To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Jaką wersję silnikową wybrać?

ramek89 - 18-04-2009, 15:07
Temat postu: Jaką wersję silnikową wybrać?
Witam...
Właśnie zastanawiam się nad kupnem tej wersji galanta i nie wiem jaki wybrać silnik.... Nie mogę znaleźć nigdzie opinii na ten temat.... Opiszcie każdy silnik pod względem awaryjności, spalania i dynamiki... Będę bardzo wdzięczny. Z góry dzięki :)

gronostaj - 18-04-2009, 19:12

Jeśli chodzi o mnie to moge się wypowiedzieć w zakresie silnika 2,0 v6 bo taki posiadam od roku. Z tego co słyszalem silniki 2,0 i wyżej są ponoć mniej awaryjne, natomiast nie jest to moje osobiste zdanie, lecz nabyte informacje niezweryfikowane. Jesli chodzi o v6 to jest bajeczka polecam:
2,0 V6 DOHC 24V jeśli chodzi o spalanie gaz: jazda spokojna 11 l. powyżej 5 tyś obrotów ok.13 l. papusia:) a benzynka to np przy jeżdzie z Niemiec do Polski zjadł ok 8 l. Jesli chodzi o komfort jazdy to się płynie. Do tej pory nic grubszego mi sie nie stało w aucie. Jedynie wymiana rozrządu, płyny, wachacze to co podstawowe w aucie. 150- konny silnik ciągnie bardzo ładnie i płynnie. skrzynia biegów manualna bez zarzutu. To tyle z tego co przyszło mi do glowy. polecam i pozdrawiam.

Tomek15 - 18-04-2009, 19:20

Podzielam zdanie gronostaja , silnik jest bardzo dynamiczny, bezawaryjny i trwały ,ja pomimo 220 tyś km nadal leje olej syntetyczny 5w50 mobila , zdecydowanie polecam silnik 2,0 v6 cudo pali mało spalanie mam jak gronostaj tyle że skrzynia automat.


pozdrawiam Tomek

czekoladka_1981 - 18-04-2009, 21:48

Przyłączę się do opini gronostaj'a i Tomek15 jest to najlepszy 150 konny silnik w tym modelu. Apetyt na poliwo umiarkowane w stosunku do komfortu jazdy i podróżowania. Ja natomiast miałam w manualu.
ramek89 - 19-04-2009, 08:47

Mi się właśnie też tak wydawało, korciło, bo brzmienie V6 jest niezastąpione :P , ale bałem się o spalanie :P Teraz już wiem co najlepsze :) Dzieki za opinie.
jarekrk - 20-04-2009, 08:58

a zwykłe 2.0 jest dużo słabsze? w końcu to tylko 20 kucyków...
jakie ma mniej więcej przyspieszenie do 100 ? mieści sie poniżej 10sec.?

Frost - 20-04-2009, 09:30

jarekrk napisał/a:
mieści sie poniżej 10sec.?
mieszczą się, wg. dancyh 8,9sek z tego co pamietam. Ja swoim myśle że wykręce 8sek
jarekrk - 20-04-2009, 10:23

8.9 zwykłe 2.0?
przecież to ma ok 130 koni to dobry wynik jak na ta moc :)

kurcze bo sprzedaje swojego paliwożernego potworka i chce Galantcika znów kupić :)

czekoladka_1981 - 20-04-2009, 10:27

jarekrk napisał/a:
8.9 zwykłe 2.0?
przecież to ma ok 130 koni to dobry wynik jak na ta moc

A dokładniej 137 kucy :)

Robson86 - 20-04-2009, 10:53

jarekrk napisał/a:
8.9 zwykłe 2.0?

2,0 ma okolo 9,9s do 100km/h
2,4 GDI 8,9s
2,5 V6 8,7s
Katalogowe wartosci
Pozdroo

Frost - 20-04-2009, 11:26

http://www.motofakty.pl/t...del=15&typ=4595

tu są wszystkie dane, wszystkich modeli, sedany osobno, H/B osobno, kombi osobno itd.

jarekrk - 20-04-2009, 11:33

no właśnie , bo jakoś nie chciało mi się wierzyć że 2.0 ma 8.9 a 2.5 tylko 8.4 :)

choć te 9.5 jak na dupowóz bedzie dawać rade nawet :mrgreen:

a eksploatacja tego silnika?
pobieralność oleju,nadmierne pocenie itp jak można opisać ?

szpala85 - 20-04-2009, 15:26

gronostaj napisał/a:
Jeśli chodzi o mnie to moge się wypowiedzieć w zakresie silnika 2,0 v6 bo taki posiadam od roku. Z tego co słyszalem silniki 2,0 i wyżej są ponoć mniej awaryjne, natomiast nie jest to moje osobiste zdanie, lecz nabyte informacje niezweryfikowane. Jesli chodzi o v6 to jest bajeczka polecam:
2,0 V6 DOHC 24V jeśli chodzi o spalanie gaz: jazda spokojna 11 l. powyżej 5 tyś obrotów ok.13 l. papusia:) a benzynka to np przy jeżdzie z Niemiec do Polski zjadł ok 8 l. Jesli chodzi o komfort jazdy to się płynie. Do tej pory nic grubszego mi sie nie stało w aucie. Jedynie wymiana rozrządu, płyny, wachacze to co podstawowe w aucie. 150- konny silnik ciągnie bardzo ładnie i płynnie. skrzynia biegów manualna bez zarzutu. To tyle z tego co przyszło mi do glowy. polecam i pozdrawiam.


dokładnie to co wyżej :mrgreen: + mój ma skrzynie automatyczną i tez jest bajka :mrgreen:

jarekrk - 07-06-2009, 15:47

jednak kupie zwykłe 2.0 mam pytanko co sprawdzić dokładnie aby sie nie okazało że silnik to jest padaka i bedzie brał 2 litry oleju na tysiąc,

da się jakoś sprawdzić czy zalany jest doctor?

Oprócz tego czy chodzi równo, nie dymi, nie szarpie,odrazu reaguje na gaz
głównie chodzi mi o sprawdzenie silnika

Frost - 07-06-2009, 16:00

jarekrk napisał/a:
da się jakoś sprawdzić czy zalany jest doctor
da, po wymianie oleju :D
A tak poważnie, to jak zauważysz jakieś dziwne zachowanie silnika, szarpanie, nie równe obroty, że umyty lub zalany olejem to sobie takiego odpuść. Nie wiem jak zwykłe 2,0 ale V-ka nie zamula, nie szarpie, nie traci mocy podczas przyśpieszania czy na starcie, zawsze jest elastyczna. Obroty nie mają prawa sie zacinać



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group