[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer RallArt sedan i sportback w sprzedaży
krzychu - 02-05-2009, 12:42 Temat postu: Lancer RallArt sedan i sportback w sprzedaży No i w końcu się doczekaliśmy. Bo były plotki że w europie będzie tylko sportback a tu sedan też jest
http://www.mitsubishi.pl/...Techniczne.html
Można od razu wysunąć wnioski że sportback ma mniejszą prędkość maksymalną, większe zużycie paliwa, gorsze przyspieszenie. Ogólnie hehe
Tak że sedan rulez.
A i cena całkiem atrakcyjna moim zdaniem jak za auto 4x4 z TC-SST i 240 koninów. Przeglądy pewnie rzadziej niż co 7500 (EVO) i konsumpcja paliwa na niższym poziomie. Poczeka się na wyprzedaż rocznika poniżej 100 będą chodzić
Krzychu
jaca71 - 02-05-2009, 12:49
Tylko dlaczego mu skrzydła nie dali?
Cytat: | Można od razu wysunąć wnioski że sportback ma mniejszą prędkość maksymalną, większe zużycie paliwa, gorsze przyspieszenie. Ogólnie hehe
Tak że sedan rulez. |
Może dlatego że sedan ma podwójny dyfuzor
Czyli mamy już na co odkładać...
krzychu - 02-05-2009, 12:51
jaca71 napisał/a: | Tylko dlaczego mu skrzydła nie dali?
|
Bo z takim jak od EVO by za dużo kosztował, a tego tańszego może ktoś nie chcieć. Po za tym zawsze to rzecz którą każdy weźmie a w cenie tego nie ma
Krzychu
jaca71 - 02-05-2009, 12:59
Jednak RalliArt nie ma dyfuzora
http://z.about.com/d/cars...al_leftrear.jpg
Tylko Evo ma: http://z.about.com/d/cars...8evomr_rear.jpg
Ale za to ma normalny bagażnik jak przystało na XXI wiek
http://z.about.com/d/cars...erral_trunk.jpg
Trik - 02-05-2009, 13:11
jaca71 napisał/a: | Tylko dlaczego mu skrzydła nie dali? |
Co by wyglądał jak wilk w owczej skórze. takie niby nic, a przypieścic może.
Ciekawe ile przyjedzie na zlot w Żywcu?
jaca71 - 02-05-2009, 13:15
Taki jeden test:
http://cars.about.com/od/...9_lancerral.htm
krzychu - 02-05-2009, 13:23
Po zdjęciach widać brak wyświetlacza... Z opisu na stronie mitsubishi wynika że wyposażenie jak w zwykłym Lancerze w wersji Instyle... Skóra, xeony, Rocford z dyskiem, bez kluczykowy dostęp...
Krzychu
ElemenT - 05-05-2009, 11:22
ja mogę zadowolić się znaczkiem rallyarta
no może też maską
silnik też by się przydał
....
całość bym wziął
krzychu - 05-05-2009, 11:27
ElemenT napisał/a: |
silnik też by się przydał
|
Ja bym wymienił 4x4 przed silnikiem.
Krzychu
Mah - 05-05-2009, 20:57
krzychu napisał/a: |
Po zdjęciach widać brak wyświetlacza... Z opisu na stronie mitsubishi wynika że wyposażenie jak w zwykłym Lancerze w wersji Instyle... Skóra, xeony, Rocford z dyskiem, bez kluczykowy dostęp...
Krzychu |
Przede wszystkim Witam jako nowy na forum
Poniewaz od jakiegos czasu sledzilem forum jako gosc to przyszedl czas sie zarejestrowac. Dodatkowo przymierzam sie do zakupu sedana w wersji Ralliart wiec moge podac kilka informacji, ktore dzisiaj otrzymalem. Beda dwie wersje zarowna dla sedana i sportbacka: GSR i MR.
