Carisma - Techniczne - nowy samochod i kilka problemow
paulak88 - 14-04-2009, 17:22 Temat postu: nowy samochod i kilka problemow witam
kupilam nie tak dawno temu mitsubishi carisme 1998r silnik: 1600 (ale nie GDI) no i jak zwykle na poczatku mam kilka problemow (pewnie zwiazanych z kosztami )
1. Wspomaganie na wolnych obrotach praktycznie nie dziala (na wyzszych jest juz ok)
2. Obroty skacza najczesciej z 1000 troszeczke w dol i z powrotem do gory (widzialam ze takie problemy juz sie pojawialy ale najczesciej w silnikach GDI, a co zrobic tutaj?)
3. Jak jest wlaczony bieg to skrzynia ma luzy - powiedaialabym ze nie da sie odroznic czy jest na biegu czy nie (nie jest to problem bardzo uciazliwy ale wole ewentualna usterke naprawic niz potem miec duzy problem)
4. Parują kierunkowskazy - znacie jakis sposob na to?
Jestem kompletnym laikiem jezeli chodzi o samochody ale chcialabym poznac wasza opinie na temat tych usterek zanim oddam auto do warsztatu. Co to moze byc? I podstawowe pytanie: drogie to jest?
drd1812 - 14-04-2009, 18:09
Ad. 1 - Poziom płynu wspomagania w zbiorniczku, naciąg paska wieloklinowego, szczelność układu wspomagania, czasem pompa wspomagania.
Ad. 2 - skaczą kiedy ?? włączone odbiorniki prądu ?? kręcenie kierownicą ?? włączony wentylator nadmuchu ?? samoistnie?? - mało danych
Ad. 3 - podejrzenie "problemów" z tulejkami - szeroko opisane w FAQ czytaj tutaj
Ad.4 - tak wyjąć wysuszyć włożyć (jedna śruba krzyżak + dwa zatrzaski wyciąga się na zewnątrz) jeśli popękane kupić nowe zamienniki na Allegro ok 35 zł/szt
Nie jestem wróżem drogie jest co ??
Chooper - 14-04-2009, 19:29
paulak88 napisał/a: | 2. Obroty skacza najczesciej z 1000 troszeczke w dol i z powrotem do gory (widzialam ze takie problemy juz sie pojawialy ale najczesciej w silnikach GDI, a co zrobic tutaj?) |
nie pracujesz czasem na klimie ??
Maretzky85 - 14-04-2009, 19:57
2. czyszczenie przepustnicy.
paulak88 - 15-04-2009, 16:30