To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - check engine

Anonymous - 31-07-2006, 14:20
Temat postu: check engine
Witam mam problem. Posiadam Lancera 1990r C62. Podczas jazdy zapalil mi sie "check engine" Samochod dalej pracuje jak pracowal, nic sie nie zmienilo w przyspieszniu, nadal rowno pracuje. Bylem w serwisie na podlaczeniu pod komputer. Okazalo sie ze moj lancer nie jest kompatybilny z ich komputerem i nie moga mi pomoc. Mieliscie moze tez taki problem? Jestem z Lodzi i chcialem skoczyc nad morze, a teraz nie wiem czy tam dojade, bo nie wiem co mu sie stalo.
kochajj - 31-07-2006, 14:23

sprawdz kody błędów... wszystko znajdziesz na stronie Klik
Anonymous - 31-07-2006, 15:03

Dzieki za pomoc. Sonda lambda odmowila posluszenstwa. Ciekawe teraz jakie to beda koszty. :)
Hubeeert - 31-07-2006, 15:06

Aleksandrów Łódzki jest krok od Pabianic - skocz do Japaneze i zakup namiary tu -> http://www.mitsubishi-gra...p?p=28993#28993
kochajj - 31-07-2006, 15:14

Na allegro mozna rowniez w dobrej cenie dostać sondy WALKERA...
Krzyzak - 31-07-2006, 19:30

A nad morzem, to Ci auto zdiagnozuję moim komputerem Palm m515 z MMCd. Na dodatek pomogę lambdę wymienić - klucz do sond mam "przypadkiem" w aucie.

Swoją drogą - skąd wiesz, że to lambda? - ECU baaaaaardzo rzadko zgłasza jej błąd.

josie - 01-08-2006, 21:54

Krzyzak napisał/a:
klucz do sond mam "przypadkiem" w aucie


wcale nie przypadkiem :wink: :D

Krzyzak napisał/a:
skąd wiesz, że to lambda? - ECU baaaaaardzo rzadko zgłasza jej błąd.


u mnie też zgłasza

Krzyzak - 02-08-2006, 11:47

dlatego w cydzysłowiu napisałem...
Josie - to kiedy działamy z Twoją "lambadą"

josie - 02-08-2006, 12:00

Krzyzak napisał/a:
Josie - to kiedy działamy z Twoją "lambadą"


No teraz już mniej zalatany jestem - nie chodzę do roboty.
Nie wiem tylko czy założyć lambdę z zapasowego silnika - wygląda dość "świeżo", poza tym była na pewno zmieniana bo ma 1 przewód, czy szukać nowej. Najchętniej wsadziłbym tamtą, ale musiałbyś pożyczyć mi klucz, albo wpaść do mnie i np podłubać coś, jakbyś potrzebował kanału i dodatkowej pary rąk :)

Anonymous - 02-08-2006, 19:50

Podlaczylem diode i pokazala ze to kod 11, a wiec dioda. Ale po zresetowaniu silnika juz nic sie nie swieci. Ciekawi mnie czy sie znowy zapali. Mozliwe ze to przez styki. Dlatego je wyczyscilem i jak narazie jest ok.
tomusn - 03-08-2006, 13:11

Darek napisał/a:
Podlaczylem diode i pokazala ze to kod 11, a wiec dioda.

sonda... ;)

A sonda wybija z dużym opóźnieniem, między innymi dlatego, że na zimnym silniku - zimna sonda pokazuje 0 V przez 1-2 min. Mogłoby to kwalifikować do wybicia błędu, a przecież nie wybija nikomu.

Krzyzak - 03-08-2006, 13:27

No właśnie u mnie nie pokazuje 0V, lecz jakieś tam miliwolty, które minimalnie się zmieniają. Może dlatego w niektórych autach z sondą jednoprzewodową tak rzadko (lub prawie wcale) zgłaszany jest jej błąd.

U Japaneze kupisz sondę NTK za 100 zł - działa bardzo dobrze, sam profilaktycznie zakładałem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group