Wersja GSR zawierac bedzie:
TECHNICZNE
1) Naped
Silnik 2.0 z turbosprężarką i intercoolerem
Stały napęd na 4 koła
Aktywna stabilizacja toru jazdy i kontrola trakcji (ASTC) z możliwością wyłączenia
ACD - aktywny centralny mechanizm różnicowy
Przednie mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu - typu Torsen
Tylny mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu - płytkowy
Układ wspomagający ruszanie pod górę
2) Skrzynia biegow
6-biegowa TC-SST (dwu sprzęgłowa, sportowa ze sterowaniem łopatkami przy kierownicy)
3) Zawieszenie
Przednie kolumny MacPhersona i spreżyny śrubowe
Tylne zawieszenie wielowahaczowe
Przedni i tylny stabilizator
Sportowe zawieszenie
4) Hamulce
Przednie wentylowane tarcze, zaciski dwu tłuczkowe
Tylne tarczo-bębny
ABS z EBD
Układ wspomagania hamowania
System ostrzegający o nagłym hamowaniu
5) Uklad kierowniczy
Rozpórka amortyzatorów
Przekładnia kierownicza zębatkowa
Wspomaganie kierownicy
Regulacja wysokości kierownicy
6) Opony i kola
Opony 215/45R18 i felgi aluminiowe 18'' x 7.0JJ w kolorze grafitowym
Zestaw naprawczy koła
7) Inne
Immobilizer
Belki wzmacniające w drzwiach przednich i tylnych
ZEWNATRZ
1) Przod
Szyby barwione na zielono
Zderzak w kolorze nadwozia (centralna część czarna)
Oznakowanie Ralliart
Przedni spojler w kolorze nadwozia
Czarne obramowanie szyby
Reflektory bi-xenonowe ze spryskiwaczami i lampami doświetlającymi zakręty
Przednie reflektory przeciwmgielne
Automatyczne światła i czujnik deszczu
Przednie wycieraczki z funkcją przerywanej pracy
Aluminiowa maska z wlotem powietrza
2) Boki
Szyby barwione na zielono
Listwy progowe w kolorze nadwozia
Czarne listwy dachowe
Elektryczne i podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia
Klamki w kolorze nadwozia
3) Tyl
Szyby barwione na zielono
Zderzak w kolorze nadwozia
Podgrzewana tylna szyba
Wysyko umieszczene 3 światło stop
Uład wydechowy z dwoma chromowanymi końcówkami
Czarne obramowanie szyby
Tylne światło przeciwmgielne
Znaczek Ralliart
Antena dachowa
WNETRZE
1) Kabina
Przednie poduszki bezpieczeństwa (dwustopniowe z możliwością wyłączenia poduszki pasażera)
Boczne poduszki bezpieczeństwa
Kurtynowe poduszki bezpieczeństwa
Kolanowe poduszki bezpieczeństwa (kierowca)
Tempomat
Radio CD/MP3
6 głośników
Sterowanie radiem w kierownicy
Komputer pokładowy
Automatyczna klimatyzacja
Filtr przeciwpyłkowy
Skórzane koło kierownicy
Sterowanie skrzynią TC-SST łopatkami przy kierownicy
Lewarek zmiany biegów pokryty skórą
Lewarek hamulca ręcznego pokryty skórą
Regulacja wysokości reflektorów
Zegarek
Sportowe zegary
Dźwignia otwierająca wlew paliwa
Chłodzony schowek
Centralna konsola z podłokietnikiem
Uchwyty na napoje
Popielniczka
Podświetlana stacyjka
Kanały grzewcze dla drugiego rzędu siedzeń
Gniazdo 12V
Gniazdo AUX (mozliwość podłączenia zew. źródła dźwięku)
2) Drzwi
Centralny zamek sterowany pilotem w kluczyku (2 sztuki)
Przednie i tylne szyby elektryczne
Blokada szyb jednym przyciskiem
Chromowane klamki
"Blokada ""dziecięca"" drzwi"
Kieszeni w drzwiach przednich i tylnych
3) Przednie siedzenia
Tapicerka materiałowa
Regulacja wysokości fotela kierowcy
Kieszeń w fotelu pasażera
Zagłówki z regulowaną wysokością
Regulacja wysokości pasów bezpieczeństwa
4) Tylne siedzenia
Tapicerka materiałowa
Oparcie kanapy dzielone 60:40
Tylny podłokietnik z uchwytem na napoje
Zagłówki z regulowaną wysokością
Mocowania ISO-FIX x 2
5) Podsufitka
Daszek przeciwsłoneczny kierowcy i pasażera z lusterkiem
Przednia lampka oraz lampki do czytania
Tylna lampka
Wieszak po stronie kierowcy
6) Inne
Lusterko wewnętrzne z funkcją Dzień/Noc
Instalacja do montażu nawigacji
Instalacja do montażu haka holowniczego
Wersja MR bedzie miala dodatkowo:
- Nagłośnienie Rockford Fosgate, nawigacja HDD i 9 głośników
- Zestaw głośnomówiący
- System dostępu bezkluczykowego
- Skórzana tapicerka / Podgrzewane siedzenia (przod)
Kolory nadwozia:
Cool Silver (M)
Lightning Blue (P)
Orient Red (M)
Frost White (S)
Amethyst Black (P)
Santorini Orange (M)
Na przelomie czerwca/lipca beda dostepne w salonach: Amethyst Black (P) i Santorini Orange (M). Pozostale kolory na zamowienie.
