To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - V-Power Diesel

slawek st - 21-05-2009, 21:53
Temat postu: V-Power Diesel
Czy ktoś z kolegów próbował jazdy na tym paliwie. Jak się spisuje silnik, czy zużycie różni sie od standardowego ON. Mam zamiar w przyszłym tygodniu zatankowac na próbę, muszę tylko wyjeździć to co mam w zbiorniku. Pozdr.
Anonymous - 21-05-2009, 21:56

wydaje mi sie ze pali mniej
pawelsonx - 21-05-2009, 22:05

Ja to nie wiem ale mój brat mówi że w jego oplu asfalt się zwija pod kołami w czasie ruszania po tym paliwie .
mlun - 21-05-2009, 22:32

A ja pamiętam że jak nalaliśmy w zeszłym roku jak na wakcje jechaliśmy na bp on ultimate(chyba to tak było, w każdym razie ten lepszy) to wyraźnie mniej spalił,lepiej się zbierał i ogólnie silnik lepiej pracował.Ostatnio mądrze było to w motorze rozpisane.
Według mnie to do diesla się jeszcze opłaca nalać lepszego paliwka raz na jakiś czas w przeciwieństwe do benzyny gdzie nie czuć różnicy.

Robson86 - 21-05-2009, 22:33

pawelsonx napisał/a:
Ja to nie wiem ale mój brat mówi że w jego oplu asfalt się zwija pod kołami w czasie ruszania po tym paliwie .

czysto subiektywne wrazenie
Pozdroo

Tiesto2015 - 21-05-2009, 23:55

Tylko V Power/

Nie ma kopcenia, mniej pali.
Bardzo dużo zależy od jakości paliwa tym bardziej w silnikach dci.
Lej lepsze paliwo a nie powinieneś mieć problemów z autem.
Ogólnie różnicy nie dostrzegam pomiędzy V-Power, Ultimate, czy Verwą ale dla świętego spokoju wole przepłacić kilka groszy na litrze żeby mieć pewność że leje dobre paliwo i nie będe miał problemów np. z pompą.
Poza tym mniej pali :)

Tomashi - 22-05-2009, 00:04

Tiesto2015 napisał/a:
Tylko V Power/

Nie ma kopcenia, mniej pali.

mi na "Neste'owskim" paliwku też nie kopci 8)
Ale faktycznie, można co jakiś czas "przepłukać" autko czymś lepszym. Chyba lepszym?

mlun - 22-05-2009, 10:13

Trzeba ostro przedmuchać raz na jakiś czas to przestanie kopcić :P
Grahamos - 22-05-2009, 16:16

Polecam lekturę.

http://www.shell.com/home...e_24092004.html

[ Dodano: 22-05-2009, 16:20 ]
Dodam że ten diesel jest przezroczysty jak woda a nie żółtawy jak zwykły, ma także większą liczbę cetanową co poprawia spalanie plus jeszcze dodatki które zmniejszają odkładanie się nagarów.

cns80 - 22-05-2009, 17:00

pawelsonx, w moim starym H100 też były takie wrażenia.
Od czasu do czasu go leję i chyba mniej pali :)

pamar - 22-05-2009, 20:52

Robson86 napisał/a:
czysto subiektywne wrazenie
cns80 napisał/a:
pawelsonx, w moim starym H100 też były takie wrażenia.

Tak się porobiło, że jak Wam powiem, że sprzedaję: superextra fulpower diesxtra multi ful bio i w dodatku kooosmos ropa ON, to.......o dotację od UNnich nie ma problemu :mrgreen:

[ Dodano: 22-05-2009, 20:56 ]
Tylko, że to nie moja branrza.....he he he

LEWY - 22-05-2009, 21:08

ja tam ostatni co jakiś czas to zalewam i potwierdzam że nie kopci (więc chyba warto),a czy mniej pali albo lepiej ciągnie to tego nie zanotowałem
pamar - 22-05-2009, 21:14

I nie ma silnych, na sprawdzenie, kto kogo i gdzie a jeśli ktoś ma taką MOC....uuuuu pięknie, bez "Ę"
mlun - 23-05-2009, 11:12

Ja bym powiedział że nie wzrost mocy chodzi ale o samą kulturę pracy silnika.Bo mocowo to nawet jak 1-2konie wzrośnie to tego się nie odczuje.
Tiesto2015 - 23-05-2009, 22:40

Kolega za to jeździ toledo 1.9 tdi 110km i powiedział mi że na zwykłym paliwie więcej pali , kopci, jest mniej dynamiczny i leje V power.

Ja natomiast kupując diesla w commonrailu z góry zakładałem że będzie dostawał lepsze paliwo. Poza tym wiele osób mówiło mi że za granicą nawet zwykły diesel jest lepszy od tego jaki można kupić u nas w kraju i że na paliwie po tankowaniu w niemczech można więcej klocków zrobić niż na naszym. Dlatego dyskusja czy V power jest lepszy od diesla zwykłego czy biodiesla wydaje mi się nie na miejscu bo bez wątpienia różne oleje napędowe mogą charakteryzować się innymi parametrami.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group