To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - Galant do "prześwietlenia"

Piospi - 01-06-2009, 23:32
Temat postu: Galant do "prześwietlenia"
Witam, co sądzicie o tym Galu ?

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8778078


http://img192.imageshack....24/dscf3908.jpg

http://img25.imageshack.u...4/dscf4506c.jpg

http://img188.imageshack....21/dscf4507.jpg

http://img23.imageshack.u...9/dscf5785l.jpg

http://img46.imageshack.us/img46/1317/dscf5788.jpg

http://img27.imageshack.u...8/dscf5865d.jpg


Czy ktoś mógłby z ekspertów (i nie tylko) wypowiedzieć się na temat stanu pojazdu ze zdjęć ? Chociaż jakoś ogólnie opisać go, bo nie jestem tak doświadczony i nie wiem na co zwracać uwagę. Najbardziej mnie interesuje rdza...


Za pomoc i sugestie z góry dziękuję.

macia - 03-06-2009, 08:20

Niestety na temat tego rocznika niewiele powiem :P Ale auto naprawdę mocno oldschoolowe! Sam bym się zainteresował :wink:
halbog - 03-06-2009, 08:40

Ładne autko, ale weź pod uwagę dostępność części, poza tym, zastanawia mnie dlaczego na zdjęciach jest z różnymi alufelgami.
Pozdrawiam
Bogdan

viader - 03-06-2009, 11:25

halbog napisał/a:
zastanawia mnie dlaczego na zdjęciach jest z różnymi alufelgami.


Widać, że na tych mniejszych są zimówki. Nie ma nic nadzwyczjanego w posiadaniu więcej niż jednego kompletu kół do auta.

Anonymous - 03-06-2009, 14:36

Generalnie to bez zastrzeżen. Jedyne co wymaga pracy to błotnik. Jest to na pewno bardzo wygodne auto (miałem takiego tylko w dieselu i w manualu. Generalnie polecam.
jacek11 - 03-06-2009, 16:50

A mnie zastanawia,dlaczego serwo jest po drugiej stronie :roll:
Piospi - 03-06-2009, 17:24

Mam pytanie, czy można wymienić w nim katalizator na "nowszego" typu i uniknąć w przyszłości ewentualnie POdatku ekologicznego ?
andi18 - 04-06-2009, 01:11

Jeśli już chodzi o opłaty to można się zainteresować rejestracją na żółtych tablicach.
Ale przede wszystkim Piospi jest to auto zabytkowe, jeśli szukasz taniego wozidła to raczej sobie odpuść. Taki unikat, jesli chcesz go utrzymać w dobrym stanie, wymaga zdecydowanie wiecej nakładów niż każde inne młodsze auto. Szczególnie blacharskich. No chyba że chcesz sie tylko nim pobawic i oddac za grosze w oplakanym stanie..... :axe:
Trochę się interesuję klasykami (stare fordy - nie bić :D ), stąd wiem że cena kupna klasyka zazwyczaj się zwielokrotnia kosztami ciągłego doprowadzania bryczki do perfekcji...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group