To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - brak mocy w did

Anonymous - 01-05-2009, 17:30
Temat postu: brak mocy w did
Po dłuższej jeździe w korku i włączonej klimie następuje spadek mocy. Auto nie reaguje na przyśpieszenie, przy 2000 obrotów muli się. Wyłączam klime i idzie normalnie.
czekoladka_1981 - 01-05-2009, 20:40
Temat postu: Re: Klimatyzacja i brak mocy w did
endriup72 napisał/a:
Po dłuższej jeździe w korku i włączonej klimie następuje spadek mocy. Auto nie reaguje na przyśpieszenie, przy 2000 obrotów muli się. Wyłączam klime i idzie normalnie.

Jest to normalny objaw. Klima zabiera 15% mocy silnika :)

Anonymous - 01-05-2009, 21:02

Tak to ja wiem ale na początku w czasie jazdy jakieś 10 kilometrów przy włączonej klimie było normalnie wkręcał się na obroty i szadł za gazem, później już tylko 2000 rpm i tak jakby turbo nie działało.

[ Dodano: 07-05-2009, 21:28 ]
Problem ze spadkiem mocy pojawił się dzisiaj bez włączonej klimatyzacji. Pierwszy raz po dłuższym postoju po pracy przy ruszaniu odczułem, że auto nie chce iść 2000 obr. pedał do dechy a tu nic toczy się bardzo powoli, przejechałem tak z 200 metrów i puściło jechał normalnie. Drugi raz wieczorem przymuliło go tak samo po chwili zaświeciła się lampka elektroniki silnika na ok minute zgasła i po jakimś czasie jechał normalnie. Coś się kończy, chyba będę musiał jutro wybrać się do serwisu. Dodam, że przewody sprawdzałem ok, czyściłem kolanko od vacumpomp tak jak gdzieś opisywał kolega ze space stara. Może jakieś sugestie od klubowiczów.

Niko23 - 12-05-2009, 09:27

czesc
mam prosbe,moglbys mi napisac gdzie znajduje sie dokladnie vacupompa w did?
z gory wieeeelkie dzieki.

Anonymous - 12-05-2009, 22:02

Z prawej strony silnika, zdejmij obudowę plastikową silnika będziesz miał lepszy dostęp. Poszukj tematu spadki mocy did gdzieś tam kolega powstawiał zdjęcia gdzie i jak to wygląda. Najlepiej to manualu poszukaj.
Dzisiaj samochód zrobił mi psikusa i już wogóle szedł jakbym ciągną przyczepę od tira. Zaświeciła mi się lampka silnika i nie zgasła pomimo wyłączenia zapłonu. Udałem się do serwisu i niestety komputer pokazał egr. Pan z serwisu wyjął wtyczkę z zaworu i skończył się problem ze spadkiem mocy. Nowy w serwisie kosztuje 1200 zł. Muszę poszukać gdzieś indziej, może któryś z klubowiczów wie gdzie dostanę nowy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group