To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - Problem z obrotami po wymianie silnika

xon - 16-04-2009, 09:23
Temat postu: Problem z obrotami po wymianie silnika
witam mam problem na starym silniku 1,6 gubiłem olej na simeringu niestety dowiedziałem sie o tym jak auto staneło z zatartym silnikiem :ANAL: wina mechanika co robił remont automatu :ANAL: kupiłem nowy silnik na allegro wsadziłem uruchomiłem ustwaiłem itd a teraz jest minus :doubt: nowy silnik jest ok tyle ze stara chłodnica wody nie spełniała swojego zadania w trakcie jadzy ok tem. w połowie jak stanołem temp ok 95*C okazało sie ze chłodnica wywaliła wode wymieniłem chłodnice na nowa do automatu zeby ta chłoldniaca oleju była i jest zabawa :) :) auto gasnie i na benzynie i na gazie jak jest zimy motorek obroty faluja i na benzynie jest zamulony teraz pytanie dla czego :?: swieciała kontrlka check engine u mnie czerwon pojechałem do elektromechaniki okazało sie ze sonda lambda jeden wtrys i jak gosc to proto opiałał przepływowy regulator obrotów biegu jałowego :D sona wymieniona komp nie widzi błedu wtrys zrobiopny ale tego regulatora nie wymieniłem bo nowy to koszt okołol tys(tak powiedział majster) a tego nie dało rady wyczyscic:D kontrolka check swieci tylko na benzynie przez jakies 10 sekund po tym czasie gasnie badz jak poczekam bez zapalonego silnika az zgasnie i potem zapale jest ok przy nowym silniku był termostat i tyle reszta poszła ze starego (kolektory pompa wpsomagania alternator itd) termostat otwiera sie za puzno (powiedzieli mi przy wyminie chłodnicy) i wydaje mi sie ze cos jest nie tak z tym czyjnikiem koło termostatu wprawdzie temperature pokazuje chyba ok bo max w połowie skali ale na starym silniku auto nie gasło ani na benz ani lpg czego to moze byc wina prosił bym o jakies info mozliwe ze swiece albo kable??

[ Dodano: 16-04-2009, 11:24 ]
warto dodac ze jeden kabel jest w trgicznym stanie :Dnie zatrzaskuje sie na swiecy fakt łaczy ale nie zatrzaskuje :wink: :D

[ Dodano: 18-04-2009, 07:08 ]
wczoraj było to wszystko tak uciazliwe ze podniosłem obroty na przepustnicy:D dosłownie jakies 2 obroty:D
na lpg silnik juz jest ok nie gasnie nie szarpie itd ale na bendzynie jest dalej to co było sprawdzałęm swiece i kable kable nie maja przebicia swiece ok tyle ze iskra jest troche mizerna i zółta nie biała;( mozliwe ze przez cewke ze jest juz słaba i stara zmienił sie kolor i moc iskry a co za tym idzie praca silnika to jak pracuje i czy pracuje?? teraz jest niby ok ale... zimny silnik ma obroty około 900 na lpg jak dam d to obroty oczywiscie spadaja na około 550-650 chyba ok autko powoli rusza przy popuszczaniu hamulca :D tyle ze jak sie silnik zrobi ciepły to obroty na lpg wychodzą na d na około 800 czyli juz go bardziej ciagnie do przodu a na n lub p obroty ida az na około 1450 mozliwe ze gosc nie załozył jakiegos siłownika co działa jak ssanie?? wiem ze przy wtryskach nie ma ssania ale jesc cos co działa na tej zasadzie ze mieszanke dozuje jeszcze jedno ostatnie pytanie jakie powinny byc obroty zeby na d nie popaliłol sprzegiełek?? ja wiem ze automat inaczej sie zachowuje jak reczna skszynia ale jakas granica obrotów musi byc:D na n badz p obroty mnie nie obchodza:D wkoncu na tym sie tylko odpala :D ale głowuie mi chodzi o d zeby było oki i na zimnym i ciepłym silniku:D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group