To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Drgania na niskich obrotach

Anonymous - 25-04-2009, 17:07
Temat postu: Drgania na niskich obrotach
No i mam kolejny problem:(
Gdy obroty spadaja mi ponizej tysiaca odczuwalne sa na calym nadwoziu wyrazne drgania, ktore ustepuja w okolicach 700-800 obr.
Jakies pomysly?
Umowilem sie juz z tym w serwisie, ale licze ,ze moze cos zasugerujecie ( wtedy ja, wyedukowany, zasugeruje to w serwisie ).

Hiszpan - 25-04-2009, 19:25

Witaj
Rozumiem, że drgania te występują na biegu jałowym, podczas postoju, bo przy jeździe na luzie pewno nie byłyby odczuwalne. I na pewno na rozgrzanym silniku, bo na zimnym nie powinien do tak niskich spadać.
Niestety, nie pamiętam, aby ktoś się uskarżał na taki problem. Były drgania przy wyższych obrotach, albo wyższych prędkościach.
Możesz nie doczekać konkretnego rozwiązania problemu z naszej strony, a jedynie indywidualne porady, tych którzy mieli podobny problem w innych samochodach.
Jak dla mnie to wystarczyłoby serwis ustawił nieco wyższe obroty biegu jałowego tak, aby nie było tych drań. No, ale czy to takie proste - nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem. ;)

Anonymous - 26-04-2009, 01:54

Jest dokladnie jak mowisz, choc co do drgan przy wyzszych obrotach tez nie wykluczam ( nie wiem, czy to kola, czy silnik, ale pisalem juz , ze drzy mi kierownica przy wyzszych predkosciach; wywazanie ( kilkukrotne ) tylko troche pomoglo ). Masz moze linka do postow o tych drganiach?
A czy podniesienie obrotow na biegu jalowym wystarczy? Hm... Te drgania sa po spadku ponizej tysiaca i jakby w drodze do obrotow na "luzie". Po ich osiagnieciu nic sie nie dzieje.
Kurcze ! Nie wiem. Od miesiaca nie poznaje swojego samochodu:(((((

Mont - 26-04-2009, 08:09

tu
Anonymous - 26-04-2009, 10:03

To akurat temat, w ktorym sam sie dopisywalem , bo tez mi kierownica chciala zeby wybic:)
Ale kola mam juz wywazone i wyszorowane na wysoki polysk, a problem powyzej 110 nie do konca zniknal, natomiat sa dodatkowo te drgania przy schodzeniu obrotow, wiec zaczynam podejrzewac, ze moze cos jeszcze pod maska. Moze gdzies delikatnie zapowietrzony uklad chlodzenia, a moze silnik krokowy ( kurcze ! nie znam sie na tym zupelnie ).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group