To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [2G 95-99] Fotele z Eagle Talon do Eclipse

eclifan99 - 18-04-2009, 15:37
Temat postu: [2G 95-99] Fotele z Eagle Talon do Eclipse
witam! mam pytanie czy fotele skorzane i tylna kanapa z Eagle talon 2G podejdzie do Eclipse 2G!
zenek_bb - 18-04-2009, 23:19

tył na 90% ale przód może być troche inny ale wejdzie... talon pewnie ma automatyczne pasy bezpieczeństwa i może inaczej wyglądać mocowanie ich przy fotelach... ale zamontować - zamontujesz :)
mystek - 16-11-2010, 13:22

Mam pytanie odnośnie takich foteli z Eclipse'a - http://moto.allegro.pl/mi...1299640488.html

Jak trzymają na boki takie fotele? Jak je ogólnie oceniacie pod względem trzymania, jak i jakości (np skrzypienie sprężyn), jak i pod względem wytrzymałości (czy są podatne na przetarcia?)

No i zasadnicze pytanie - czy takie fotele z 1G podchodzą do Colta CJ? Widzę, że ceny takich foteli są niskie, przez co całkiem atrakcyjne, a wydaje się, jakby były jakościowo podobne do tych z Hondy Prelude np.

rosomak1983 - 16-11-2010, 18:33

mystek, na boki nie trzymaja za dobrze bo sa za szerokie...
mystek napisał/a:
jak i jakości (np skrzypienie sprężyn),

moim zdaniem super tyle ze ja mam z regulacja ledzwiowa (dobre dla pleców :wink: )
oraz z regulowanym zagłówkiem.

wuerce - 16-11-2010, 19:47

....jak dla mnie to idealne połączenie komfortu z trzymaniem. rosomak nie porównuj ich do produktów recaro w lrs ;) To zupełnie inna półka.
rosomak1983 - 16-11-2010, 20:00

wuerce, fakt recaro fajnie trzymaja. :wink:
zenek_bb - 16-11-2010, 20:11

tak jak jest wspomniane, są za szerokie, tylko teraz wchodzimy w sferę osobistą i każde zdanie jest subiektywne :) obiektywnie: jeden jest wysoki i chudy, przez co ciężki, może narzekać, osoby bardziej otyłe i niskie stwierdzą że są na wymiar idealne i super trzymają, ja (subiektywne?) waże 60kg, 172cm wzrostu, moim zdaniem jak na samochód pseudo-sportowy to są to fotele pseudo-kubełkowe, i trzymają pseudo-dobrze, zamiast "pseudo" wpiszcie "prawie" i macie reklamę piwa... wg, mnie, ori koła, ori fotele i ori moc są dobrane idealnie, natomiast jak zmienimy koła i zaczniemy szaleć po zakrętach, albo podniesiemy moc, fotele aby "dogoniły" te zmiany jeżeli będziemy nieusatysfakcjonowani niestety kwalifikują się do wymiany, ale tutaj jest zonk: kosztem (pięniędzy) i utraty komfortu, no i przy okazji jest to już odskok od fabryki... takie jest moje zdanie, kłaniam się :)
mystek - 16-11-2010, 22:45

#Rosomak - no własnie generalnie sam jestem dość szeroki (177cm/100kg) jak i w tyłku, tak i w klatce piersiowej i np dzisiaj siadałem do Ja_goodowych kubełków z Evo IV i nogami siedziałem na tych boczkach całych, więc ledwo co wszedłem generalnie w środek fotela. Siadałem również do foteli z Preludy i np tam miałem ciasno w klatce i mnie uciskały lekko.

Takie szerokie z Ecli mogłyby mi przypasować właśnie :)

#Wuerce - a jakie są Twoje gabaryty? (wzrost/waga) Bo właśnie tak wizualnie wydają się całkiem ok. Nie chcę typowo sportowych kubłów, bo na takie to mnie nawet nie stać :P ale samochodem mimo tego, że głównie podróżuję po mieście, to wiadomo, że czasami zdarzy mi się wypad 200km w trasę i komfort byłby tu wymagany :)

#Zenek - w CJtce generalnie za dużo mocy to nie ma (90KM w moim przypadku), ale niekiedy na zakrętach przydałoby się lepsze trzymanie, bo niespecjalnie mam ochotę ćwiczyć mięśnie skośne brzucha i najszerszy grzbietu podczas jazdy samochodem, kiedy mogę to robić na siłowni :P . Ponadto takie latanie po fotelu raz, że dekoncentruje, to dwa daje mylne odniesienie (wyczucie), co do tego, czy samochód już wynosi, czy jeszcze można szybciej pójść w zakręcie.

Szukam generalnie właśnie czegoś takiego na w pół sportowego, stąd pytanie o fotele z Ecli, bo cena zachęca :) .