Ceny:
- GSR 119 990
- MR 134 990
plus doplata za metalik 1890 zl
I to tyle
Pozdrowienia dla wszystkich Mitsumaniakow
Anonymous - 05-05-2009, 22:03
Według mnie nieco ponad 120 000 (z metalikiem) za 4WD, 240 KM, taki wygląd i taką markę to bardzo przyjemna cena.
I IMO Sportback Ralliart wygląda lepiej od sedana (i nie piszę tego tylko z racji posiadanego samochodu). Wygląda zdecydowanie bardziej bojowo.
krzychu - 05-05-2009, 22:28
Michal1 napisał/a: | Według mnie nieco ponad 120 000 |
Cena wyjściowa. Nie sądzę aby salony były mniej ugodowe przy negocjacjach niż w wersji zwykłej. A raczej ze względu na cenę chyba łatwo klienta nie odpuszczą.
Michal1 napisał/a: | I IMO Sportback Ralliart wygląda lepiej od sedana (i nie piszę tego tylko z racji posiadanego samochodu). Wygląda zdecydowanie bardziej bojowo. |
E tam rozumiem brak spojlera robi swoje ale da się zamontować
Cytat: | Przednie wentylowane tarcze, zaciski dwu tłuczkowe |
Widać zaciski i tarcze z Outka wzieli 294mm pewnie. Szkoda że nie komplet od Brembo (ten co w EVO) ale cena pewnie już by nie była ta...
Krzychu
Anonymous - 05-05-2009, 23:07
To nie tylko kwestia samego spoilera. Widziałem Ralliart'a sedana ze spoilerem i dalej podtrzymuję swoją opinię. Osobiście gdybym miał wybierać (swoją drogą chciałbym mieć takie problemy ) bez wahania wziąłbym SB.
Po prostu Ralliart miał z definicji robić za bardziej cywilizowaną odmianę EVO - dostępną dla mniej zamożnych osób (umówmy się, 149 000 za EVO, czy ile on teraz kosztuje to nie dużo zważywszy na to co oferuje, ale jeszcze trzeba lać wachę, a EVO oszczędne nie jest, jeszcze trzeba płacić ubezpieczenie... Nie ma lekko) , a niestety, wygląda jak zwykły sedan z kilkoma drobnymi poprawkami (największa zmiana to chyba grill od cywilnego sportbacka) i mocniejszym silnikiem...
banzajek - 05-05-2009, 23:22
Szczerze mówiąc to nie tylko trochę mocniejszy silnik,pare ładnych zmian w układzie hamulcowym i zawieszeniu, inne przełożenie układu kierowniczego, kilka stabilizatorów więcej, perfekcyjny rozkład mas. Chyba ,że mówisz o wersji RalliArt teraz. A cena EVO teraz mocno poszybowała w górę więc taki RalliArt może być faktycznie ciekawą alternatywą.
Anonymous - 05-05-2009, 23:31
Nie o to mi chodzi. Nie wątpię, że technicznie Ralliart jest bardziej zaawansowany od cywilnej wersji i wcale nie neguję faktu, że to ciekawa propozycja. Bo jest, nawet bardzo ciekawa.
Skupiłem się tylko na kwestii wyglądu. Mając do wyboru SB i sedana w wersjach Ralliart wybieram SB.
EVO teraz kosztuje 143 990 w najtańszej wersji.
"Szczerze mówiąc to nie tylko trochę mocniejszy silnik"
Trochę? To prawie 100 koników
|
|
|