To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - [Cari 1.9TD] mam kilka pytan zwiazanych z carisma 98r TD

pkp30 - 14-05-2009, 14:07
Temat postu: [Cari 1.9TD] mam kilka pytan zwiazanych z carisma 98r TD
kupiłem carisme i zauwazyłem ze silnik jest z renault (na bloku logo) czy te typy tak maja , co mozna poradzic na piszczace klocki sa nowe po wymianie, i tak ogólnie moze ktos mi opisac auto te jakie ma wdy i zalety mam go od niedawna chetnie bym cos onim sie dowiedział
ZEROSUPER - 14-05-2009, 14:22

Silnik i skrzynia pochodzą z Renaulta. Takie są skutki globalizacji. O piszczących klockach jest temat, generalnie najlepiej założyć nacinane tarcze, a taniej przeszlifować klocki papierem ściernym i zregenerować zaciski.
pkp30 - 14-05-2009, 18:24

dzieki to tak zrobie bo mozna oszalec przy hamowaniu
kiernos - 14-05-2009, 19:13

a jaka masz wersje? tez mam cari z 98r td
ogólnie przyjemny samochodzik ,troszke drogie czesci / a reszta wyjdzie w praniu poczytaj troche forum to sie zorientujesz co jest ok a co nie za duzo by pisac

pkp30 - 15-05-2009, 17:24

1,9 TD GLX 98r taka mam wersie auto sprowadzone z Belgii nadwozie hatchback
Robson86 - 15-05-2009, 17:58

pkp30 napisał/a:
dzieki to tak zrobie bo mozna oszalec przy hamowaniu

kupic lepsze klocki, omijac tanioche :P
Pozdroo

LEWY - 15-05-2009, 18:48

dobra,
ale czy te klocki jak troche się dotrą to czasem nie przestaną piszczeć?
pkp30 napisał że są nowe może czasu potrzebują.
Co do cari to po za tulejkami w wybieraku i tragicznie głośną pracą na ssaniu w zimne poranki to nie ma wad,
przynajmniej mi reszta aż tak nie przeszkadza.
pozdro i miłego użytkowania.

Anonymous - 21-05-2009, 19:17
Temat postu: UWAGA na napinacz paska wieloklinowego !!!
W mojej Cari poszedł amortyzatorek tego napinacza paska wielorowkowego i porwał pasek klinowy dlatego trzeba go kontrolowac !!!
pawelsonx - 21-05-2009, 22:01

dość często zapieka się zawór przestawiania konta wtrysku, ale zauważyłem że tylko w Polsce. (pewnie z powodu jakości paliwa)
GCT - 23-05-2009, 22:45

lozysko na sprzegle w tym modelu siada caly czas ale jak zacznie cie denerwowac to nie matrtw sie z takim halasujacym mozna jezdzic . Ja przynajmniej 25 tys zrobilem zanim je zmienilem ale po wymianie i tak nie ma idealnej ciszy a autko ma 166 tys udokumentowane i serwisowane do 2005 r
pawelsonx - 23-05-2009, 23:04

co do łożyska to wydaję że nie jest przypadłość cari z silnikiem 1.9td przynajmniej moi znajomi nie mieli nigdy problem a w mojej według książki nigdy taka naprawa nie była wykonywana a samochód ma 140 tys mil. Z tego co się dowiedziałem w servisie volvo i mitsubishi to jedyną taką wadą przynajmniej w Irlandii to są te osławione tulejki i w sedanie woda w bagażniku.
Szukałem kiedyś dla kumpla również carismę i znaleźliśmy która maiła nabite ponad 200k mil (1.9td za 350 euro 97r) przez jakiegoś rolnika z tego co się dowiedziałem to nic w niej nie robił (oprócz rzeczy eksploatacyjnych jak klocki oleje, rozrząd no i te tulejki i podobnież tylko to ale wtedy kiedy mu się przypomniało) a samochód bez problemu przechodził przeglądy (niestety samochód strasznie zaniedbany siedzenia pozdzierane od kierowcy zapadnięte no i pobijany).

mitring - 24-05-2009, 17:29

U mnie klocki zaczęły "piskać" po paru tysiącach ok 10 :P
Przyzwyczaiłem się ale nie przeszkadza mi to zbytnio :)

Silnik renówki można żyć, niektórzy chwalą inni nie, wg mojego kolegi tylko się cieszyć bo części łatwo dostać w razie awarii (odpukać). Największy problem wg mnie w cari nie jest głośna praca silnika bo można się przyzwyczaić ale niestety światła :( ale to już poruszane jest na forum... smutne :?
Jak będziesz pilnował przeglądów, oleje, filtry etc. to będzie potulne autko i oszczędne :)

Pozdrawiam
Piotrek :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group