl lift, a sprzedajacy mogl sobie cos dodac np...
Pozdroo

loki7777 - 12-04-2009, 16:51

Czy ona naprawde ma klime?? Cholerka slepy jestem;)
Robson86 - 12-04-2009, 16:55

Niby przycisk jest :P
Pozdroo

turek61 - 12-04-2009, 19:24

Michalek168, musisz wiedzieć że to jest instalacja LPI VIALLE, która jest The Best ale jak się nie psuje.
Musisz wiedzieć, że zakładów zajmujących się tą instalacją w Polsce jest tyle, że policzysz na palcach jednej reki.
Nie wiem, z którego Żychlina jesteś.Jeżeli z Wielkopolski to masz blisko serwis w Koninie.
Ja posiadam też LPI i to chyba dokładnie taką samą, i nie zamienił bym ją na żadną inną.
Ale musisz wiedzieć, że regeneracja pompy gazu, która jest w zbiorniku to koszt ok. 1000 zł.
Ja z tą instalacją jeśli sprawna i w takiej cenie brałbym w ciemno.Ale to jest moje zdanie.... zrobisz jak uważasz i to będzie Twoja decyzja.
Dlaczego sprzedawca nie zapodał zdjęć co jest pod maską ?

Poczytaj to może Ci coś rozjaśni:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3762

P.S.
Źle zamontowany zbiornik gdyż wąż przeszkadza w załadunku bagaży(dlatego chyba owinięty) ale to w Koninie by pewnie poprawili:


tak jest u mnie:



Więcej zdjęć instalacji w mojej GALERII.

MotyF - 13-04-2009, 00:01

Może kogoś urażę, ale 1,6 w cari + lpg to raczej nie jest dobra opcja. Poza tym auto wypucowane na sprzedaż a ogólnie "wytyrane". Nie wygląda najlepiej. A cena też bez rewelacji.
loki7777 - 13-04-2009, 09:49

Jak widac, zaraz po myjni (nawet na zdjeciach myjnia w tle;)
turek61 - 13-04-2009, 12:15

MotyF napisał/a:
Może kogoś urażę, ale 1,6 w cari + lpg to raczej nie jest dobra opcja

a w GDI to już masakra, tak ? :D

loki7777 - 13-04-2009, 12:17

Koledze chodzilo o to ze to maly silnik i malo pali, wiec instalacja gazowa nieoplacalna - ale jak jest za free to tylko brac, bo to nic nie kosztuje
Kofi - 13-04-2009, 13:07

turek61 napisał/a:
MotyF napisał/a:
Może kogoś urażę, ale 1,6 w cari + lpg to raczej nie jest dobra opcja

a w GDI to już masakra, tak ? :D


Nie chodzi o to, ze 1,6 malo pali i szkoda montować gaz a GDI jeszcze mniej to tym bardziej szkoda.

1. GDI nie nadaje sie do gazu.
2. Carisma 1,6 palila mi okolo 8l benzyny w mieście a 10 gazu. W trasie 6 PB i 8 LPG. Czyli spalanie odpowiednio większe. Generalnie się opłaca, ale ja robiąc sporo km denerwowałem się na to, że trace duzo czasu na stacjach i co chwila mam przeglady gazu i regulacje.

Co do LPI VIALLE. Super instalacje, ale 99% aut sporawdzonych z holandi po kilku tankowaniach w PL ma pompy do regeneracji. Generalnie Holendrzy wiedzą kiedy auto sprzedac aby nie inwestowac w pompe. W Polsce taka regeneracja to około 1000 - 1500zł. Widziałem już wiele zgarbionych min osób, które się chwaliły tanio kupionym autem z super instalcją gazową, w która chwile potem musieli włożyc 20 - 30% wartości auta. (pompa, wtryski, filtry, przeglad, strojenie itp)

