Eclipse - Techniczne - swap silnika Mitsubishi Eclipse 2G/4G63
rufuz - 06-05-2009, 22:46 Temat postu: swap silnika Mitsubishi Eclipse 2G/4G63 Witam
Mam pytanie o swap silnika Mitsubishi Eclipse 2G/4G63 (wersja 205/210 KM) do hyundaia elantry J2.
Jak wygląda taki swap od strony technicznej tzn czy jest to możliwe ?
Jaki koszt silnika i przekładki ? Gdzie to najlepiej zrobić żeby po paru miesiącach nie rozleciało się wszystko ?
Od 3G to chyba już nie bardzo ?
Z góry dzieki za wszelkie info
Pozdrawiam
e-gen - 06-05-2009, 23:06
rufuz,
od strony technicznej wszystko jest możliwe - ale modyfikacja o której piszesz nie jest łatwa ani sensowna; do Lantry j2 "wkłada się" betę 2.0 i to wszystko co podpowiada rozsądek.
Dublujesz wątek
awg - 06-05-2009, 23:20
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8329119
to jest j2? jak tak to z 1g ecli pewnie podejdzie bez wiekszej rzezby. moze nie plug and play ale sie powinno udac :]
e-gen - 07-05-2009, 10:30
awg,
NIE, to jest j1
awg - 07-05-2009, 12:16
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8382363
to w takim razie to bedzie j2. latwo zauwazyc ze plug and play 4g63 nie podejdzie ani z 1g ani 2g eclipse. juz predzej 420a z 2g, ale....po co
zenek_bb - 07-05-2009, 22:37
właśnie... niema rozsądnego ani nierozsądnego wytłumaczenia... lepiej kupić ecli i wyjdzie taniej i lepiej... bo nie tylko silnik się liczy... taki klocek jak hyundai z silnikiem 210km kwalifikuje sie "na drzewo" znaczy nie utrzyma sie na asfalcie o standardowej szerokości (nawet jakby nie licząc naszych łaciatych dziur>....)
eli ma jeszcze zawieszenie, geometrie i rozkład masy przystosowany w miare do takich silników... to tak jakby wyjąć silniczek elektryczny z zestawu LEGO Technic i zamontować w autku z DUPLO klocków....
rufuz - 13-05-2009, 20:40
zawieszenie mam twarde tzn koni sport z odpowiednimi sprężynami. Eclipse by mi odpowiadało tylko ja muszę mieć sedana. Wiec eclipse 210 KM nie ma co patrzeć ?
Rozglądałem sie za silnikiem od eclipse bo silniki hyundaia to silniki wzięte chyba od mitsubishi. Raczej sie nie spodziewałem ze będzie plug and play. Ile taki swap może kosztować ?
e-gen - 14-05-2009, 10:17
rufuz napisał/a: | silniki hyundaia to silniki wzięte chyba od mitsubishi. |
niezupełnie, w Lantrze j2 są już "autorskie" silniki Hyundaia z serii BETA
Moim zdaniem - jak już - to powinieneś pomyśleć właśnie nad swapem BETA 2.0 (~140 KM)
rufuz - 20-07-2009, 15:37
tylko na 140KM to szkoda mi kasy. Myślę o ok 180-200 KM do codziennej jazdy (od czasu do czasu bardziej ostrej i szybkiej) Nie oczekuję, że będzie to plug & play bo to oczywiste. Wiem też że taki swap to mnóstwo innych rzeczy do przeróbki lub wymiany. Czytałem sporo w necie, dzwoniłem i taki swap to spory kosz porównywalny nawet do wartości auta. Ale właśnie o to chodzi aby mieć wyjątkowe auto. Jesli się zdecyduję to bez półśrodków. Z kim lub z którą firmą można by pogadać o realizacji takiego swapa ?
Bartek3g - 26-07-2009, 19:14
Zgadzam sie z przedmowcami, ja bym sobei taki swap odpuscil Wyjdzie to duzo pieniazkow, moze lepiej po prostu uturbic ten silnik co masz?
|
|
|