Carisma - Techniczne - Przeguby zew., sprężyny przedniego zawieszenia, braki mocy
Matejko - 17-07-2006, 22:23
no to co halasuje to przeguby, co do stukotu moga byc do wymiany gorne mocowania amortyzatorow
Matejko - 05-08-2006, 14:49
co do lewego kola moze trzeba wiecej smaru dolozyc do przegubu, no bo to raczej nie lozysko, ja przed wymiana gornych mocowan jak jechalem po kocich lbach to w aucie nie szlo wytrzymac taki byl dziwny odglos tego
Matejko - 05-08-2006, 15:23
co do obrotow dziala automatyczne ssanie czyli norma, w piascie raczej nie ma sie co zuzyc, a skoro wymieniles przeguby to tymbardziej - ja bym docisnal pod oslone wiecej smaru,
co do spalania w gdi to znam sie tyle co z forum, zaczalbym od przepustnicy, zajrzal do swiec - sa platynowe nie wiadomo kiedy byly wymieniane? czy masz pewnosc ze byly zmienione razem z rozrzadem?? przepustnice mozesz wyczyscic sam, swieczki - jesli nie zmienione to wydatek raz na 90tys., jesli nie pomoze to objawy moga wskazywac na filtr paliwa, a 9.7 na miescie to i tak niezly wynik, ile palil wczesniej??
ja jakos nie moge 1.6 zejsc ponizej 10l
Matejko - 05-08-2006, 15:36
raddex, wpisz w wyszukiwarce karty klubowe to wsysko
no to jak przepustnica nie pomoze to bym obstawial ten filtr
Anonymous - 05-08-2006, 16:19
Co do muła w carismie to musze powiedzieć że u mnie ostatnio to sie stało w sumie dzieje sie to bardzo "sublelnie" a dużo bardziej czuć to na właczonej klimie. Ja czyściłem przepustnice i całe doloty ale to było 5000 km temu wtedy chodziła cacy teraz chyba znowu mnie to czeka. narazie doraznie skasowałem i zaprogramowałem kompa.
Cóż czekam na relacje Twoją co pomogło ja dopiero po 15 wezme sie za czyszczenie.
pozdro
Matejko - 05-08-2006, 16:20
deadly napisał/a: | bardziej czuć to na właczonej klimie |
znajdz mi auto o mocy do 130koni w ktorym po wlaczeniu klimy nie czuc 'muła'
Anonymous - 05-08-2006, 16:35
Matejko napisał/a: | deadly napisał/a: | bardziej czuć to na właczonej klimie |
znajdz mi auto o mocy do 130koni w ktorym po wlaczeniu klimy nie czuc 'muła' |
Ale u mnie czuć mulenie nawet bez klimy, a po jej włączeniu czuc jeszcze bardziej. efekt jest taki że po pewnym czasie znika ale czuc braki w mocy i wolniejsze przyspieszanie. Puszczenie gazu i wcićniecie od nowa czasami przerywa ten proces.
pozdro
Matejko - 05-08-2006, 18:27
deadly napisał/a: | Puszczenie gazu i wcićniecie od nowa czasami przerywa ten proces. |
i znow przepustnica do czyszczenia albo filtr paliwa do wymiany
saphire - 19-10-2006, 22:45
Skoro ci zgłasza takie błędy to sprawdź te elementy czy z nimi wszystko OK czy też zwalone. Może też jakiś niekontakt być gdzieś na złączkach i w trakcie jazdy jak potelepie to ntraci styk.
saphire - 20-10-2006, 07:35
A dokumentację do Cari ściągnąłeś? Do silnika? Elektrykę też? No to skoro ja tam znalazłem nawet mało popularne złącze do podpięcia czujnika temp. zewnętrznej to i ty znajdziesz te twoje.
saphire - 20-10-2006, 19:33
Ja bym poczyścił styki i nałożył jakiś smar zabezpieczający a ponadto poszperał bym w suplementach i innych dodatkach do dokumentacji w poszukiwaniu za ścieżką diagnostyczną w sprawie usterki tych czujników - zapewne będzie opisany sposób sprawdzenia ich działania np. pomiar oporu czy napięcia w trakcie pracy bądź kształtu sygnału na oscyloskopie itp. A nuż widelec łatwo można sprawdzić czy sensory są ok czy tez szwankują. Pogrzeb dogłębnie w dokumentacji - ja im dłużej grzebię tym coraz ciekawsze rzeczy w niej znajduję
|
|
|