To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - Carisma 1,9 Td 97' czy warto?

ArC - 07-05-2009, 11:17
Temat postu: Carisma 1,9 Td 97' czy warto?
Witam. Znalazłem taką oto Miskę

Carisma

Jest to diesel 1,9TD. Czy rzuca Wam sie w oczy cos niepokojącego? Czy były wypuszczane wersje Carismy bez listew bocznych jak w tej?

Ogólnie czy warto pakować sie w diesla, skoro to silnik renault?

Ogolnie zalezy mi na niskich kosztach spalania - bo jeszcze studiuje i rozważam wersje 1,6 + LPG i ostatnio zacząłem sie zastanawiać nad dizelkiem. Czy są z nimi jakies wieksze problemy niz np. z SOHC? Koszty części serwisu, awaryjność tych francuskich elementów?

Prosze o poradę:)

Mario - 09-05-2009, 12:14

Tak przelotnie patrząc to na zdjęciu silnika widać różnice odległości świateł od tej czerwonej "rozpórki" :wink:
LEWY - 09-05-2009, 12:37

mam prawie identyczną,
Też jestem studentem i przez rok (do 29 grudnia) zrobiłem 21tyś i jest ok.

Mimo że to renault to nawet spoko silnik można tanio i dosyć dynamicznie jeździć tak 120km/h, bo pozniej to trwa to dłużej
ale jak na 90 km to nie jest źle.
Z największych wad to jak dla mnie hałas!!
jest strasznie głośna przy zimnym silniku
jedyne wyjście to albo nie gasić albo webasto,
bo na ciepłym silniku to kulturą spokojnie wygrywa z polo sdi (a podobno DAS AUTO słynie z diesli).
Następne wady to problemy z alternatorem,
typowa usterka to regulator napięcia, część niedostępna od reki i nikt w sklepach jej nie miał a tu niespodzianka mały sklep w Iławie załatwił zamiennik za 104zł.
Ostatnią wadą to pewnie jak w innych cari z wybierakiem to padanie tulejek, ale koszt mały wiec nie ma tragedii.
Ogólnie to mimo że moja cari przyjechała z holandi i nie była specjalnie zadbana to moge z czystym sercem polecić.
Pozdro i powodzenia przy kupnie.

kiernos - 09-05-2009, 14:36

witaj ja bym dodał jeszcze zawieszenie tylne szybko sie konczy