[XX-92]Galant E3xA i starsze - drgania samochodu
Mariusz - 23-04-2009, 20:37 Temat postu: drgania samochodu witam ,czy ktos wie co to moze byc ,gdy samochod drga w przedziale obrotow 1600 -2000 -zarowno podczas postoju jak i jazdy ,ponizej i powyrzej tych wartosci jest ok -czy ktos ma jakies sugestie co to moze byc ?
Serek - 23-04-2009, 20:43
To zależy czy wcześniej tych objawów nie było czy może robiłeś coś z samochodem (wizyta u mechanika, itp.) ?
Mariusz - 23-04-2009, 20:53
jakis czas temu robilem (jak sie teraz okazalo u "pseudo mechanika ")rozrzad -po tej robocie samochod caly sie trzas i max obotow to 3000 -powyzej bylo wrazenie jakby silnik mial wyskoczyc ,wizyta u innego mechanika -diagnoza zle ustawiony balans pompy oleju -teraz ladnie sie wkreca ale telepie go tak jak napisalem wczesniej tzn. teraz dopiero mozna to wyczuc ,bo wtedy to wszystko drgalo
Postremus - 23-04-2009, 20:57
Drgania typu "rzucanie tyłu" np? Tzn chodzi Ci samochód po całej drodze? Który rok galanta?
Mariusz - 23-04-2009, 21:25
galant 91 rok- nie "rzuca mi tylu " - tylko czuje sie drgania na kierownicy i w podlodze
Krzyzak - 23-04-2009, 21:47
zle ustawiony rozrzad
Mariusz - 23-04-2009, 21:57
jak poprawiali ustawienie walka balansowego pompy oleju to powiedzieli ,ze reszta jest ok -a co wedlug ciebie moze byc zle ustawione ?
Krzyzak - 23-04-2009, 22:09
czyli pompa dobrze ustawiona
pozostaje pomylka wal/walek - przestawienie o 2 zeby na przyklad
Mariusz - 23-04-2009, 22:17
wszystko jest ponoc ustawione na znaki -a co sie tyczylo tego walka balansowego -to wchodzi srubokret w otwor diagnostyczny , czy moglbys bardziej rozwinac temat wal /walek i przestawienie o 2 zeby ? bo jakbym sie wybieral do mechanika to chcialbym mu jakos to wytlumaczyc w czym jest problem
Maretzky85 - 24-04-2009, 02:34
Mariusz, są dwa wałki w tym silniku, może ten drugi mechanik sprawdził ustawienie tylko balansu pompy olejowej a nie sprawdził czy drugi wałek wyrównoważający jest poprawnie ustawiony, albo źle spojrzał bo mu się spieszyło...
Jak chcesz to jak skończę z Coltem Fillla możemy się umówić na jakieś oględzinki i sprawdzimy czy wszystko jest na znakach, ewentualnie poszukamy jeszcze innej przyczyny.
Chętnie zobaczę brata mojego E32
Krzyzak - 24-04-2009, 07:40
no wlasnie chodzilo mi, ze moze jednak nie jest na znaki - ale skoro mechanik sie zarzeka... ew. moze blad paralaksy - sam ostatnio przestawilem w Colcie o 1 zabek...
a przypadkie nic nie majstrowali przy aparacie zaplonowym? - oryginalnie powinien byc posrodku fasolki regulacyjnej
Mariusz - 24-04-2009, 08:11
co do aparatu zaplonowego to chyba go nie ruszali - ja ich przynajmniej o to nie prosilem.a to zle ustawiony zaplon moze byc przyczyna tych drgan?
[ Dodano: 24-04-2009, 08:54 ]
Maretzky85 - dzieki za propozycje chetnie sie spotkam na ogledziny - daj znac jak uporasz sie z coltem (a jak myslisz ile ci sie jeszcze zejdzie)
Maretzky85 - 24-04-2009, 11:42
Mariusz, myślę, że do poniedziałku się uporam Jakby co, to pisz na PW.
mitsu_pl - 24-04-2009, 13:09
Ja też 3 razy rozkładałem rozrząd i sprawdzałem, ale nic nie znalazłem... Jednak doszedłem co u mnie jest nie tak... wytłuczone poduchy pod silnikiem i skrzynią, pratycznie wszytkie, jedna została dobra...
waldi-1 - 02-05-2009, 20:29
o dwa ząbki to raczej juz by niebyło czym jechać , przy robocie napinacza mozna łatwo przestawić rozrząd
|
|
|