Tak czy siak nikt nie odpowiedział mi, czy pasują do CJtki :P . Bo ponoć fotele od Lancerów od 1 do 5 generacji podchodzą do Coltów normalnie. Czy w Eclipsie zastosowali inne mocowania?

zenek_bb - 17-11-2010, 12:05

nie wiem czy pasują plug&play ale widziałem już kilka razy fotele z ecli w coltach, co do mylnego wyczucia auta, przy zwykłych pasach w ecli robię coś na styl pasów nieregulowanych czyli zapinam, ustawiam fotel o jeden ząbek do tyłu, wciągam brzuch, napinam i blokuję pas szarpnięciem, do tego jeszcze przesuwam fotel o jeden ząb do przodu i mam pasy które cały czas są napięte jak baranie jaja, jak bym przykleił się taśmą do fotela albo prawie jak pasy szelkowe :) nie możesz się ruszyć ale w trakcie zakrętów idealnie czujesz zachowanie auta i nie ma szans żeby na boki się w fotelu z ecli przechylić :) bo przy kubłach też jak się nie zapniesz tak pasami tylko luźnymi normalnie to możesz latać trochę na boki, nauczył mnie tego kuzyn który startował w rajdach kiedyś :)
wuerce - 17-11-2010, 13:11

mystek jestem 15 kg cięższy od zenka, wzrost mam ten sam. Szczerze mówiąc najwygodniej mi właśnie w Recarowskich kubełkach, ale myślę że fotele w ecli to bardzo dobry kompromis. Mogły by być węższe, ale wtedy nie byłyby już tak uniwersalne, przy twoich gabarytach powinny być spoko, chociaż mam małe wątpliwości czy nie będą nieco za miękkie do twojej wagi. Są bardzo odporne na wytarcia (nie widziałem jeszcze wytartych) i nawet na zabrudzenia. Latać na fotelu nie będziesz na bank, a jeśli szukasz czegoś półsportowego to myślę że będziesz zadowolony. Najlepiej umów się z kimś z forum żeby dał ci wsiąść do swojego 1G i wtedy będziesz miał pewność.
mystek - 18-11-2010, 12:01

#Zenek - muszę przetestować tą opcję z dopinaniem pasa, przejadę się tak dla testów na jakimś krótkim odcinku, by spróbować :) . Żeby mi tylko flaków nie wypruło :P no ale grubaski mają większą "elastyczność" w dolnych partiach korpusu :P .

Skoro widziałeś w Coltach, to znaczy, zę pewnie podchodzą. Muszę jeszcze popytać na Coltmanii w węższym gronie i zobaczymy, czy ktoś próbował już przekłądać fotele z Ecli.

#Wuerce - co do miękkości foteli, to genealnie jestem przyzwyczajony dość. W CJtce są dość miękkie te fotele, a najbardziej co mnie w nich denerwuje, to to, że po prostu skrzypią jak posadzka w starych domach-widmo :P . Muszę zagłuszać dźwięki muzyką.

Muszę właśnie podjechać na spota MM i się dosiąść do jakiegoś Ecli dla spróbowania, to chyba najlepsze wyjście :)

regaciarz - 18-11-2010, 22:46

ja z kolei mam 187cm i około 90kg wagi i uważam te fotele za dobre. Akurat wysokie, jedynie mój jest chyba wysiedziany bo nawet na skręconej regulacji lędźwiowej za mocno wpiera, ale się przyzwyczaiłem. Ecli jest jak na razie jedynym samochodem( jeszcze Transit), którym robię 100 km bez bólów pleców, miałem i Saaba i e39, ale w tamtych już po krótkiej trasie się wierciłem w fotelu. Tutaj spokój( czasami jak ktoś mi przestawi fotel to trochę czuję, ale wtedy regulacja na poziomie jednego ząbka i jadę dalej. Jedynie narzekam na słabe trzymanie siedziska w zakrętach, muszę wpierać kolano w deskę :P
Co do pasów to jutro przetestuję :twisted:

zenek_bb - 18-11-2010, 23:00

no z tymi pasami działa nie trzeba testować, ja to już czasem robię nawet inaczej że po prostu chwytam zapinkę jakbym chciał się zapiąć normalnie, ale tuż przed jej wsadzeniem do gniazda robię jedno szarpnięcie i się blokują, na siłę wciągając brzuch zapinam pas jest gitara, najczęściej robię to zimą jeżdżąc Cinquecentem ojca czasem, bo to auto trzeba wyczuć czasem żeby się nie przeliczyć ;p nawet tam to działa bo wbija mnie w fotel naciągnięty pas i robi się prawie kubełek ;p
viader - 19-11-2010, 08:28

mystek, ja mam podobne gabaryty do Ciebie tj. 180cm i 100kg. Moim zdaniem fotele w ecli są poprostu rewelacyjne. W żadnym aucie nie siedziało mi się tak wygodnie, trasa 400-500km po PL nie stanowi problemu, bardzo fajne jest podparcie lędźwiowe. Co do trzymania bocznego, kubełek to to nie jest ale nie zdarzyło mi się nigdy wylecieć z fotela. Jeśli masz jak zorganizować transport spod Warszawy to oddam Ci komplet za przysłowiowego browara. Ja zmieniłem sobie komplet foteli na bordowe z talona turbo a te zwykłe szare leżą w garażu i się marnują. Co do ich wytrzymałości to jest naprawdę wysoka, nic nie skrzypi. Welur wygląda jak nowy, lekko wyciera się tylko ta część od strony drzwi pod udami (ale prawie tego nie widać).
wuerce - 19-11-2010, 10:06

viader napisał/a:
(...) trasa 400-500km po PL nie stanowi problemu, bardzo fajne jest podparcie lędźwiowe (...) nic nie skrzypi (...) Welur wygląda jak nowy


a to też fakt :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group