Galant VR4 E88A 92-96 - E8x 2.0 V6 TWIN TURBO
kisian - 03-05-2009, 12:06 Temat postu: Pierwszy VR4 2-gen w Polsce?? http://moto.allegro.pl/it...0km_anglik.html
Frost - 03-05-2009, 18:27
Kto sie pokusi ????
[ Dodano: 03-05-2009, 18:30 ]
W sumie jakbym miał 5tys to kupił bym silnik i kompy od 3000GT VR4 co ma grubo ponad 300KM
jacek11 - 03-05-2009, 22:46
Kręci mnie ta bryka,tym bardziej,że nie ma przeróbek.
Wszystko powinno pasować.Tylko mnie to nie jest potrzebne.
Ale jeśli ktoś kupi to autko,to chętnie odkupie lotkę
W końcu to HB,i będzie idealna
Pozdro.
szpala85 - 04-05-2009, 13:53 Temat postu: E8x 2.0 V6 TWIN TURBO Panowie przedstawiam wam rodzyna........... Silnik taki jak mój tylko z jednym wyjątkiem ..... MA 2 TURBINY !!!
kruca .... szkoda że aż 5 koła za niego chce ..... ale dla samego silnika bym go kupił !!!
http://moto.allegro.pl/it...0km_anglik.html
Owczar - 04-05-2009, 14:11
No niezłe cacko. jakbyś zrobił przekładkę do swojego to zostałoby Ci jeszcze mnóstwo części na sprzedaż, w tym sporo części z Twojego. Więc te 5 tys w przypadku takiego rodzynka to nie aż tak dużo.
KaWu - 04-05-2009, 14:23
Jak z Jawora, w którym mieszkam, to ciekawe gdzie parkuje bo nie widziałem go.
szpala85 - 04-05-2009, 14:39
Owczar napisał/a: | Więc te 5 tys w przypadku takiego rodzynka to nie aż tak dużo. |
jeszcze trzeba mieć te 5 koła ..... ale gdybym dysponował wolną gotówką to bym się nie zastanawiał galuś naprawdę wyjątkowy ..... podstawowy silnik 6A12 ma już kopa ,a tu dodatkowo 2 turbiny i pędzony 4x4
ps. ciekawe ile takie cudo pali benzyny przy "spokojnej" jeździe po mieście
Maniu - 04-05-2009, 14:50
A orientuje sie ktos moze jak jest z przekladką kierownicy itp? bo przypadkiem mam calego galanta 2.0 V6 na czesci i czy dalo by sie przelozyc wszystko w miarę plug&play? zaznaczm ze mam sedana
Owczar - 04-05-2009, 15:43
Chyba prościej byłoby przełożyć graty, jeśli to w ogóle możliwe p&p. Jeśli chodzi o przekładkę to są spore koszty. Więcej w dziale Galant VR4.
jacek11 - 04-05-2009, 16:53
Panowie,dublujecie temat
mitsu_pl - 04-05-2009, 19:21
wszytko się rozchodzi o to, że bez cięcia i spawania nie przełożysz z angola i tym bardziej z 4x4 do zwykłego europejczyka z jedną ośką pędną...
jacek11 - 04-05-2009, 23:28
Ale do naszych maleństw,powinno pasować bez komplikacji
Bartek - 05-05-2009, 07:17
jacek11, troszkę ostudzę twój zapał - zróbcie research porządny, bo w VR-4 belka silnika jest innej konstrukcji niż w każdym innym Galancie włączając 2.5 V6. Nie dość, że ma miejsce na wał (co jest oczywiste), to ma zupełnie inny profil przy tylnej turbinie, na którą w wersji N/A nie ma miejsca.....
szpala85 - 05-05-2009, 10:54
Bartek, musiałeś to pisać mogłeś dać nam jeszcze kilka dni nieprzespanych nocy i oślinionych monitorów
Bartek - 05-05-2009, 11:30
Do tej konkretnej sztuki to w ogóle nie ma się co ślinić - nie sądzę, żeby naprawa skrzyni kosztowała mniej niż 3000 zł....
|
|
|