[96-02]Colt CJ0 - [CJ1A 1.3] dziura w gazie
damainkubas - 05-05-2009, 20:41 Temat postu: [CJ1A 1.3] dziura w gazie wymieniłem pasek rozrządu w moim colcie. Cechy pasują. Pali na dotyk ale stracił kopa. Świece sprawdzone. Kopułka wyczyszczona. Długo wchodzi i schodzi z obrotów. Na wolnych obrotach pracuje równo. Filtry powietrza wyczyszczone. Żaden czujnik nie sygnalizuje usterki. Proszę was o fachową poradę.
Kaleid - 06-05-2009, 09:16
A przypadkiem nie jest przesunięty pasek o jeden ząbek ?
Pexu - 06-05-2009, 09:23
Kaleid napisał/a: | A przypadkiem nie jest przesunięty pasek o jeden ząbek ? |
Dokładnie, też mi to jako pierwsze do głowy przyszło
damainkubas - 07-05-2009, 20:54
chociaż pasek byl zalozolny zgodnie z cechami przesuniecie o jeden ząbek w gore pomogło. A dwa ząbki juz bedzie idealnie. Dzieki serdeczne za pomoc. Pozdrawiam:)
Anonymous - 07-05-2009, 22:26
Przy zakładaniu paska należy zwrócić szczególną uwagę na zębatkę walka rozrządu. Tu łatwo o pomyłkę. Najlepiej przyłożyć wkrętak czy inny prosty przedmiot do znacznika na głowicy i w taki sposób sprawdzać, czy znacznik na kółku pokrywa się ze znacznikiem na głowicy. Samo oko może przekłamywać.
Maretzky85 - 07-05-2009, 23:00
Oj tak, straszny jest ten znacznik w CJ, ja jechałem palcem od znacznika sprawdzając czy trafi na znacznik w głowicy
polbo - 15-05-2009, 17:42
Tak z ciekawosci pytam {bo nie wiem...} czy takie ustawienie (niezgodnie z cechami) nie jest niezbyt dobre...?
Anonymous - 15-05-2009, 18:28
polbo napisał/a: | Tak z ciekawosci pytam {bo nie wiem...} czy takie ustawienie (niezgodnie z cechami) nie jest niezbyt dobre...? | Jest niedobre i może powodować niepoprawne zachowanie auta (np. niestabilność obrotów, utratę mocy), a w skrajnym przypadku (przesunięcie o kilka zębów) poważne uszkodzenie silnika (kolizja tłoków z zaworami), skutkujące remontem góry silnika lub wymianą na inny.
|
|
|