Kris1980_147 - 13-04-2009, 18:17

Ja mam 1.6 16v 103KM z LPG, z tym że zakładałem sam (w tym sensie, że nie kupiłem już z instalacją LPG) i zapłaciłem za sekwencję 2500zł.
Od czerwca 2008 roku zrobiłem niecałe 20kkm i zaoszczędziłem już na LPG trochę ponad 2000zł. Zostało mi jeszcze niecałe 800zł i instalacja zacznie na siebie zarabiać.
Ogólnie jestem zadowolony z instalacji. Średnie spalanie 8,5-9,0 litra na 100km LPG. Przy obecnych cenach LPG i Pb jeszcze jakieś 5 miesięcy i instalka się zwróci w 100%

annihilator - 14-04-2009, 15:51

Co do auta dodam swoje parę groszy, bo jeśli to z Holandii przyjechało to trzeba się liczyć z kombinowaniem, chyba ze sie prawo znowu zmieniło. Rok temu półtora roku temu znajoma kupiła holenderską mazdę, wszystko pięknie ale nie można auta zarejestrować bez polskiej homologacji (chodzi o gaz), której nikt Ci nei wystawi, chyba że dasz w łapę lub masz znajomości, nam się udało po znajomościach, ciężko było szukać, rejestrowanie się przedłużyło o miesiąc, ogólnie mam przykre wspomnienia z tym związane. Kolejna sprawa, jeśli montowane od nowości to butla już jest po terminie, za sprawdzanie takiej butli wybulisz od ciula kasy, montowanie nowej wiąże się albo ze sprowadzaniem albo wstawianie popularnej włoskiej, co za tym idzie tracisz jakość holendra, nie będzie wskazywać już na zegarach poziomu gazu etc etc... Ogólnie jak bym miał kupować z gazem, a chcę kupić z gazem, to w życiu nie wezmę holendra, fajnie się jeździ na tym i owszem, ale konserwacja tego, wymiana głupich filtrów... proszę... to nie dla mnie takie zabawy, dla mnie auto ma jeździć a nie, że ja muszę kombinować i cudować czy też oszukiwać prawo by jeździć "legalnie".

Nie wiem czy tak jest we wszystkich Cari ale zauważyłem że w autach z Holandii nie ma elektryki w tylnych drzwiach^^
Ps, uważaj na korek, często się "gubi" ;)
Ach i faktycznie, bez urazy ale 1,6 w gazie to będzie jeździdło a nie samochód, tak zwany zamulacz, ale jak kto lubi...

Anonymous - 14-04-2009, 16:57

Według mnie maska zdezelowana, widać to na 1 zdjęciu (chyba, że to takie wrażenie). Cena ok w odniesieniu do wygladu. Po kierownicy nie wygląda aby było coś kręcone z przebiegiem.
turek61 - 14-04-2009, 17:47

Kris1980_147, niestety ale muszę zrobić OTT a miałem już nic nie pisać.
Kupiłem Cari już z zainstalowaną w Holandii LPI i nie miałem większych problemów z legalną rejestracją samochodu.Jedyny problem był taki, że w Szczecinie za legalizację butli TDT chciał 380 zł.Wertując w sieci znalazłem zakład w Stalowej Woli.Więcej:
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15

no i czytać i jeszcze raz czytać np. tu:
http://www.v40.pl/forum/viewforum.php?f=105

annihilator - 14-04-2009, 20:31

turek61 napisał/a:
Kris1980_147, niestety ale muszę zrobić OTT a miałem już nic nie pisać.
Kupiłem Cari już z zainstalowaną w Holandii LPI i nie miałem większych problemów z legalną rejestracją samochodu.Jedyny problem był taki, że w Szczecinie za legalizację butli TDT chciał 380 zł.


z legalną rejestracją nie, ale właśnei chodzi o legalizację instalacji gazowej (butli czy czegoś tam, nie znam się), legalnie to było by zdemontować i zamontować jeszcze raz w jakimś zakładzie co podpisze papier, że są odpowiedzialni za to jak to działa, za bezpieczeństwo etc etc, a tego nikt Ci ot tak nie zrobi. Więc albo skasuje od ciula kasy albo po znajomości załątwi homologację...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group