[92-96]Colt CA0 - [CAxA] swap CA4A na 2.5 v6 z galanta
malibu_qq - 21-05-2009, 09:37 Temat postu: [CAxA] swap CA4A na 2.5 v6 z galanta Witam czy jest techniczna możliwośc wrzucenia do colta silnika 2.5 v6 z galanta???może ktos takim coltem juz smiga?
Anonymous - 21-05-2009, 09:55
moje marzenie
jesli do CorsyA wchodz MV6 do Ibizy VR6, to do Colta wejdzie 2,5
Anonymous - 21-05-2009, 10:24
Do CJ0 wejdzie...do CA0 nie sądzę.
harpagan - 21-05-2009, 11:22
CJ0 ma silnik odwrocony o 180 stopni w stosunku do CA0 czyli jesli sie zmiesci pod maske to 5 biegow do tylu jeden w przod
Fragu - 21-05-2009, 13:18
Chyba, że wywalić tylną kanape i jak w clio V6
londolut - 21-05-2009, 14:49
Czerwien napisał/a: | do CA0 nie sądzę. | A ja sądzę. Włożysz silnik z E5x. Ja myślałem o 2.0 V6 bo jest lżejszy a ma 150KM tylko za chiny takiego wariata nie idzie dorwać w ludzkich pieniądzach.
malibu_qq - 21-05-2009, 16:20
w takim razie w czym tkwi główny problem??? skrzynia biegów???
pawela - 21-05-2009, 23:06
skoro i tak wsadzamy motor, który nie pasuje plug&play to i tak przerabiamy mocowania poduszek. A skoro tak, to jaki problem wsadzić motor odwrotnie.
londolut - 21-05-2009, 23:58
Paweł, dlaczego myślisz że to 2,5 jest z EAx? Z Galanta E5x pasuje bez problemu
l_i_p_a - 22-05-2009, 00:17
londolut napisał/a: | Paweł, dlaczego myślisz że to 2,5 jest z EAx? Z Galanta E5x pasuje bez problemu |
Łapy też pasują do CA0?
londolut - 22-05-2009, 00:24
Właśnie o tym piszę.
pawela - 22-05-2009, 01:12
Lutek ja wiem
Mi chodzi o wypowiedź harpa, bo nie ma tu znaczenia ułożenie motoru w pierwotnej budzie
6A12 z E5x pasuje ułożeniem, mniej rzeźby
6G73 z EAx trzeba obracać, ale to nie problem, jeśli swapować go ze skrzynią.
Lutek, masz pewność że łapy poduszek 6A12 przynajmniej na sankach pasują? Bo tak oglądam komory Galantów 2.0 V6...
Krzyzak - 22-05-2009, 07:42
macie racje - ulozenie motoru (pomijajc kwestie mocowan) nie ma znaczenia - harpagan raczej myslal o ew. problemach, gdyby wlozyc sama skrzynie biegow z CA do CJ na przyklad, bo ze wzgledu na pominiecie 1 walka (posredniego) i odwrocenie o 180 st. byloby wlasnie 5 biegow w tyl i 1 do przodu
londolut - 22-05-2009, 09:45
Sprawdzałem łapy w 2.4 GDI. Nie dopatrzyłem się problemów. Mogą być jaja z długością półosi ale silnik i box na 99.9% pasi.
Bartek - 22-05-2009, 14:05
londolut napisał/a: | Ja myślałem o 2.0 V6 bo jest lżejszy |
jakieś 20 kg cięższy
londolut napisał/a: | Sprawdzałem łapy w 2.4 GDI |
Podejście pod skrzynię jest inne, a położeń łap skrzyni są co najmniej 3 - różnice niedostrzegalne gołym okem...
|
|
|