To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Jezdzi jak żółw ... hałasuje jak traktor...

pawcio_mitsubishi - 14-04-2009, 18:59
Temat postu: Jezdzi jak żółw ... hałasuje jak traktor...
Heyeczka jestem nowy ..... proszę o wyrozumiałość .... mam problem a mianowicie w moim galancie ( 1800 TD GLS SEDAN 1991r) szczelił pasek rozrządu a co za tym idzie dźwigienki również poszczelały .... wymieniał mi to wszystko szwagier .... całą klawiaturę zakupiłem używaną gdyż nie stać mnie na nową ..... po założeniu wszystkich części i jeżdżeniu samochodem jest ono teraz okropnie mułowate ciezko mozna nawet maluszka wyprzedzić :/ okropnie hałasuje i zaczął kopcić nie ma wogole mocy !! obrotomierz nie chce osiagac maksymalnych obrotów !!!! ciężko odpala i przy odpalaniu czesto gasnie i za którymś razem dopiero odpala ..... przed zerwaniem paska spisywalo sie wyśmienicie .... co moze byc nie tak jak do tego podejsc czy mogł by mi ktoś pomoc nie za bardzo znam sie na tym a nie puszczaja mnie jak narazie kwestie finansowe by zawiesc do dobrego mechanika :/ jak to ugryść pomóżcie :(
akbi - 14-04-2009, 19:02

zle ustawiony zaplon ... pewnie wystarczy przestawic o zabek
Owczar - 14-04-2009, 19:10

akbi napisał/a:
zle ustawiony zaplon ... pewnie wystarczy przestawic o zabek


Arek chyba chodziło Ci o rozrząd?

Czy zawory były wymieniane? Sprawdzane? Wymieniałeś tylko klawiaturę? Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach?

pawcio_mitsubishi - 14-04-2009, 19:14

Nie nic nie było oprócz paska oraz klawiatury robione ... zapewniano mnie iz w tym samochodzie jest bezkolizyjna głowica
Owczar - 14-04-2009, 19:16

To jakim cudem dźwigienki się posypały? Nie uważasz, że gdyby był bezkolizyjny to nic by się nie stało z klawiaturą?
pawcio_mitsubishi - 14-04-2009, 19:21

Poinformowano mnie ze w samochodzie tym przy zarwanym pasku zawory zostają nie naruszone ! nie mam pojecia jakim cudem udalo sie dopasowac dzwigienki ....
Owczar - 14-04-2009, 19:26

Nie znam Twojego silnika, ale dziw mnie, że niby bezkolizyjny a dźwigienki zostały uszkodzone.
zbychu 37 - 14-04-2009, 19:33

Niestety ale muszę Cię zmartwić ,ten silnik nie jest bezkolizyjny , i pewnie masz zawory przygięte. Nie zdejmowaliście głowicy??????????
Owczar - 14-04-2009, 19:40

Wychodzi na to, że nie zdejmowali, a zanosi się na to, że bez tego się nie obejdzie.
pawcio_mitsubishi - 14-04-2009, 19:46

czy jest to bardzo kosztowna sprawa :/ jak sprawdzic zawory ...
Owczar - 14-04-2009, 19:51

Na początek proponuję sprawdzić kompresję.
londolut - 14-04-2009, 19:52

pawcio_mitsubishi napisał/a:
czy jest to bardzo kosztowna sprawa :/ jak sprawdzic zawory ...
Rozłożyć głowicę na części pierwsze i organoleptycznie. Innej rady nie ma.
Maretzky85 - 14-04-2009, 19:52

Hej, jak chcesz i mieszkasz w mazowieckim, to mogę Ci pomóc.
Przerabiałem już ten silnik, więc wiem co i jak.
Silnik nie jest bezkolizyjny niestety, ale zawory na 90% się nie pogięły.
Ile dźwigienek pękło ? Wygląda na to, że coś jest źle ustawione, rozrząd, albo pompa wtryskowa. Tak czy inaczej nie zwiastuje długiego żywota tej głowicy.
U mojego znajomego samochód jeździł około 3 miesięcy jeszcze, potem zaczęło się dymić z głowicy. Pęknięta w 3 miejscach (co najmniej).
Tak czy inaczej, przy odrobinie szczęścia jeszcze trochę pojeździ, ale ja bym szukał nowej głowicy.

zbychu 37 - 14-04-2009, 19:52

Najlepiej to jedż do mechanika niech sprawdzi pierwszo ciśnienie na cylindrach, I nie chce Cię straszyć ale w tych silnikach podczas pęknięcia paska ,głowica bardzo lubi pęknąć :cry:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group