Carisma - Techniczne - Przegląd techniczny
Cornholio - 26-05-2009, 10:48 Temat postu: Przegląd techniczny Witam mam pytanie, czy ktoś z posiadaczy i znawców carism z okolicy krakowa byłby skłonny zrobić przegląd mojej cari, przejechać się i porównać. Mam parę problemów technicznych zaczynając od braku mocy, dzwonienia w silniku podczas rozruchu i jazdy, no i zawieszenie, skrzynia (2ka ciężko wchodzi na zimnym). Niestety to jest mój 1szy samochód i nie mam żadnego porównania jak to powinno funkcjonować. A mechanicy każdy mówi coś innego i nie wiadomo któremu wierzyć. Gdybym słuchał wszystkich to bym wymienił pół samochodu i pewnie dalej byłoby to samo z góry dzięki za pomoc
Robson86 - 26-05-2009, 12:05
proponuje zadac to pytanie na forum regionalnym wojewodztwa malopolskiego
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=57
Pozdroo
Cornholio - 26-05-2009, 12:36
10x
jurekkraków - 26-05-2009, 13:54 Temat postu: Re: Przegląd techniczny
Cornholio napisał/a: | Witam mam pytanie, czy ktoś z posiadaczy i znawców carism z okolicy krakowa byłby skłonny zrobić przegląd mojej cari, przejechać się i porównać. Mam parę problemów technicznych zaczynając od braku mocy, dzwonienia w silniku podczas rozruchu i jazdy, no i zawieszenie, skrzynia (2ka ciężko wchodzi na zimnym). Niestety to jest mój 1szy samochód i nie mam żadnego porównania jak to powinno funkcjonować. A mechanicy każdy mówi coś innego i nie wiadomo któremu wierzyć. Gdybym słuchał wszystkich to bym wymienił pół samochodu i pewnie dalej byłoby to samo z góry dzięki za pomoc |
Kolego mam ten sam rocznik ale motor gdi nie wiem czy jestem w stanie pomóc.
emilok - 26-05-2009, 14:08
Kolego Cornholio,
możesz spróbować przejechać się do Leszka Link. Mieszka on/ma warsztat niedaleko na północ od Krakowa. Jest on ogólnie polecany jako magik od Miśków, sam byłem u niego na wymianie rozrządu w moim Colcie i jestem bardzo zadowolony. Tylko wcześniej przedwoń do niego bo ma dużo zleceń i się trzeba umawiać. U mnie np przy wymianie rozrządu skleił też jedno z połączeń rury wydechowej (takie pierwsze po wyjściu z kolektora) bo wcześniej było nieszczelne oraz ustawił wolne obroty
|
|
|