To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - Czy c52 z 1,5 12v wychodziły w wersji 84 KM

Kasper79 - 25-05-2009, 15:27
Temat postu: Czy c52 z 1,5 12v wychodziły w wersji 84 KM
Witam,Czy c52 z 1,5 12v wychodziły w wersji 84 KM? Jakiś czas temu zakupiłem colta 1,5 12v. W papierach ma moc 84 KM ale tak się zastanawiam czy to aby nie jest 90KM. Może ktoś zmieniał silnik?
Jak sie ma elektronika od 1,5 8v do tej od 12v? Jakiś magik grzebał przy wiązce i znalazłem taki kwiatek że silnik krokowy nie jest wogóle podłaczony = check engine i brak biegu jałowego na zimnym silniku. Wolne obroty uzyskane są na przpustnicy. Mogłby ktoś podrzucić zdjęcie okolic przepustnicy z silnika 8V? Poza tym CE autko hula jak ta lala. Pali sobie ok 10 litrów gazu.Jedyna uciążliwość to brak tych wolnych na zimno. Chciałbym to doprowadzić do porządku.

adammitsu - 25-05-2009, 21:07

84 km mial 1.5 8v. widocznie komus sie "skonczyl" silnik 8v i wsadzil sobie 12v :) sie ciesz ze masz te kilka koni wiecej (jak sie nie myle to az trzy) ;p
Kasper79 - 25-05-2009, 21:18

Cieszyć to ja się cieszę. Tylko teraz muszę elektronikę ogarnąć po "Panu Kaziu" :twisted: Denerwuje mnie ta czerwona kontrolka.
tomusn - 25-05-2009, 21:37

adammitsu napisał/a:
masz te kilka koni wiecej (jak sie nie myle to az trzy) ;p
chyba że trzy uciekły do lasu (84 a 90)
Kasper79, patrząc od przodu silnika - aparat po prawej w poprzek 8v 84KM; aparat po lewej - 12v - 90KM. Dodatkowo 12v ma to napisane pokrywie zaworów.

Kasper79 - 25-05-2009, 22:04

jestem pewien że moja Pani ma 12 wentylków w swoim autku... tylko teraz chciałbym to od strony elektrycznej ogarnąć. czy 8 v ma taką samą przepustnicę jak 12 v?"Pan Kazio" wziął i poucinał kostki od tps i silnika krokowego i czujnika położenia silnika krokowego i i powpinał na krótko. z tym że miał chyba przy mało kabelków i dla silnika krokowego nie starczyło. w okolicy namierzyłem lancerka 1,5 8 v i za psie pieniądze mogę od niego wziąć cały kolektor, tylko że przepustnica i silnik krokowy są inne jak u mojej Pani. silnik krokowy jest sprawny bo po podaniu na kostkę napięcia zmienia obroty silnika. nie wiem jak TPS i czujnik położenia silnika krokowego.

[ Dodano: 22-09-2009, 15:53 ]
No i przyszedł czas na ogarnianie elektryki... Mam pytanie czy ktoś to robił bo udało mi sie poodnajdywać zagubione przez pana Kazia kabelki ale tak do silnika krokowego dochodzą dwa kable a do czujnika położenia tegoż dochodzi pięć i tutaj jest problem bo w instalacji mam do silnika krokowego trzy a do czujnika położenia cztery - jak to teraz zgrać żeby czerwona lampka nie świeciła? No i jeszcze jedną ciekawostkę znalazłem do 7-pinu w złaczu 24 stykowym sterownika podłaczony jest niebieski kabel i ktoś połaczył go na krótko z jednym pinem z czujnika położenia silnika krokowego (tego pięciopinowego) co to jest za kabel bo z mojego wczytywania się w schematy to jest to pin od czujnika temperatury egr. ale ogólnie troszkę mi się nie zgadzają kolory kabli ze schematem? Może mi ktoś podesłać właściwy schemat i podpowiedzieć jak to obejść? Może kupić kolektor od 8 zaworowego i podłaczyć wszystko do niego?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group