Carisma - Ogólne - V-Power Diesel
slawek st - 21-05-2009, 21:53 Temat postu: V-Power Diesel Czy ktoś z kolegów próbował jazdy na tym paliwie. Jak się spisuje silnik, czy zużycie różni sie od standardowego ON. Mam zamiar w przyszłym tygodniu zatankowac na próbę, muszę tylko wyjeździć to co mam w zbiorniku. Pozdr.
Anonymous - 21-05-2009, 21:56
wydaje mi sie ze pali mniej
pawelsonx - 21-05-2009, 22:05
Ja to nie wiem ale mój brat mówi że w jego oplu asfalt się zwija pod kołami w czasie ruszania po tym paliwie .
mlun - 21-05-2009, 22:32
A ja pamiętam że jak nalaliśmy w zeszłym roku jak na wakcje jechaliśmy na bp on ultimate(chyba to tak było, w każdym razie ten lepszy) to wyraźnie mniej spalił,lepiej się zbierał i ogólnie silnik lepiej pracował.Ostatnio mądrze było to w motorze rozpisane.
Według mnie to do diesla się jeszcze opłaca nalać lepszego paliwka raz na jakiś czas w przeciwieństwe do benzyny gdzie nie czuć różnicy.
Robson86 - 21-05-2009, 22:33
pawelsonx napisał/a: | Ja to nie wiem ale mój brat mówi że w jego oplu asfalt się zwija pod kołami w czasie ruszania po tym paliwie . |
czysto subiektywne wrazenie
Pozdroo
Tiesto2015 - 21-05-2009, 23:55
Tylko V Power/
Nie ma kopcenia, mniej pali.
Bardzo dużo zależy od jakości paliwa tym bardziej w silnikach dci.
Lej lepsze paliwo a nie powinieneś mieć problemów z autem.
Ogólnie różnicy nie dostrzegam pomiędzy V-Power, Ultimate, czy Verwą ale dla świętego spokoju wole przepłacić kilka groszy na litrze żeby mieć pewność że leje dobre paliwo i nie będe miał problemów np. z pompą.
Poza tym mniej pali
Tomashi - 22-05-2009, 00:04
Tiesto2015 napisał/a: | Tylko V Power/
Nie ma kopcenia, mniej pali.
|
mi na "Neste'owskim" paliwku też nie kopci
Ale faktycznie, można co jakiś czas "przepłukać" autko czymś lepszym. Chyba lepszym?
mlun - 22-05-2009, 10:13
Trzeba ostro przedmuchać raz na jakiś czas to przestanie kopcić
Grahamos - 22-05-2009, 16:16
Polecam lekturę.
http://www.shell.com/home...e_24092004.html
[ Dodano: 22-05-2009, 16:20 ]
Dodam że ten diesel jest przezroczysty jak woda a nie żółtawy jak zwykły, ma także większą liczbę cetanową co poprawia spalanie plus jeszcze dodatki które zmniejszają odkładanie się nagarów.
cns80 - 22-05-2009, 17:00
pawelsonx, w moim starym H100 też były takie wrażenia.
Od czasu do czasu go leję i chyba mniej pali
pamar - 22-05-2009, 20:52
Robson86 napisał/a: | czysto subiektywne wrazenie |
cns80 napisał/a: | pawelsonx, w moim starym H100 też były takie wrażenia. |
Tak się porobiło, że jak Wam powiem, że sprzedaję: superextra fulpower diesxtra multi ful bio i w dodatku kooosmos ropa ON, to.......o dotację od UNnich nie ma problemu
[ Dodano: 22-05-2009, 20:56 ]
Tylko, że to nie moja branrza.....he he he
LEWY - 22-05-2009, 21:08
ja tam ostatni co jakiś czas to zalewam i potwierdzam że nie kopci (więc chyba warto),a czy mniej pali albo lepiej ciągnie to tego nie zanotowałem
pamar - 22-05-2009, 21:14
I nie ma silnych, na sprawdzenie, kto kogo i gdzie a jeśli ktoś ma taką MOC....uuuuu pięknie, bez "Ę"
mlun - 23-05-2009, 11:12
Ja bym powiedział że nie wzrost mocy chodzi ale o samą kulturę pracy silnika.Bo mocowo to nawet jak 1-2konie wzrośnie to tego się nie odczuje.
Tiesto2015 - 23-05-2009, 22:40
Kolega za to jeździ toledo 1.9 tdi 110km i powiedział mi że na zwykłym paliwie więcej pali , kopci, jest mniej dynamiczny i leje V power.
Ja natomiast kupując diesla w commonrailu z góry zakładałem że będzie dostawał lepsze paliwo. Poza tym wiele osób mówiło mi że za granicą nawet zwykły diesel jest lepszy od tego jaki można kupić u nas w kraju i że na paliwie po tankowaniu w niemczech można więcej klocków zrobić niż na naszym. Dlatego dyskusja czy V power jest lepszy od diesla zwykłego czy biodiesla wydaje mi się nie na miejscu bo bez wątpienia różne oleje napędowe mogą charakteryzować się innymi parametrami.
|
|
|