To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] swap CA4A na 2.5 v6 z galanta

malibu_qq - 21-05-2009, 09:37
Temat postu: [CAxA] swap CA4A na 2.5 v6 z galanta
Witam czy jest techniczna możliwośc wrzucenia do colta silnika 2.5 v6 z galanta???może ktos takim coltem juz smiga?
Anonymous - 21-05-2009, 09:55

moje marzenie :)




jesli do CorsyA wchodz MV6 do Ibizy VR6, to do Colta wejdzie 2,5

Anonymous - 21-05-2009, 10:24

Do CJ0 wejdzie...do CA0 nie sądzę.
harpagan - 21-05-2009, 11:22

CJ0 ma silnik odwrocony o 180 stopni w stosunku do CA0 czyli jesli sie zmiesci pod maske to 5 biegow do tylu jeden w przod ;)
Fragu - 21-05-2009, 13:18

Chyba, że wywalić tylną kanape i jak w clio V6 :twisted:
londolut - 21-05-2009, 14:49

Czerwien napisał/a:
do CA0 nie sądzę.
A ja sądzę. Włożysz silnik z E5x. Ja myślałem o 2.0 V6 bo jest lżejszy a ma 150KM tylko za chiny takiego wariata nie idzie dorwać w ludzkich pieniądzach.
malibu_qq - 21-05-2009, 16:20

w takim razie w czym tkwi główny problem??? skrzynia biegów???
pawela - 21-05-2009, 23:06

skoro i tak wsadzamy motor, który nie pasuje plug&play to i tak przerabiamy mocowania poduszek. A skoro tak, to jaki problem wsadzić motor odwrotnie.
londolut - 21-05-2009, 23:58

Paweł, dlaczego myślisz że to 2,5 jest z EAx? Z Galanta E5x pasuje bez problemu
l_i_p_a - 22-05-2009, 00:17

londolut napisał/a:
Paweł, dlaczego myślisz że to 2,5 jest z EAx? Z Galanta E5x pasuje bez problemu

Łapy też pasują do CA0?

londolut - 22-05-2009, 00:24

Właśnie o tym piszę.
pawela - 22-05-2009, 01:12

Lutek ja wiem :)
Mi chodzi o wypowiedź harpa, bo nie ma tu znaczenia ułożenie motoru w pierwotnej budzie ;)
6A12 z E5x pasuje ułożeniem, mniej rzeźby
6G73 z EAx trzeba obracać, ale to nie problem, jeśli swapować go ze skrzynią.

Lutek, masz pewność że łapy poduszek 6A12 przynajmniej na sankach pasują? Bo tak oglądam komory Galantów 2.0 V6... :twisted:

Krzyzak - 22-05-2009, 07:42

macie racje - ulozenie motoru (pomijajc kwestie mocowan) nie ma znaczenia - harpagan raczej myslal o ew. problemach, gdyby wlozyc sama skrzynie biegow z CA do CJ na przyklad, bo ze wzgledu na pominiecie 1 walka (posredniego) i odwrocenie o 180 st. byloby wlasnie 5 biegow w tyl i 1 do przodu ;)
londolut - 22-05-2009, 09:45

Sprawdzałem łapy w 2.4 GDI. Nie dopatrzyłem się problemów. Mogą być jaja z długością półosi ale silnik i box na 99.9% pasi.
Bartek - 22-05-2009, 14:05

londolut napisał/a:
Ja myślałem o 2.0 V6 bo jest lżejszy


jakieś 20 kg cięższy ;)

londolut napisał/a:
Sprawdzałem łapy w 2.4 GDI


Podejście pod skrzynię jest inne, a położeń łap skrzyni są co najmniej 3 - różnice niedostrzegalne gołym okem...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group